Загуба на мощност на Mondeo 1.8TDI 94г
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Загуба на мощност на Mondeo 1.8TDI 94г
Привет на всички.Значи проблема е следният:Двигателят пали студен и веднага изгасва.При повторно завъртане запалва но бавно достига 1000обр.без да се подава газ(като че я мъчи нещо).Като и даваш газ резко по-бавно вдига обороти от преди,на место си се форсира ,но като включиш на 1-ва да потеглиш и изгубва мощност.Като ли някой я държи отзад.За да потеглиш трябва да форсираш на место до 3000обр и полусаединител на 2~3пъти ,иначе изгасва.Да поясня :всички филтри са подменени , дори пробвахме да подадем гориво направо на помпата(мислехме че смуче въздух,но не е било така).Като тръгнеш трудно набира и все едно че са избегали 70%от конете,а турбото присвирва чак над 3000обр.Благодаря предварително на колегите който ще се отзоват на моята одисея .Някакви идеи???
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- Yovchev
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
аз имах подобен проблем..perfekt написа:Някакви други идеи????Благодаря предварително
1.направи една диагностика на двигателя..
2.да ти продухат дюзите
3.да почистят разпръсквачите.
Ако това не помогне... сваля се помпата и се слага на стенд за тестване.. но това е крайна мярка..
на мен ми излезе 42лв цялата процедура..
П.с: Дори и изобщо да не ти работи турбото не би трябвало да се държи така колата.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Това, че няма дим е лошо. Трябва да се премери налягането в корпуса на помпата за да се определи дали проблемът е в частта с ниско налягане или в тази с високо. Чисто за проба свали електромагнитния клапан за гасене на двигателя който се намира на главата на помпата, извади пружинката и клапанчето и го завий пак. Запали колата, но имай предвид, че ще можеш да я угасиш само на скорост или като запушиш въздуха с някакъв парцал. Това е което можеш да направиш в домашни условия. Другото, на стенд.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодарско за идеята ,ама в първия пост съм писал че подадохме гориво директно на помпата.Отначалото си мислех че смуче въздух или е запушен отдушника на резервоара.То вече други идеи май няма да има защото работата върви към помпа.Остава утре да пробвам с електромагнитния клапан за който писа Ваклин.Благодаря още веднъж на всички отзовали .Поздрави
Забравих да добавя. Значи моята помпа е с инициали: TYPE F18.ITCI.20DPC 8443B996E , а днес намерих една с тези инициали:TYPE F18.ITCI.20DPC 8443B995D.Бих искал да се допитам до вашето компетентно мнение, т.е дали да поставя тази дето намерих (само последните два знака са различни) или не
Забравих да добавя. Значи моята помпа е с инициали: TYPE F18.ITCI.20DPC 8443B996E , а днес намерих една с тези инициали:TYPE F18.ITCI.20DPC 8443B995D.Бих искал да се допитам до вашето компетентно мнение, т.е дали да поставя тази дето намерих (само последните два знака са различни) или не
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Слагай. По-лошо няма да стане. Виж там намери кой да ти я сложи защото трябва да знае как. Има една дупка на зъбното колело на ремъка през която се бърка и се заклинва помпата. Бележи положението на колелото срямо заклинената помпа и се моли да не е била бъзикана преди да дойде при теб. Иначе няма палене.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Забравих да го отбележа:Помпата е подменена и сега върви повече от както е купих.Ако ти трябва помпа се обади и дай номера да търсим ,но първо се убеди че е от нея(при 4-ма майстори ходих и никой от тях не вярваше че е помпата).Благодаря на всички колеги които се отзовахаtzetzko написа:да те питам,дали вече смени помпата?
и как е сега?
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 18 апр 2008, 10:22
- Модел на автомобила: mondeo 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: Загуба на мощност на Mondeo 1.8TDI 94г
ПОГЛЕДНИ СИ СЕЛЕНОИДНИЯ КЛАПАН НА ГНП
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Загуба на мощност на Mondeo 1.8TDI 94г
Колеги моля Ви гледайте датите като пишете или само трупате мнения.Поздравиjorovet написа:ПОГЛЕДНИ СИ СЕЛЕНОИДНИЯ КЛАПАН НА ГНП
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта