Мирише на изгоряло масло
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мирише на изгоряло масло
Но странното е че на щеката почти не е пипнато откакто мирише. Гумичките са сменени преди около 25-30000 км. На студено и при първоначално палене не изпушва. Пак ли са гумички или вече е нещо друго. Странното е че май се появи откакто сложих добавка за чистене на дюзи, но не на пълен резервоар, а на на 2/3 -ти. Дали е от това и дали тя скапа нещо?
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
мирише на масло
Миризмата на масло може и да е от хлабини във водачите на клапаните и самите клапани.Много ме чопли съмнението за добавка за чистене на дюзите-менте.Според мен карай и си следи нивото на маслото.
Успех
Успех
Наесен с песен в К1.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Скоро ли си сменял маслото?
Значи в много сервизи като ти сменят маслото не ти слагат нова медна шайба /ако въобще сложат каквато и да е/ та после от там започва леко да покапва, но лошото в случая е че при напречните мотори като капе попада върху ауспуха и започва да се пържи - наистина започва около колата да мирише гадно!
Ако от някъде по каквато и да е причина влиза масло в цилиндрите /тоест гори масло/ от към ауспуха започва да излиза характерен синкав дим от много зодушлив газ /отиваш ти от зад на колата, а твой приятел я изфорсирва няколко пъти и ще си сигурен/!
Значи в много сервизи като ти сменят маслото не ти слагат нова медна шайба /ако въобще сложат каквато и да е/ та после от там започва леко да покапва, но лошото в случая е че при напречните мотори като капе попада върху ауспуха и започва да се пържи - наистина започва около колата да мирише гадно!
Ако от някъде по каквато и да е причина влиза масло в цилиндрите /тоест гори масло/ от към ауспуха започва да излиза характерен синкав дим от много зодушлив газ /отиваш ти от зад на колата, а твой приятел я изфорсирва няколко пъти и ще си сигурен/!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мерси за отговорите на всички пиша сега понеже нямам домашен комп, маслото е на 3 000 км., аз си го сменявам няма шайба, пробката е болт - не тече от там, това за хлабините на клапаните нещо ме съмнява, но неразбирам и за това май трябва да ходя на майстор, добавката е на лукойл и я купих от бензиностанция на лукойл, но кой знае, бях писал че не е горила масло, но сега оказа че около 300 гр. трябваше да се долеят. Странното е че сега мирише по малко на масло, миризмата е от ауспуха, а не от към двигателя.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи става въпрос, че пробката за изтичане на маслото е обикновен болт. На повечето модерни коли картера е алуминиев, а болта е стоманен - та за да се уплътни хубаво отвора трябва да се стегне болта, но така има риск за алуминиевата резба /прецака ли се ужас/ и за да се избегне това се слага медна шайба / в този случай тя е най -мекия метал и при стягане се смачква и уплътнява добре отвора без да се упражнява голям натиск върху резбите /.
Та без тази шайба или сложена стара започва от пробката леко да сълзи, като с изминатите километри след като се понамачка маслото се увеличава сълзенето. Неприятно и трябва да се чака до следващата смяна, а на много коли капе баш на генерацията /като на брат ми опела/.
Та без тази шайба или сложена стара започва от пробката леко да сълзи, като с изминатите километри след като се понамачка маслото се увеличава сълзенето. Неприятно и трябва да се чака до следващата смяна, а на много коли капе баш на генерацията /като на брат ми опела/.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тази шайба се казва дифтунга и може да е медна или алуминиева, може вътрешната част да е гумена, а може и да не е - слага се на всички коли, независимо колко са стари или нови - сменя се на всяко отвиване на пробката, защото при стягането, тя се деформира и втори път не е редно да се използва, защото може да не уплътни добре.


Последна промяна от Brock на 22 яну 2007, 11:16, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз доколкото знам ако гори масло и при палене изпушва е от гумички на клапанати, а ако не пуши при палене и гори масло от какво може да е?
Мощност има, маслото е ликимоли полусинретика с молиблидена на 3000 км. да се е скапало, аз го сменявам около 10 000 км. при положение че карам основно на газ, но пък му се събира доста работа на място от задръстванията.
Мощност има, маслото е ликимоли полусинретика с молиблидена на 3000 км. да се е скапало, аз го сменявам около 10 000 км. при положение че карам основно на газ, но пък му се събира доста работа на място от задръстванията.
Тръбите минават доста по далеч от пробката, а картера ми е ламаринен, може би на мондето да е алуминиев. Такава шайба не съм имал или при първата смяна да не са ми я сложили, от тогава само аз съм си го сменял.chains написа: Неприятно и трябва да се чака до следващата смяна, а на много коли капе баш на генерацията /като на брат ми опела/.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За моята пробка тая шайба струва малко над левче в МП. Не си спомням дали беше алуминиева или медна. Има гумичка във вътрешната част, но е малко по-различна от първата снимка на Brock.
За една смяна не се деформира кой знае колко, но на 2 или 3 смени е добре да се сложи нова за да няма капки. С нова и читава шайба не се налага да стягаш много и съответно при развиването на пробката няма мъки.
За една смяна не се деформира кой знае колко, но на 2 или 3 смени е добре да се сложи нова за да няма капки. С нова и читава шайба не се налага да стягаш много и съответно при развиването на пробката няма мъки.
Последна промяна от Dundee на 22 яну 2007, 11:42, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта