Проблем
- 
				_SLiThER_
- Status: Извън линия
Проблем
Не ми работи перката на радиатора  Купих си нов датчик като си мислих че е само от него но уви пак не работи
 Купих си нов датчик като си мислих че е само от него но уви пак не работи   Някакви идей каде може да е проблема
 Някакви идей каде може да е проблема   Като пусна климатика перката тръгва но само за няколко секунди и спира и това ми се струва че е втората степен. Става въпрос за Zetec-a
 Като пусна климатика перката тръгва но само за няколко секунди и спира и това ми се струва че е втората степен. Става въпрос за Zetec-a 
			
									
									
						 Купих си нов датчик като си мислих че е само от него но уви пак не работи
 Купих си нов датчик като си мислих че е само от него но уви пак не работи   Някакви идей каде може да е проблема
 Някакви идей каде може да е проблема   Като пусна климатика перката тръгва но само за няколко секунди и спира и това ми се струва че е втората степен. Става въпрос за Zetec-a
 Като пусна климатика перката тръгва но само за няколко секунди и спира и това ми се струва че е втората степен. Става въпрос за Zetec-a 
- Mitko
- потребител 
- Мнения: 41
- Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
- Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Бушона на перката се намира на шината на плюсовата клема на акомулатора .Ако не е от него виж доакумолатора иама едно реле (зелено ),хванато  на панела под челното стъкло , то е силовото реле на перката . Направено е така ,защото колата е с климатик и перката трябжа да се командва и от датчика  ха охладителната система и от климатика . Отвори релето почисти контактите , провери за пукнати споики и слаби връзки и вярвам че ше се оправи.  Успех!
  Успех!
			
									
									
						 Успех!
  Успех!- 
				_SLiThER_
- Status: Извън линия
- 
				_SLiThER_
- Status: Извън линия
- Mitko
- потребител 
- Мнения: 41
- Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
- Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не на датчика ,а на перката виж съпротивлението   трябва да е 1-3 ома. А релето се проверява много лесно . Укасяваш на кабелите с една жичка и ако е от релето (или инсталацията) не тръгва перката , а ако тръгне тогава датчика не командва
  трябва да е 1-3 ома. А релето се проверява много лесно . Укасяваш на кабелите с една жичка и ако е от релето (или инсталацията) не тръгва перката , а ако тръгне тогава датчика не командва   
   
 
PS:Провери първо директно на наперката като подадеш напрежение дали тръгва !
			
									
									
						 трябва да е 1-3 ома. А релето се проверява много лесно . Укасяваш на кабелите с една жичка и ако е от релето (или инсталацията) не тръгва перката , а ако тръгне тогава датчика не командва
  трябва да е 1-3 ома. А релето се проверява много лесно . Укасяваш на кабелите с една жичка и ако е от релето (или инсталацията) не тръгва перката , а ако тръгне тогава датчика не командва   
   
 PS:Провери първо директно на наперката като подадеш напрежение дали тръгва !
- Polly
- потребител 
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Преди време и аз имах подобен проблем, не се въртеше перката на радиатора, разреши се като се смени термостата. 
Обяснението, което ми дадоха в МП за наложителността на смяната беше, че термостата стои постоянно отворен, колата загрява бавно и перката нестига до положение, в което да се завърти. Колата тогава наистина загряваше бавно.
			
									
									
						Обяснението, което ми дадоха в МП за наложителността на смяната беше, че термостата стои постоянно отворен, колата загрява бавно и перката нестига до положение, в което да се завърти. Колата тогава наистина загряваше бавно.
- 
				_SLiThER_
- Status: Извън линия
Перката работи според мен климатика като пусна се върти. Утре ще пробвам да укъся кабелите но те са 4 кой с койMitko написа:Не на датчика ,а на перката виж съпротивлениетотрябва да е 1-3 ома. А релето се проверява много лесно . Укасяваш на кабелите с една жичка и ако е от релето (или инсталацията) не тръгва перката , а ако тръгне тогава датчика не командва


PS:Провери първо директно на наперката като подадеш напрежение дали тръгва !
 предполагам по двойки както са си
 предполагам по двойки както са си   така ще пробвам
 така ще пробвам- 
				NIKJAMa
- потребител 
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
 Escort `90 XR3i convertible
 Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
 Peugeot 4007 2.4 CVT
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
На корпуса на перката имаш един резистор, който ти е за бавните обороти. Той има навика да гори и поради тази причина за да ти се включи перката трябва да е направо на 2-ра степен а явно ти не си я загрявал чак до там. При мен е байпастат резистора и се пускам направо на бълзите иначе цената му е скромна само 90 кинта в МП.
Та като окъсиш кабелчетата дай на контакт и ще разбереш там ли е проблема.
			
									
									
						Та като окъсиш кабелчетата дай на контакт и ще разбереш там ли е проблема.
- 
				_SLiThER_
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта



 байпасирах и сега работи и то работи на бавни обороти
 байпасирах и сега работи и то работи на бавни обороти   Новия ми въпрос е някой наблюдавал ли е каде му се пуска перката при мен се пуска като почне да минава "L"
 Новия ми въпрос е някой наблюдавал ли е каде му се пуска перката при мен се пуска като почне да минава "L" 