Лампа за вентилатора на радиатора
- busat
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 09 дек 2006, 09:26
- Модел на автомобила: Escort 1.6 D
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Лампа за вентилатора на радиатора
Преди нова година ходих в Атина с моя Ескорт 1.6 Д и попаднах в задръстване. Не ми се включи перката на радиатора и ми изхвърли всичката вода. Слава богу, без никакви поражения на мотора. Но сега искам да си монтирам лампа в купето която да светва когато се включи перката. Да съм поне 90% сигурен, че работи, но не знам как.
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
И как така няма да стане аз така си карам ако не вярваш ела да видиш .внимавай с резистора сложи по голям че вечер дразни избери го пробноbuhap написа:Няма да стане с светодиод (искри пикове ) .Тряба да е кршка.Вземи лампа с фасунга и я свържи на двата кабела на мотора на на вентилатора.После укаси датчика на вентилатора (ама трябва да си на контакт) и трябва да светне.Успех
ПП връзва се на датчика за вентилатора пуска се една жица другата е вътре и е маса
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
моя съвет е дане сиправиш такива лампи,а да си сложиш едно принудително ключе за пускане на вентилатора.Понеже ако ти се случи в задръстване или на светофар и да гледаш лампата че не свети няма как да го пуснеш..
става най обикновен прекъсвач-двете кабелчета ги запояваш надвете крачета на датчика,който включва перката.И когато релето не включи (не направи мост) го правиш ръчно.
виж схемичката набързо я надрасках.
става най обикновен прекъсвач-двете кабелчета ги запояваш надвете крачета на датчика,който включва перката.И когато релето не включи (не направи мост) го правиш ръчно.
виж схемичката набързо я надрасках.
- busat
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 09 дек 2006, 09:26
- Модел на автомобила: Escort 1.6 D
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Купих си 50 амперово копче, ама е със светлина 12V. Искам да включа и лампичката му. Преди време имах Ауди което беше направено по същия начин и когато се включи вентилатора (независимо дали от копчето или от датчика) бутона светваше.mrdds написа:моя съвет е дане сиправиш такива лампи,а да си сложиш едно принудително ключе за пускане на вентилатора.Понеже ако ти се случи в задръстване или на светофар и да гледаш лампата че не свети няма как да го пуснеш..
става най обикновен прекъсвач-двете кабелчета ги запояваш надвете крачета на датчика,който включва перката.И когато релето не включи (не направи мост) го правиш ръчно.
П.С. Копчето е 3 крачета: 2 за прекъсвача и 1 за лампата
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Какви са тези носталгии по руските коли, лампи, датчици, глупости. Като не включи датчика, отиваш в магазина и си купуваш нов 15лв., датчика не се поврежда всеки ден, та да се налага да се монтира копче. Ами ако се повреди самия вентилатор, както на мене по пътя за Априлци, копчето какво ще помогне? И какво ще ти помогне светодиода, освен като атракция? Като не си сигурен в себе си по-добре търси начин да ти святка лампа или още по-добре зумер при 110градуса.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта