Escort 1,8 16V 116hp - като загрее гасне на ниски обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Escort 1,8 16V 116hp - като загрее гасне на ниски обороти

Мнение от Overclock » 06 яну 2007, 18:01

Когато колата е студена няма проблеми с оборотите.Като загрее, ако отпускам бавно газта оборотите си стоят на 1000 и не трепват, ако обаче от 2000об. си дръпна крака от газта гасне веднага.Карам си със 60км/час примерно, изключвам от скорост и тя гасне *00200* Изчетох всичко във форума и стигнах до извода че е от ел. магнитния клапан за празен ход.Свалих го, и като му подам 12V се чува как щрака, но в същото време оста само потрепва.Мислех че е клаясала, но като я движа на ръка се движи нормално без усилие.Съпротивлението на бобината е 9,5 ома.Как се пробва това чудо и какво трябва да прави при подаване на напрежение?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 07 яну 2007, 10:02

От това което, си пробвал излиза, че клапана си работи. Той никога не стои напълно отворен, защото се управлява със широчинно-импулсна модулация - котвичката вътре трепти. Колко по-често трепти - толкова по-голям е дебита на въздуха който преминава през клапана и обратното.
По-вероятно е вътре да има отложени нагар, боклуци и т.н - накисни го във нещо за почистване на подобен род мръсотии и пробвай как работи.
Успех!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 08 яну 2007, 09:15

Оправи се, след почистване с корселин вече няма проблеми.Явно преди да го почистя е сработвало по-бавно.Благодарности на synthez 3D за подробните снимки.


http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... +%F5%EE%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

tesa
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 07 дек 2006, 18:18
Модел на автомобила: Escort 1.8 16V
Status: Извън линия

Мнение от tesa » 10 мар 2007, 20:46

disc написа:От това което, си пробвал излиза, че клапана си работи. Той никога не стои напълно отворен, защото се управлява със широчинно-импулсна модулация - котвичката вътре трепти. Колко по-често трепти - толкова по-голям е дебита на въздуха който преминава през клапана и обратното.
По-вероятно е вътре да има отложени нагар, боклуци и т.н - накисни го във нещо за почистване на подобен род мръсотии и пробвай как работи.
Успех!
Благодаря на disc за съвета.При мен имаше същия проблем след като го почистих всичко е наред.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта