Въпрос за табло Мк 2
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 04 мар 2010, 22:13
- Модел на автомобила: ford escord 1.4 cabrio
- Status: Извън линия
Въпрос за табло Мк 2
Здравейте имам запитване относно една интервенция имам фокус мк2 2005 година и съм с най обикновенно табло без екстри взех друго подобно с малък бордови компютър и лостче за него въпроса е следния тъй като нямам сензор за външна темперарура ще купя употребяван и ще пусна кабели до таблото но никъде не намирам информация на кои пинове на буксата на таблото се свързват кабелите за сензора?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Не съм сигурен, че нямаш сензор за външна температура. За да работи коректно компютърът на колата има нужда от данни за външната температура, следователно трябва да има от къде да ги взема. Това, че температурата не се е изобразявала на предишното опростено табло, не значи, че компютърът не разполага с нея. Няма отделни пинове за сензори на самото табло. Всички пинове на таблото се свързват с компютъра и данните се предават между модулите по кан комуникация. Първо инсталирай новото табло с всички необходими настройки (имобилайзер и т.н.) и тогава виж дали температурата няма да се покаже сама, без да правиш нищо допълнително.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
E във фейсбук Кристиян Методиев ти отговори, а може и да ти го направи, но е в Перник.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 04 мар 2010, 22:13
- Модел на автомобила: ford escord 1.4 cabrio
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Обучих таблото оказа се че нямам сензор но намерих заложена букса с тапа зад предната греда монтирах сензор взет от морга и всичко си дойде на мястото ударих на греда нямаше кабели от лоста за управление на менюто до таблото за управление на бордовият компютър но и тях ги пуснах 3 на брой и вече имам работещо меню в таблото евентуално трябва да монтирам темпомат но нямам двата кабела от гем модула до кормилната колона ако някой знае на кои пинове отиват ще съм блгодарен.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
На синята букса (№ 103) в GEM модула (таблото с бушоните) - крачета 10 и 18. Оригиналните кабели са бял и кафяв.
На снимката долу-горе може да се ориентираш за местата им, както и къде се нанизват на буксата под волана.
Преди да се захванеш с тях, провери, имаш ли датчици на педала на съединителя и на спирачката.
Също така, само с прокарване на кабели, няма да стане, ще е нужно софтуерно активиране.
1. Кодира се таблото, за да светва индикацията, че темпомата е включен.
2. Кодира се GEM модула, за да му се окаже, че има физически монтиран темпомат.
3. Кодира се PCM модула. Това, в сравнение с горните две отнема малко повече време и крие известен риск. Признавам, че на два пъти си умъртвих софтуерно въпросния модул, при опит за активиране на темпомата. Спасих се с UCDS софтуер и адаптер.
Едно образователно клипче за целта -> https://www.youtube.com/watch?v=RN2AZb7zaDQ
P.S С кой двигател е въпросния Фокус, на който искаш да му сложиш темпомат?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Тези неща ще ги направиш по един или друг начин. Обаче, ако слагаше и препинателни знаци където им е мястото, а не само в края на лакардията, цена нямаше да имаш.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 04 мар 2010, 22:13
- Модел на автомобила: ford escord 1.4 cabrio
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Благодаря,приемам критиката!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 04 мар 2010, 22:13
- Модел на автомобила: ford escord 1.4 cabrio
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Двигателя е 1.4 16v,като предварително съм активирал круиз контрол в модулите pcm,hec,gem с elm config.Даже има някаква грешка за круиз контрола в pcm модула,след активацията предполагам,защото не са пуснати кабелите от gem модула.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Това с 80-те коня ли е, щото ако е с тях, ми се струва слабичък за круизконтрол. Всеки път, когато ти се наложи да включиш по-ниска предавка, той ще се изключва.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 04 мар 2010, 22:13
- Модел на автомобила: ford escord 1.4 cabrio
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Обмислям проект,след време със смяна на двигател,може би 1.6 100 или 115коня мисля че ще стане без проблем разликата може би е само pcm,кутийте трябва да са еднакви.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Аз съм с 1.6, 16V, 100 коня и също ми се струва слаб за круизконтрол. Из нагорнищата, де. По равно няма да има голям проблем. Обаче нашите пътища са с немалко изкачвания, дори магистралите, та пак няма да можеш да го ползваш през немалка част от времето. В тази връзка мисля, че под 115 - 120 коня мотор няма да ти свърши работа, ако идеята е да ползваш по-често круиза.
Знам всички вицове за Форд 

- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
натиска бутона RESET и се включва отново, до достигане на предходно зададената скорост
Нищо сложно. При всички коли с темпомат е така.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Не е точно така, някои коли си превключват скоростите при нужда без да влияят на темпомата

Тоя мазохизъм не го разбирам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Да, не е проблем ресетването. Проблемът е, че слабите двигатели искат сваляне на предавки. Карал съм турбинирани дизели, които на 6-та предавка се управляват само с бутона на темпомата на кормилото. Направо забравям къде са им съединителят, скоростният лост и газта
Ама със 100 коня бензинка ще е мъка.
Наско, как е решен въпросът за връщане на зададената скорост след натискане на съединителя, при положение, че има ключ за прекъсване на него?

Наско, как е решен въпросът за връщане на зададената скорост след натискане на съединителя, при положение, че има ключ за прекъсване на него?
Знам всички вицове за Форд 

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Фокус 2 с двигател 1,6/100 hp. си върви без никакъв проблем с темпомат и климатик. Мощността е достатъчна и досега не ми се е налагало да свалям предавки при редовната му употреба. А Наско най-вероятно говореше за автоматична кутия.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Сигурно качваш Витиня от север, с 5 човека с багаж, на 5-та предавка със 140 на темпомат?!? По-скоро ще повярвам в дядо Коледа.
Знам всички вицове за Форд 

- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
При автоматичните кутии може и да е така. При ръчните, при всяка смяна на предавка (натискане на съединителя) темпомата изключва.
Кой / какъв мазохизъм?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
Този, да си купиш някаква кола и после да хвърляш средства да я дооборудваш с екстри. Ами купи си кола със съответните ексти!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
@HACKO
Донякъде си прав, но пък при втората употреба, едно ще ти хареса, друго не, докато намериш това което търсиш кой знае, колко вода ще изтече.
В случая, монтирането на темпомат не е някаква безбожна цифра. Ако човек може срещу не много средства да подобри това-онова в колата си, защо не?
Донякъде си прав, но пък при втората употреба, едно ще ти хареса, друго не, докато намериш това което търсиш кой знае, колко вода ще изтече.
В случая, монтирането на темпомат не е някаква безбожна цифра. Ако човек може срещу не много средства да подобри това-онова в колата си, защо не?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за табло Мк 2
В последно време направо е невъзможно да намериш кола втора ръка с всичко, което те интересува и да е читава при това. Дори да го има, ще е на висока цена или ако успееш да отбиеш част от нея, ще се окаже, че си я купил с две кофи кит, с криви и заварявани джанти и други подобни по-леки и по-тежки недостатъци. Джамбазите са се изхитрили и не предоставят възможност да я пробваш как върви на пътя. От чужбина се вкарва откровен скрап, щото и западняците спряха да продават покрай пандемията и войната или ако решат да продадат нещо, го правят на по-висока цена на джамбази от други държави, които не се пазарят много. За нас остават екземплярите, които са за моргите. Говоря по пресни впечатления от миналата и тази седмица.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта