Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Този двигател няма разтоварващ клапан на рейката. Всичко е в резервоара при помпата.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Благодаря!
Ясно-занапред няма да дозавивам капачката-нямам никакво желание да свалям резервоара, или както правят рашъните да изрязвам тенекията на купето над него.
Ясно-занапред няма да дозавивам капачката-нямам никакво желание да свалям резервоара, или както правят рашъните да изрязвам тенекията на купето над него.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
- Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Който е любопитен, може да потърси информация за "EVAP System". Дори и "рашъните" знаят за това нещо.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Рашъните знаят всичко-сиромах човек, жив дявол!
А, Вие споделете накратко какво знаете-ако желаете, разбира се.
А, Вие споделете накратко какво знаете-ако желаете, разбира се.
Много автомати-слаби резултати!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Хамериканска му работа, в САЩ не е допустимо никакви Бензинови пари да се отделят в атмосферата. Затова отдавна резервоарите на колите са херметизирани и нямат отдушник. За да се компенсира налягането от изпарението на бензина в резервоара и за да не се създава прекомерен вакуум в резервоара се грижи EVAP системата. Нормално е при отваряряне на капачката на съвременните резервоари в него да има някакво налягане или вакуум, според сезона.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
По темата за вакуум, или налягане в бензиновия резервоар ми протече мисъл -тези дни при свободно и подходящо време навън ще продупча капачката на резервоара с бургийка 0.5мм.-ще огледам къде точно, вероятно в центъра и ще я завивам докрай, както си трябва. -не е нормално вакуумът да е толкова силен, баси! А основно съм на газ все пак-ако бях само на бензин нямам идея какво и е на бензиновата помпа да се справя с толкова силен вакуум?
Надявам се да съм Ви бил полезен, както сте ми били полезни и Вие.
Надявам се да съм Ви бил полезен, както сте ми били полезни и Вие.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
И аз да попитам този вакуум в резервоара, оказва ли някакво влияние на горивната смес?? Защото при мен когато отворя клапана на гърловината яко си изсвистява , дори и за два дни , прави сериозен вакуум. Още повече при мен няма капачка на резервоара, а съм с Изи флекси фуел система.
- zz_stefanov
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
И аз ще пробвам, не знаех, че изито затваря толкова плътно. Но пък ако работи системата за изравняване на налягането не трябва да свири.
Синът ми имаше едно клио дизел. Та това по средата на резервоара вече не щеше да работи заради вакума. Казвам го защото като се добрах до бензиностанция за да видя какво се случва, понеже прозрачният филтър беше празен, се оказа, че има реално половин резервоар, определен с доливане. А момчето ми каза, че не съм му първият.
Синът ми имаше едно клио дизел. Та това по средата на резервоара вече не щеше да работи заради вакума. Казвам го защото като се добрах до бензиностанция за да видя какво се случва, понеже прозрачният филтър беше празен, се оказа, че има реално половин резервоар, определен с доливане. А момчето ми каза, че не съм му първият.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Не прави глупости, това не е Балканче, в момента в който започнеш да въртиш и EVAP изравнява налягането.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- zz_stefanov
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Моята не каза: фъсс. Ще има едно на ум да се ослушвам, но тя е на газ и бавно харчи резервоара.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Има ъпдейт и за твоята кола, мога да го направя, ако вече не си я обновил.
[/quote]
И аз имам нужда от ъпдейт, но като гледам ти си в Перник аз във Варна, мисля да пробвам утре в сервиза на МП за оферта и цена на тази процедура! Иначе момчетат от Fordupdate също предлагат нов софтуер, но и те нямат сервиз в Варна.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
ЗиЗи-и, аз съм на газ и сипвам по десетина литра бензин на 700-800км. пробег, ама вакуумът е такъв, че като развия капачката, ще ми засмуче ръката! Добре, че не обичам да нося пръстени-инак да са в резервоара отдавнаzz_stefanov написа: ↑03 дек 2021, 20:35Моята не каза: фъсс. Ще има едно на ум да се ослушвам, но тя е на газ и бавно харчи резервоара.
За Протокола мисля, че е добре да спомена, че газовият инжекцион е монтиран преди три години-демек преди това колата е била само на бензин.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Днес Мотопфое ме уведомиха, че не е наличен ъпдейт за моя мотор! Направо съм в потрес май ще се ходи до Бургас.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
И след като не открих ъпдейт, решх да ръгна една добавка в бензина, че до сега никога не съм слагал. И о чудо трети ден колата пали сутрин студена без да изгасава ! А сега де?
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Здравейте нов съм във форума искам да попитам за фокус 1.8 125к.с. 2006г забива нос до като не загрее видях,че има софтуер за 1.8 но производство втората половина на 2007г. за моя имали подобен който да ми реши проблема. Благодаря.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Тук става въпрос за двигателите след 2007г. При теб въпросният проблем се дължи на нещо друго, а не на софтуера. Може да е от много неща, като например дроселова клапа, инжектори, бобини, свещи и т.н.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
С еднакви двигатели от една и съща година сме-при мен реших проблемите с почистване на дроселовата клапа(беше голямо мазало), както и почистване на датчика и-описал съм всичко подробно.
И провери капака на възд. филтър, щото при мен 6-те винтета превъртаха в основата и влизаше въздух под капака. Реших проблема, като изхвърлих винтетата и стегнах капака със свински опашки към основата-оттогава проблеми нямам, и чек-мек не свети.
П.С. И, както каза Синтез-какво е дереджето на свещите? Аз скоро след закупуването ги смених с иридиеви "Денсо", модел 20ТТ. Бобините и те са запоздозрени, но карай поред.
Чек-а светва ли ти не разбрах?
И провери капака на възд. филтър, щото при мен 6-те винтета превъртаха в основата и влизаше въздух под капака. Реших проблема, като изхвърлих винтетата и стегнах капака със свински опашки към основата-оттогава проблеми нямам, и чек-мек не свети.
П.С. И, както каза Синтез-какво е дереджето на свещите? Аз скоро след закупуването ги смених с иридиеви "Денсо", модел 20ТТ. Бобините и те са запоздозрени, но карай поред.
Чек-а светва ли ти не разбрах?
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Зизи-и, аз съм на газ, ама, когато и да отворя капачката за доливане на бензин(старая се да има над половината резервоар, поне, или догоре), вакуумът(според мен) е ужасяващ! Чат-пат минавам на бензин, заради дюзите за стотина километра и нямам обяснение как се справя бензиновата помпа с подобен вакуум-явно никога няма да разбера!zz_stefanov написа: ↑03 дек 2021, 20:35Моята не каза: фъсс. Ще има едно на ум да се ослушвам, но тя е на газ и бавно харчи резервоара.
Правих "мурафети" с недозавиване на капачката след заливане на бензин, ама Наско ме разкъндърдиса, та я карам, както трябва!
Абе екологии-мекологии...тъмна част, вътрешни болести!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Свещите са шампион иридиеви френски не много стари чека свети капака на въздушния филтър не съм го разглеждал.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Благодаря за отзивчивостта.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта