13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Волтмер в колата все си е от полза. Дали в запалката или друг. Може да видиш, ако по време на път напрежението наистина стане като в заглавието на темата и да помислиш дали ще се прибереш и дали генератора не е умрял. Също и преди палене по напрежението да се ориентираш дали акумулатора не е паднал като заряд.
Проблема е , че доста от тези версии са не особено точни и за да се брои за ИЗМЕРВАТЕЛЕН УРЕД, трябва да се свери с истински мултицет. Някои имат тример за настройка вътре.
Поздрави.
Проблема е , че доста от тези версии са не особено точни и за да се брои за ИЗМЕРВАТЕЛЕН УРЕД, трябва да се свери с истински мултицет. Някои имат тример за настройка вътре.
Това е високо, по скоро завишава.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
При мен преди сутрешното палене показва 11.8. ОК ли е или е малко?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Ако генератора работи, имай едно на ум за акумулатора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
В какви граници трябва да е преди първи старт, за да се счита за нормално?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
12.5-12.7V
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Преди всичко честита Коледа-преди всичко здраве на Вас, близките и автомобилите!
Днес най-накрая сравних показанията на волтметърчето с мултицет, на който вярвам повече. Получи се следният странен резултат след двудневен престой:
-преди стартиране джаджата показва 12.8 Волта напрежение на акумулатора-мултицета 12.1 Волта.
-след стартиране цифрите на джаджата заиграха 14.2/14.3 В, мултицета 13.9/14.0 В.
ТакЪви ми ти работи...
Хубава вечер!

Днес най-накрая сравних показанията на волтметърчето с мултицет, на който вярвам повече. Получи се следният странен резултат след двудневен престой:
-преди стартиране джаджата показва 12.8 Волта напрежение на акумулатора-мултицета 12.1 Волта.
-след стартиране цифрите на джаджата заиграха 14.2/14.3 В, мултицета 13.9/14.0 В.
ТакЪви ми ти работи...
Хубава вечер!
Много автомати-слаби резултати!
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
На една и съща "точка" ли мериш?
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Абсолютно.
С мултицета директно в/у клемите на акумулатора, въпреки, че при Фокус-2 е малко неудобно да се добереш до минусовата клема, а джаджата си стои забучена в гнездото на запалката.
С мултицета директно в/у клемите на акумулатора, въпреки, че при Фокус-2 е малко неудобно да се добереш до минусовата клема, а джаджата си стои забучена в гнездото на запалката.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Както е редно да приключа темата.
Целият проблем се оказа от грешен мултицет, в който вярвах, както и в неверни показания на джаджата-волт-метър, която стои забучена в гнездото на запалката.
Акумулаторът, с който купих колата("ТАВ", 60А/ч., 600А пусков ток) отдавна ме съмняваше и се оказах прав-завчера след три дни престой в студовете "измяука" и не можа да стартира двигателя. За 15 мин. успях да го сваля внимателно, имайки предвид къде се намира, завлачих го в къщи и го вкл. на зарядно. Заряда стартира от 3А(зарядното отдава до 6А) и след час зарядът падна до 1А?! След 4 ч. заряд го върнах на мястото му, че колата ми трябваше, стартира бодро, минах 3 км., на сутринта запали без проблем и отидох да го сменя. Проверката с вилка показа последни издихания. Според избора, който имаше сложих някакъв БОШ(не Силвър) произведен в Чехия-61А/ч., 610А пусков ток, който се оказа по-нисък и рамката в/у него не можа да го стегне, но ще го подпра с някакви пластм. пластини, за да се притисне. Исках мааалко по-голям, ама нямаше, а и тоя има 3 г. гаранция, та кандисах.
Заряда от алтернатора при стария и новият акумулатор със/без вкл. консуматори показа 14.35В-къФ е тоя моят мултицет, баси?!
Предстои ми търсене на читав мултицет-ако някой има впечатления и препоръки да ги сподели, моля.
П.С. Сега се чудя да върна ли на мястото и пластмасата, която обгръща акумулатора и в/у която се захваща капак, който нямам, как мислите?
Целият проблем се оказа от грешен мултицет, в който вярвах, както и в неверни показания на джаджата-волт-метър, която стои забучена в гнездото на запалката.
Акумулаторът, с който купих колата("ТАВ", 60А/ч., 600А пусков ток) отдавна ме съмняваше и се оказах прав-завчера след три дни престой в студовете "измяука" и не можа да стартира двигателя. За 15 мин. успях да го сваля внимателно, имайки предвид къде се намира, завлачих го в къщи и го вкл. на зарядно. Заряда стартира от 3А(зарядното отдава до 6А) и след час зарядът падна до 1А?! След 4 ч. заряд го върнах на мястото му, че колата ми трябваше, стартира бодро, минах 3 км., на сутринта запали без проблем и отидох да го сменя. Проверката с вилка показа последни издихания. Според избора, който имаше сложих някакъв БОШ(не Силвър) произведен в Чехия-61А/ч., 610А пусков ток, който се оказа по-нисък и рамката в/у него не можа да го стегне, но ще го подпра с някакви пластм. пластини, за да се притисне. Исках мааалко по-голям, ама нямаше, а и тоя има 3 г. гаранция, та кандисах.
Заряда от алтернатора при стария и новият акумулатор със/без вкл. консуматори показа 14.35В-къФ е тоя моят мултицет, баси?!
Предстои ми търсене на читав мултицет-ако някой има впечатления и препоръки да ги сподели, моля.
П.С. Сега се чудя да върна ли на мястото и пластмасата, която обгръща акумулатора и в/у която се захваща капак, който нямам, как мислите?
Много автомати-слаби резултати!
- zz_stefanov
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Моята се напука. Върнахме я някак си на мястото защото имаше някакви водачи по нея за кабелите и заради капака. Като я гледам обаче на следващото бърникане около акумулатора ще замине в коша 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Зизи-ако моята странична пластмаса около акумулатора е същата(ти си фейслифтов, май, аз не съм) ти я подарявам-не мисля да я монтирам-инак няма драскотина!
Ти си тигър в нет-а и не се съмнявам, че ще разбереш става ли!
Ако е същата и я искаш ти я изпращам по "Еконт", ама за твоя сметка! 



Много автомати-слаби резултати!
- zz_stefanov
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Благодаря, но не смятам да и се вживявам. 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Добре-ако някой я иска тази пластмаса да пише.
Много автомати-слаби резултати!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта