Нещо много трудно пали тоз дизел като е студено
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 13 яну 2007, 18:50
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Нещо много трудно пали тоз дизел като е студено
Колеги, скромното ми Еscort-че 1.8D, 91г. много трудно пали като е студено (засякох го падне ли под +5градуса) много се мъчи със запалването. Свещите ми бачкат, компресията е добра, от какво може да е? А пък като е по-топло е пушка.
Даите мнения че ми писна да го спирам все по баири и да ме гледат хората как го бутам 


- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
ескорт
Моето мнение е накални свещи или релето което определя времето през което работят накалните свещи.Свещите какви са т.е. да не са менте?
Наесен с песен в К1.
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ескорт
Провери стартера дали е добър.А в комбинация със слаб акомулатор е смърт!Аз имах подобен проблем със стариа форд но те идваха при темп -7,-8 градуса,и след профилактика на стартера започна да върти много по добре и колата стана палач дори и под - 10! Но имаики предвид че твоя проблем е при положителни температури можеби проблема е другаде!Горивен филтър,ако е със инжектор данеби тои да е прецакан и да незадържа нафтата и да я връща в резервара!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 13 яну 2007, 18:50
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Като ходих на диагностика "майстора" ми каза че пръскачите "пикаели", но това не оказвало влияние на паленето, а на вървенето, от стартера предполагам че няма да е защото като е топло варти добре.
Значи получава се следното нещо - стартера си върти, ама двигателя не пали и се тресе целия (имам тампон за смяна) и мисля че бендикса изхвърля? да не би заради бендикса да не пали? това само като е по-студено!
Значи получава се следното нещо - стартера си върти, ама двигателя не пали и се тресе целия (имам тампон за смяна) и мисля че бендикса изхвърля? да не би заради бендикса да не пали? това само като е по-студено!
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
палене
Виж какво чета
При ниски атмосферни температури двигателя не може да запали
-горивната помпа не работи -ремонт или смяна
-горивото е замръзнало-смени го
Успех!
При ниски атмосферни температури двигателя не може да запали
-горивната помпа не работи -ремонт или смяна
-горивото е замръзнало-смени го
Успех!
Наесен с песен в К1.
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
значи дизел за да не пали :
виж свещи дали работят(една да не работи топла ще си пали)
гориво (дали има във филтъра)
як акумулатор
стартер (тои може да върти когато е по-топло времето и да пали без проблем но поне при мен от собствен опит ти го казвам втулка пластмасова мисля се казваше-се беше пукнала и си вървеше докато не доидоха студовете и почна да не пали а да си върти...)
и последнто най-лошото да няма компресия
виж свещи дали работят(една да не работи топла ще си пали)
гориво (дали има във филтъра)
як акумулатор
стартер (тои може да върти когато е по-топло времето и да пали без проблем но поне при мен от собствен опит ти го казвам втулка пластмасова мисля се казваше-се беше пукнала и си вървеше докато не доидоха студовете и почна да не пали а да си върти...)
и последнто най-лошото да няма компресия

Be happy
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта