Препоръки за C-max 2.0TDCI
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 03 ное 2006, 16:32
- Модел на автомобила: ford c-max 1.8 tdci 115hp 2007
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
- Status: Извън линия
Препоръки за C-max 2.0TDCI
Здравейте колеги, предстои ми смяна на Макс-а, от 4 г. карам 1.8 ТДЦИ, смятам ако не ми мине котка /кучка път до 10-15 дни да взема един двулитров 2008-ма г. Така де, осми Форд да ми стане в кариерата
дано е на късмет. Ама не съм съвсем наясно с Пежо-моторите, моля за съвети какъв ме чака. ДПФ разбрах че може да се разкара, ако не е махнат вече де, този мотор с какво е като части за поддръжка-ремък, верига, каква е запалителната система, въобще...Гледам има доста колеги тука с такива мотори, ако може давайте акъли
колкото повече, толкова повече....и умрял от свръхдоза...




- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Препоръки за C-max 2.0TDCI
Доколкото съм разследвал от майстори и форуми преди да си купя, това е най-здравият и носещ на всякакви масла и горива двигател. Моят не пипа грам масло. Въпреки това карам само с хубаво масло и Екто дизел.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 03 ное 2006, 16:32
- Модел на автомобила: ford c-max 1.8 tdci 115hp 2007
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Препоръки за C-max 2.0TDCI
А той фима свърши вече, с тъжен хепиенд
тя колата била от МотоПфое, редоно поддържана, цветя рози и аленочервени китки...прати ми човека снимки с гар.талон за първите 3 години и после алабала, той си записвал, това сменял преди 30К км, другото преди 40К ама след първото и т.н. За пример му пратих моя лист за последните 4г. дето е моя колата и ... приключихме




-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 03 ное 2006, 16:32
- Модел на автомобила: ford c-max 1.8 tdci 115hp 2007
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Препоръки за C-max 2.0TDCI
Пак да питам
ама по друг начин..заглеждам се по автоматици напоследък, като ще е гарга да е рошава поне..
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2067686038
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9071670031
дайте съвет моля, като се изключи разликата в цената (свързано с години и оборудването) друго какво да гледам ? Не съм карал автомат досега ама почна да ме примързява нонстоп ръчкане, главно градско въртя. Моторите са ясни, Пежо, но с кутията не ми е ясно - едни и същи ли слагат, кое е за предпочитане, слаби страни и т.н. Първата обява по думи на продавача е купувана преди 3-4 г. от него от тук(БГ), втората е "донесена" от Немция преди 1-2 месеца, не е обслужвана даже
за километрите никой не знае и в 2-та случая. Моля за съвет ии лек ден/вечер на всички

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2067686038
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9071670031
дайте съвет моля, като се изключи разликата в цената (свързано с години и оборудването) друго какво да гледам ? Не съм карал автомат досега ама почна да ме примързява нонстоп ръчкане, главно градско въртя. Моторите са ясни, Пежо, но с кутията не ми е ясно - едни и същи ли слагат, кое е за предпочитане, слаби страни и т.н. Първата обява по думи на продавача е купувана преди 3-4 г. от него от тук(БГ), втората е "донесена" от Немция преди 1-2 месеца, не е обслужвана даже


- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1628
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Препоръки за C-max 2.0TDCI
Дизел с Пауаршифт кутия на годинки и километри си е бомба със закъснител.
Първо поколение Пауаршифт е до 2015 г. и е с доста проблеми. Съединители, маховици и подробности в самата кутия са слабост и разни фабрични дефекти, при което ремонт за 3-4000 лВ е стартов.
След 20015 има по -добра конструкция и един фабричен дефект с лагер на първичен вал. Ремонта е към 4000 лВ. , играли сме го , нова кутия с гаранция от Мото Пфое е 13000 лВ. , но без съединителите с маховика. И те са към 3000 с монтажа и адаптацията.
Поради тези цени, вече 6-7 пъти имам запитване за преработка от автоматик към ръчна кутия за Фокус, Ц-МАКС, Мондео и т.н. . На всички обяснявам, че това е невъзможно, Ставаше на коли 1990 г , ама на съвременните НЕ.
Поздрави.
Първо поколение Пауаршифт е до 2015 г. и е с доста проблеми. Съединители, маховици и подробности в самата кутия са слабост и разни фабрични дефекти, при което ремонт за 3-4000 лВ е стартов.
След 20015 има по -добра конструкция и един фабричен дефект с лагер на първичен вал. Ремонта е към 4000 лВ. , играли сме го , нова кутия с гаранция от Мото Пфое е 13000 лВ. , но без съединителите с маховика. И те са към 3000 с монтажа и адаптацията.
Поради тези цени, вече 6-7 пъти имам запитване за преработка от автоматик към ръчна кутия за Фокус, Ц-МАКС, Мондео и т.н. . На всички обяснявам, че това е невъзможно, Ставаше на коли 1990 г , ама на съвременните НЕ.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 03 ное 2006, 16:32
- Модел на автомобила: ford c-max 1.8 tdci 115hp 2007
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Препоръки за C-max 2.0TDCI
Мерси Митак
направо ме приземи...ще се мъча с ръчката даго.ба...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта