Нещо много трудно пали тоз дизел като е студено

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
GuStErA
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 13 яну 2007, 18:50
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Нещо много трудно пали тоз дизел като е студено

Мнение от GuStErA » 15 яну 2007, 21:02

Колеги, скромното ми Еscort-че 1.8D, 91г. много трудно пали като е студено (засякох го падне ли под +5градуса) много се мъчи със запалването. Свещите ми бачкат, компресията е добра, от какво може да е? А пък като е по-топло е пушка. :) Даите мнения че ми писна да го спирам все по баири и да ме гледат хората как го бутам :oops:

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

ескорт

Мнение от tata1971 » 15 яну 2007, 21:31

Моето мнение е накални свещи или релето което определя времето през което работят накалните свещи.Свещите какви са т.е. да не са менте?
Наесен с песен в К1.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ескорт

Мнение от T punchev » 16 яну 2007, 15:09

Провери стартера дали е добър.А в комбинация със слаб акомулатор е смърт!Аз имах подобен проблем със стариа форд но те идваха при темп -7,-8 градуса,и след профилактика на стартера започна да върти много по добре и колата стана палач дори и под - 10! Но имаики предвид че твоя проблем е при положителни температури можеби проблема е другаде!Горивен филтър,ако е със инжектор данеби тои да е прецакан и да незадържа нафтата и да я връща в резервара!

GuStErA
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 13 яну 2007, 18:50
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от GuStErA » 16 яну 2007, 19:00

Като ходих на диагностика "майстора" ми каза че пръскачите "пикаели", но това не оказвало влияние на паленето, а на вървенето, от стартера предполагам че няма да е защото като е топло варти добре.

Значи получава се следното нещо - стартера си върти, ама двигателя не пали и се тресе целия (имам тампон за смяна) и мисля че бендикса изхвърля? да не би заради бендикса да не пали? това само като е по-студено!

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 16 яну 2007, 21:09

Те като пикаят отварят на съвсем различно налягане от зададеното. Смени разпръсквачите и майстора.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

палене

Мнение от tata1971 » 16 яну 2007, 21:12

Виж какво чета
При ниски атмосферни температури двигателя не може да запали
-горивната помпа не работи -ремонт или смяна
-горивото е замръзнало-смени го
Успех!
Наесен с песен в К1.

GuStErA
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 13 яну 2007, 18:50
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от GuStErA » 16 яну 2007, 22:27

Еми, благодаря за съветите колеги, ще видя какво ще правя. :?

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 16 яну 2007, 22:33

значи дизел за да не пали :
виж свещи дали работят(една да не работи топла ще си пали)
гориво (дали има във филтъра)
як акумулатор
стартер (тои може да върти когато е по-топло времето и да пали без проблем но поне при мен от собствен опит ти го казвам втулка пластмасова мисля се казваше-се беше пукнала и си вървеше докато не доидоха студовете и почна да не пали а да си върти...)
и последнто най-лошото да няма компресия :?
Be happy

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта