Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 19:45

Привет на всички! Имам питане относно с педала на съединителя.

Накратко... Фокус 3-ка, фейслифтов, след 2015 година, на под 65 000 км. пробег ( този от тази ми, основната публикация )
Натискам педала на съединителя и си работи коректно... но след определен брой натискания и най-вече когато го задържа поради някаква причина по-дълго на полусъединител и включена скоростна предавка... след, като пусна педала той просто си остава долу, в ламарината и не се връща сам. След това подпъхвам крак под него, или пък с ръка се навеждам, вдигам го без проблем и при следващо натискане пак си работи безпроблемно, докато не му скимне да " заседне " пак долу при някое поредно натискана. Като най-често това се случва, както вече описах, когато задържа по-продължително на полусъединител и включена, скоростна предавка.

Според вас и тези, които са имали сходен проблем с точно това поколение Фокуси - какъв може да е проблема при кола на под 70 000 км и този модел?

Четох из нета, че много хора сменят с афтърмаркет и по-добри от заводските, възвръщателните пружини на самия педал. ( прилагам примерни снимки от нета с въпросната пружина ) Сменят се лесно, за 5 минутки, в домашни условия и са евтини като цяло... по 20-30 лв. Как ви се струва, може ли тази пружина да е проблема при мен?
Освен нея като евентуален проблем и някакви горна и долна помпа, за която обаче си трябвало сервиз и като цена и разправия е все едно сменяш съединител.

Споделете вижданията и мненията си конкретно за този модел, на тези километри и по конкретния, описан при мен случай и симптоматика. Благодаря ви!
434390994_10233581694110012_4891566205886055291_n.jpg
434320108_10233581694230015_8414946902478216476_n.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ЯЛТА » 01 апр 2024, 20:03

Горната помпа на съединителя дава фира.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 20:14

ЯЛТА написа:
01 апр 2024, 20:03
Горната помпа на съединителя дава фира.
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 20:21

ЯЛТА написа:
01 апр 2024, 20:03
Горната помпа на съединителя дава фира.
Въпросната пружина съответно да я пипам ли? Визуално е като нова тази на колата ми, като току що сложена от магазина, без никакви следи от износване, или прашинка дори по нея... макар, че тия в нета дето гледам, че си я сменят една строшена не съм видял, и въпреки това се оплакват от заводските на Форд... особено на ST и RS модификациите всички гледам, че си сменят конкретната пружина с афтърмаркети.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1167
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от Ozzie » 01 апр 2024, 21:25

За съединителя не мога да кажа нищо, но пак разгледах снимките, та да питам със SYNC 2 или SYNC 3 е колата?
Дисплея тъч ли е и медията поддържа ли Андроид ауто / Епъл кар плей?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ЯЛТА » 01 апр 2024, 21:42

LORDA83 написа:
01 апр 2024, 20:14
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?
Е а кой може да каже на колко от тези 60 000 км левият крак си е почивал върху педала на съединителя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 22:08

Ozzie написа:
01 апр 2024, 21:25
За съединителя не мога да кажа нищо, но пак разгледах снимките, та да питам със SYNC 2 или SYNC 3 е колата?
Дисплея тъч ли е и медията поддържа ли Андроид ауто / Епъл кар плей?
2 е. Тъч е, да, а Андроид / Епъл може да закачиш към Синка през Блутута и да си пускаш медия / аудио файлове от телефона на него.
Може допълнително да се инсталира софтуер даже и да си изкараш дисплея на самия телефон, на дисплея, на Синка в колата.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 01 апр 2024, 22:10

ЯЛТА написа:
01 апр 2024, 21:42
LORDA83 написа:
01 апр 2024, 20:14
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?
Е а кой може да каже на колко от тези 60 000 км левият крак си е почивал върху педала на съединителя.
40 на 60 се кара градско - извънградско, но в града ( Пловдив ) си се " скача и виси " бая по педалите като цяло.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Coldgrave
потребител
потребител
Мнения: 144
Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от Coldgrave » 01 апр 2024, 23:00

Значи аз преди около 2 години сменях горна помпа. При мен колата е 2015 Фокус Фейслифт. Когато правих смяната пробега беше 183к. Имай напредвид че ако помпата ти е тръгнала може и да протече, и от там да почнеш да губиш спирачна течност. Подмяната ми излезна 319 лева. А за долната се сваля куутията, или поне така ми обясниха в сервиза.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 880
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ivchotr » 01 апр 2024, 23:04

За конкретния съединител и аз не мога да кажа нищо конкретно, но имам един въпрос - щом пружината струва 20 лева, защо просто не я смениш? Така ще получиш бърз отговор и на въпроса за помпите. По принцип 60 000 км могат да са и много и малко за скапване на помпа. Зависи от броя натискания на педала. За по-старите помпи се продаваха ремонтни комплекти. Гледам в Нет-а, че и за Фокус 3 се продават такива, което при правилната им смяна би следвало да ти спести доста средства. Ако не се оправят нещата само със смяната на пружината, де.
Знам всички вицове за Форд :D

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 15 апр 2024, 13:34

6.4 среден разход на бензин, като за смесено във вечно задръстен град и светофари, като в Пловдив + средни, поддържани скорости по магистралите от по 130-140 - бива. При шофиране като баба, с поддържана скорост 80, на прав, равен участък, без да се докосват спирачки, скоростни лостове, предавки и волана - максималното възможно, което може да се свали е 4-4.2 литра разход.
438223349_1159573234984361_4312461683029228649_n.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 880
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ivchotr » 15 апр 2024, 15:16

Сложи някоя друга снимка, че току-виж и теб те давали по телевизията :D
Знам всички вицове за Форд :D

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ЯЛТА » 15 апр 2024, 15:50

ivchotr написа:
15 апр 2024, 15:16
Сложи някоя друга снимка, че току-виж и теб те давали по телевизията :D
Ааааа, снимката е правена когато е повдигната на крик, когато е на немска магистрала, и още, и още..........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 31 май 2024, 23:37

ivchotr написа:
15 апр 2024, 15:16
Сложи някоя друга снимка, че току-виж и теб те давали по телевизията :D
Не ми пука, ако трябва да съм честен :) Тия дето ги ловят в интернет са все отбрани балами :) За мен в интернет ли е - недосегаемо е, да си гледат... гледането властите. С нищо не съм им длъжен... тъкмо обратното дори, те са МИ / НИ ДЛЪЖНИ :) :D
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 04 юни 2024, 16:35

Ако все още някой се чуди колко струва ГОЛЯМОТО обслужване на Екобуст двигател, на 9-10 годишен Форд, на 60 000 км, през 2024 г.

П.С: горна помпа съединител е добавка, аз го поисках, тя ще се сменя защото педала зависва и остава долу в ламарината при задържане докато е на включена предавка, и предполагам, че горната помпа умира. Мисля, че няма какво друго да е. Ако я изкараме нея от списъка - ще си спестите 350 лв. от посочената сума.
Прикачени файлове
445629138_2453230935066341_8017301261234357091_n.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
LORDA83
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от LORDA83 » 04 юни 2024, 16:35

436551476_3608199286107518_7216768566273369101_n.jpg
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 562
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от deathstorm » 04 юни 2024, 17:36

Смяна ремък маслена помпа 8.8 часа ?!?!?!? Тия нещо се е*ават, това реално отнема 20 минути при положение, че правиш Смяна агренажен ремък за 3.5 часа.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1746
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от synthez 3D » 04 юни 2024, 19:02

За да се смени ремъкът на маслената помпа, се разглобява както, за да се смени ангренажен ремък. Аз не бих разделил двете процедури, а бих ги направил едновременно, както ми се струва са направили и от МП.
Изображение

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 562
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от deathstorm » 04 юни 2024, 19:09

Ясно ми е какво се прави, даже може да се наложи да се свали и картера, понеже не съм сигурен, че има място да се надене ремъка на маслената помпа на зъбчатката на помпата, без да се отмести картера. Ама извинявай 12.3 часа ... При положение, че това се води обслужване - тоест не е нещо което го правиш за пръв път да се чудиш кое как, в официален сервиз. Нали предполага се, че като искаш 90 лева на час работиш ефективно.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 880
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Мнение от ivchotr » 04 юни 2024, 21:10

И са сменили само 1 литър масло. Толкова събира двигателят или само са долели 1 литър *unknw*

П.П.
Яко изръсване е. Следващият път кога ще е?
Знам всички вицове за Форд :D

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта