Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5
За пояснение, тоя ми пост се отнася за Фиеста 2008
Това ще е следващата ми кола! Дано да пооправят материалите обаче, щото скърцащите пластмаси и мистериозните звуци никак не са приятни! За пластмасите е ясно, че трябва да загреят над 5 градуса и това не е толкова голям проблем. Обаче свиренето като стара детска количка не веднъж и дваж ме е карало да отбивам в банкета и да поклащам колата. Всяко каране през луга, пясък, влага, съчетано с дупки и завои предизвикват тия звуци. Четох за C-MAX, че има подобни проблеми с разхлабени топлоотражатели на гърнето. До там не съм стигнал още, надявам се всичко да се изясни при плановото ми посещение в сервиза. Дано да има и регулиращ се волан в дълбочина, щото въпреки достатъчното място за моя ръст(185), кормилото осира целия пейзаж. Задната облегалка трябва да я нагласям почти на 90 градуса, за да стигам кормилото и краката ми в същото време да се чувстват добре. Обаче като надигнеш облегалката и мястото за краката намалява! Ама че недомислие от страна на Форд. Ако предложат и цена от 18-20000 лева с повечето екстри, цена няма да имат - ABS, ESP, Някой друг еърбег в повече, ел огледала, автоматични чистачки, подгряване на предното стъкло, климатик задължително и други подобни глезотити, които се оказва всъщност , че никак не са глезотии, а необходимост! Айде нека има и малко по-мека возия, запазвайки същата стабилност. За мойто моторче 1.25 duratec искам и малко повече адекватно реагиране на педала на газта. Изненадан съм, че при натискането му до долу двигателя наема по-слабо, отколкото ако е в средно положение педала на газта! Това беше присъщо за бившия ми ЗАЗ 968М, но при него карбуратора му беше останал почти без части! А и едно борд компютърче щеше да е от голяма полза. Нямаше да ме кара постоянно да изчислявам разхода на гориво, а за такъв малък мотор се подразбира, че който го е взел му пука и за разхода! Изобщо вече не е достатъчно само добро поведение на колата, а тябва да се помисли и за дребните неща. Не че тия екстри ги няма и сега, но не ми се иска да става като Дачията на Иван, която даже няма и серво в стандартното оборудване!!!
За Microsoft ще кажа - Нима Windows има конкурент? Това че 90 % ползваме Windows и забелязваме недостатъците му не означава, че не е най-добрата операционна система! Ето, аз забелязвам и недостатъците на най-новата Фиеста и какво от това? Да минавам на Рено ли? Или да хвърлям луди пари за Тойота? Е, това няма да го бъде. Вярвам във Форд и ще продължа да му вярвам надявам се!
Това ще е следващата ми кола! Дано да пооправят материалите обаче, щото скърцащите пластмаси и мистериозните звуци никак не са приятни! За пластмасите е ясно, че трябва да загреят над 5 градуса и това не е толкова голям проблем. Обаче свиренето като стара детска количка не веднъж и дваж ме е карало да отбивам в банкета и да поклащам колата. Всяко каране през луга, пясък, влага, съчетано с дупки и завои предизвикват тия звуци. Четох за C-MAX, че има подобни проблеми с разхлабени топлоотражатели на гърнето. До там не съм стигнал още, надявам се всичко да се изясни при плановото ми посещение в сервиза. Дано да има и регулиращ се волан в дълбочина, щото въпреки достатъчното място за моя ръст(185), кормилото осира целия пейзаж. Задната облегалка трябва да я нагласям почти на 90 градуса, за да стигам кормилото и краката ми в същото време да се чувстват добре. Обаче като надигнеш облегалката и мястото за краката намалява! Ама че недомислие от страна на Форд. Ако предложат и цена от 18-20000 лева с повечето екстри, цена няма да имат - ABS, ESP, Някой друг еърбег в повече, ел огледала, автоматични чистачки, подгряване на предното стъкло, климатик задължително и други подобни глезотити, които се оказва всъщност , че никак не са глезотии, а необходимост! Айде нека има и малко по-мека возия, запазвайки същата стабилност. За мойто моторче 1.25 duratec искам и малко повече адекватно реагиране на педала на газта. Изненадан съм, че при натискането му до долу двигателя наема по-слабо, отколкото ако е в средно положение педала на газта! Това беше присъщо за бившия ми ЗАЗ 968М, но при него карбуратора му беше останал почти без части! А и едно борд компютърче щеше да е от голяма полза. Нямаше да ме кара постоянно да изчислявам разхода на гориво, а за такъв малък мотор се подразбира, че който го е взел му пука и за разхода! Изобщо вече не е достатъчно само добро поведение на колата, а тябва да се помисли и за дребните неща. Не че тия екстри ги няма и сега, но не ми се иска да става като Дачията на Иван, която даже няма и серво в стандартното оборудване!!!
За Microsoft ще кажа - Нима Windows има конкурент? Това че 90 % ползваме Windows и забелязваме недостатъците му не означава, че не е най-добрата операционна система! Ето, аз забелязвам и недостатъците на най-новата Фиеста и какво от това? Да минавам на Рено ли? Или да хвърлям луди пари за Тойота? Е, това няма да го бъде. Вярвам във Форд и ще продължа да му вярвам надявам се!
Последна промяна от ImpossibleMan на 08 юни 2007, 22:58, променено общо 1 път.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ImpossibleMan, поздравления за поста и Fiesta-та.
Имай предвид, че пластмасите поскърцват дори и на мерцедесите. Нормално е при ниски температури и големи амплитуди. Малко спрей в повечето случаи решава проблема.
Факт е обаче, че при Mondeo нищичко не скърца например.
За камъчета, също зависи от класа и респ. нивото на изолация.
Малките коли са по евтини далеч не само защото са по-малки.
За глезотиите от рода на автоматични фарове, чистачки и трип компютър: има ги и в сегашния модел, но са опции. Въпрос на цена.
Имам ги тези неща в моя Focus, но това далеч не го прави по-добра кола, а и не са кой знае колко полезни, други са истинските качества.
За Toyota:
Не само, че ще платиш повече пари, но и ще ги дадеш за безличен автомобил с посредствено поведение на пътя и безчувстено преживяване зад волана, направе просто да те закара от точка А до Б.
На Renault трябва да признаем, че в момента произвежда един от най-добрите малки автомобили на пазара - новото Clio.
Нормално е 1.25i 75 к.с. да се поозорва с Fiesta-та - съвременните автомобили много натежаха. Съвременна Fiesta тежи колкото Sierra например - усилвания с/у удар, зони на безопасност, различни видове стомана, оборудване и пр.
Новата Fiesta (2008) наистина напомня показаното от Auto Express, но това далеч не е истинският автомобил. Далеч по-добър е.
П.С. и воланът му наистина ще се регулира в двете посоки...
Имай предвид, че пластмасите поскърцват дори и на мерцедесите. Нормално е при ниски температури и големи амплитуди. Малко спрей в повечето случаи решава проблема.
Факт е обаче, че при Mondeo нищичко не скърца например.
За камъчета, също зависи от класа и респ. нивото на изолация.
Малките коли са по евтини далеч не само защото са по-малки.
За глезотиите от рода на автоматични фарове, чистачки и трип компютър: има ги и в сегашния модел, но са опции. Въпрос на цена.
Имам ги тези неща в моя Focus, но това далеч не го прави по-добра кола, а и не са кой знае колко полезни, други са истинските качества.
За Toyota:
Не само, че ще платиш повече пари, но и ще ги дадеш за безличен автомобил с посредствено поведение на пътя и безчувстено преживяване зад волана, направе просто да те закара от точка А до Б.
На Renault трябва да признаем, че в момента произвежда един от най-добрите малки автомобили на пазара - новото Clio.
Нормално е 1.25i 75 к.с. да се поозорва с Fiesta-та - съвременните автомобили много натежаха. Съвременна Fiesta тежи колкото Sierra например - усилвания с/у удар, зони на безопасност, различни видове стомана, оборудване и пр.
Новата Fiesta (2008) наистина напомня показаното от Auto Express, но това далеч не е истинският автомобил. Далеч по-добър е.
П.С. и воланът му наистина ще се регулира в двете посоки...
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
chaosdd написа:
Нормално е 1.25i 75 к.с. да се поозорва с Fiesta-та - съвременните автомобили много натежаха. Съвременна Fiesta тежи колкото Sierra например - усилвания с/у удар, зони на безопасност, различни видове стомана, оборудване и пр.
.
Fiesta MK6
Kerb Weight, kg: 1156
Gross Weight, kg: 1570
Sierra Cosworth
Kerb weight, kg: 1280

P.S. Сега забелязах, че Фиестата е по-тежка със 100 кила и от:
АЗЛК Москвич 21412 (Aleko, Sviatogor)
Kerb weight 1080 kg
Ле-

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пък и то "малките" автомобили вече далеч не са малки. Fiesta например има по-голямо междуосие от Golf III например.
Мястото вътре е повече (вкл. от Escort и Москвич де).
Високоякостните стомани и специални зони за деформация също много тежат.
Едновремешната Fiesta с двигател 1.25i 16V летеше. Сегашната едвам и стига.
Focus-ът ми например (2.0 дизел) е над 1400 кг.!
Е то така е като вече не можем и без ел. стъкла, климатици, автоматични чудесии и какво ли още не. Това е поредния фактор в затлъстяването.
Мястото вътре е повече (вкл. от Escort и Москвич де).
Високоякостните стомани и специални зони за деформация също много тежат.
Едновремешната Fiesta с двигател 1.25i 16V летеше. Сегашната едвам и стига.
Focus-ът ми например (2.0 дизел) е над 1400 кг.!
Е то така е като вече не можем и без ел. стъкла, климатици, автоматични чудесии и какво ли още не. Това е поредния фактор в затлъстяването.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Че как така моята фиеста е по-лека с 60 кг от твоятаcenzor написа:chaosdd написа:
Нормално е 1.25i 75 к.с. да се поозорва с Fiesta-та - съвременните автомобили много натежаха. Съвременна Fiesta тежи колкото Sierra например - усилвания с/у удар, зони на безопасност, различни видове стомана, оборудване и пр.
.
Fiesta MK6
Kerb Weight, kg: 1156
Gross Weight, kg: 1570
Sierra Cosworth
Kerb weight, kg: 1280
Май си прав за теглото.
P.S. Сега забелязах, че Фиестата е по-тежка със 100 кила и от:
АЗЛК Москвич 21412 (Aleko, Sviatogor)
Kerb weight 1080 kg
Ле-- ле

- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
ImpossibleMan написа:
Че как така моята фиеста е по-лека с 60 кг от твоятаили това е тегло с бензина. Иначе тежичка си е, но не се усеща много липсата на мощност при нормално каране. Абе то все ти се иска да има някое конче в повече, та ако може и да е за по-малко пари. Например моя модел 2006 със 75 коня мисля е на същата цена като предния със 70. Дано и новата да е с някое конче отгоре на подобна цена.

Иначе - аз от липса на мощност не се оплаквам, не съм рейсър и колата с 2-3 души ускорява прилично и най-важното - спира прилично!

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
А какво разбираш под страхотни спирачки? Аз нямам ABS и не мога да преценя добре. Освен това, че колата никога не ми е занасяла при екстремни спирания и блокирали колела. 1.3 се предлага пак? на сайта на Мото Пфое не видях такава информация. А цената как е? Все пак си мисля, че 75 конски сили са по-добре от 70. Едва ли има голяма разлика във въртящия момент. При моят мотор максималният въртящ момент от 110 Nm се постига при 2600 об/мин, които според мен са добри обороти за спокойно каране.chaosdd написа:Данните понякога се различават - я с шофьор я без шофьор или с гориво или без. Затова така.
Фиестата има страхотни спирачки наистина.
1.3 тегли по-добре в ниски и средни обороти.
1.25 по-добре се развърта на високи.
В момента отново се предлагат и двата.
ПП: А,да. Това което ме изненада във Фиестата когато за първи път седнах в нея бяха спирачките. Очаквах да коват като на Самарата само като ги докосна, но вместо това се изненадах, че са меки като на ЗАЗ-а и усилието се дозира много добре! Това наистина ми хареса, щото минах от ЗАЗ на Фиеста и беше хубаво да има приемственост

- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.ford.bg/files/cp/Fiesta_05%20July_2006.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;ImpossibleMan написа:А какво разбираш под страхотни спирачки? Аз нямам ABS и не мога да преценя добре. Освен това, че колата никога не ми е занасяла при екстремни спирания и блокирали колела. 1.3 се предлага пак? на сайта на Мото Пфое не видях такава информация. А цената как е? Все пак си мисля, че 75 конски сили са по-добре от 70. Едва ли има голяма разлика във въртящия момент. При моят мотор максималният въртящ момент от 110 Nm се постига при 2600 об/мин, които според мен са добри обороти за спокойно каране.chaosdd написа:Данните понякога се различават - я с шофьор я без шофьор или с гориво или без. Затова така.
Фиестата има страхотни спирачки наистина.
1.3 тегли по-добре в ниски и средни обороти.
1.25 по-добре се развърта на високи.
В момента отново се предлагат и двата.
ПП: А,да. Това което ме изненада във Фиестата когато за първи път седнах в нея бяха спирачките. Очаквах да коват като на Самарата само като ги докосна, но вместо това се изненадах, че са меки като на Заза и усилието се дозира много добре! Това наистина ми хареса, щото минах от ЗАЗ на Фиеста и беше хубаво да има приемственост
Тук ги има и 1.3 и 1.25 двигателите.

Интересното е , че макс. въртящ момент е при 1.3 двигателя е 106nm @ 2600 оборота , а за 1.25 двигателя е 110nm @ 4000 оборота.

Предполагам, е заради 8V ( 1.3 двигател) срещу 16V ( 1.25 двигател)./
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Та за глезотиите... Най необходимо според мен е:chaosdd написа: За глезотиите от рода на автоматични фарове, чистачки и трип компютър: има ги и в сегашния модел, но са опции. Въпрос на цена.
Имам ги тези неща в моя Focus, но това далеч не го прави по-добра кола, а и не са кой знае колко полезни, други са истинските качества.
- ел.огледала (може и само дясно) Почти винаги забравям, след като се пресегна да наглася дясното огледало за да паркирам после да го оправя! Обикновено на път карам тоя до мен да ми го оправи или аз се пресягам, но така се разконцентрирам. Да не говорим , че се сещам за огледалото точно, когато ми потрябва. Гледам вдясно, а виждам само асфалт!
- Автоматични чистачки. Попътувах доста в дъжд. Направо е убийствено постоянно да регулираш скоростта на чистачките! Освен това те разсейва толкова много. Като почнат да скърцат и се чудиш накъде се намаляваше и накъде увеличаваше! Да ги пуснеш ли или да ги спреш. Минава някой ТИР и нищо не виждаш! Шашкаш се и докато се усетиш какво да правиш...
- Подгряване на предното стъкло. Ами това е една от най-необходимите екстри. Ето, тая сутрин 5-10 мин бръмчах на място и без да искам натиснах пак проклетите чистачки. Ефекта беше, че лявата ми чистачка започна да стачкува, та се налага да спирам по пътя да чистя на ръка. Не знам за какъв ч@п е подгряването на задното стъкло.То докато се размрази предното, задното е поддало вече, а има и странични огледала. А, да, може и огледалата да имат нагреватели.
- ESP+ ABS . No coment. Само да кажа, че ESP е най необходимото нещо в планината, дори да не е мокро и да няма сняг! Следващата кола задължително ще я взема с ESP!
-ел. стъкла и автоматични фарове. Може и без тях! Все пак в непознат град често се налага да отварям дясното стъкло. Автоматичното превключване между къси и дълги също няма да е лоша функция, особено на дълъг път. Случвало ми се е, замислен от многочасовия път да не се усетя, че карам на къси и при приближаването на насрещен автомобил да превключвам , мислейки си че съм на дълги! Добре, че не съм попадал на Турски ТИР насреща си

- Волан, регулиран в дълбочина. Ще ми спести много главоболия, особено с Форд!
- Климатик. No coment пак. Прежалих още 1100 лева, но без него нямаше да си взема Фиестата. Е, да, не е автоматичен, но пак върши работа. Малко повечко трябва да си отплесваш вниманието, но 10x. Създава ти уютна обстановка особено на дълъг път, а аз пътувам често. Пробвах да спестя някой грам бензин без климатик и отворени стъкла, но се оказа, че не мога да карам така. Имам малко проблеми с кръвното и главата.
-Металик. Все пак колата трябва да доставя удоволствие на собственика. Нещо не ми се понравиха бялото червеното и тъмно синьото неметалик.
-радио, CD... Де да имах


-GPS... бих си избил парите му от бензин

... Всъщност всичко друго, което улеснява пътуването е добре дошло. Фарове за мъгла, радар...
Последна промяна от ImpossibleMan на 05 фев 2007, 18:48, променено общо 1 път.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Ами аз гледам в каталога на Форд Фиеста, който го разпространяват в Мото Пфое. Не знам къде е грешката. трябва да се провери.cenzor написа:http://www.ford.bg/files/cp/Fiesta_05%20July_2006.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;ImpossibleMan написа:А какво разбираш под страхотни спирачки? Аз нямам ABS и не мога да преценя добре. Освен това, че колата никога не ми е занасяла при екстремни спирания и блокирали колела. 1.3 се предлага пак? на сайта на Мото Пфое не видях такава информация. А цената как е? Все пак си мисля, че 75 конски сили са по-добре от 70. Едва ли има голяма разлика във въртящия момент. При моят мотор максималният въртящ момент от 110 Nm се постига при 2600 об/мин, които според мен са добри обороти за спокойно каране.chaosdd написа:Данните понякога се различават - я с шофьор я без шофьор или с гориво или без. Затова така.
Фиестата има страхотни спирачки наистина.
1.3 тегли по-добре в ниски и средни обороти.
1.25 по-добре се развърта на високи.
В момента отново се предлагат и двата.
ПП: А,да. Това което ме изненада във Фиестата когато за първи път седнах в нея бяха спирачките. Очаквах да коват като на Самарата само като ги докосна, но вместо това се изненадах, че са меки като на Заза и усилието се дозира много добре! Това наистина ми хареса, щото минах от ЗАЗ на Фиеста и беше хубаво да има приемственост
Тук ги има и 1.3 и 1.25 двигателите.![]()
Интересното е , че макс. въртящ момент е при 1.3 двигателя е 106nm @ 2600 оборота , а за 1.25 двигателя е 110nm @ 4000 оборота.![]()
Предполагам, е заради 8V ( 1.3 двигател) срещу 16V ( 1.25 двигател)./
Ето и според каталога, който ми дадоха преди покупката на автомобила.

Последна промяна от ImpossibleMan на 05 фев 2007, 18:41, променено общо 1 път.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
ImpossibleMan написа:Та за глезотиите... Най необходимо според мен е:chaosdd написа: За глезотиите от рода на автоматични фарове, чистачки и трип компютър: има ги и в сегашния модел, но са опции. Въпрос на цена.
Имам ги тези неща в моя Focus, но това далеч не го прави по-добра кола, а и не са кой знае колко полезни, други са истинските качества.

Говоря за централно, ел. огледала, ел.стъкла, халогени, CD player примерно.
Вместо да плащаш 600лв за централно и 650лв за плеър - можеш да се сдобиеш с такива втора ръка за 300-400лв примерно. Огледалата и стъклата също.
Кожен салон можеш да сложиш също допълнително, барче-подлакътник и още куп глезотии( автоматичен климатик примерно)....
GPS -а не е нужно да е вграден... има Bluetooth GPS за по 150 лв , които в комбинация с добър телефон( или най-добре смертфон) вършат повече от отлична работа!
ABS примерно не можеш да добавиш( а може и да можеш де

Ъъъ, ти нямаш ли поне радио в колата?

P.S> Струва ми се , че може да помолим модераторите да отделят нашата дискусия от новината за новата Фиеста .
Нека да направят ако може една новата тема - "Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5"

EDIT: Благодаря на администраторите за съдействието !


Последна промяна от cenzor на 06 фев 2007, 09:19, променено общо 1 път.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Извинявам се, че забих темата в различна посока. То тръгна от глезотиите дето ги нямам и искам да има поне част от тях стандартно в новата Фиеста. Не че и сега не можех да си ги поръчам, но от сегашната ми гледна точка не бих си взел кола без ESP,ABS Климатик и поне 2 въздушни възглавници. За другото ако ми стигнат парите.cenzor написа:ImpossibleMan написа:chaosdd написа:
Ъъъ, ти нямаш ли поне радио в колата?![]()
P.S> Струва ми се , че може да помолим модераторите да отделят нашата дискусия от новината за новата Фиеста .
Нека да направят ако може една новата тема - "Обсъждане на Fiesta MK6/MK6.5"
А за радиото - нямам, защото не ми се даваха 125 евро за радиокасетофон. Първо не слушам радио, а само CD и второ не слушам касетофон( то кой ли слуша вече) . Спестих малко пари от 2 врати( които не ми и трябват) и радио ( също) Стигнаха за климатик. Е, добавих и малко за металик. Сега ако си вземах пак кола бих зарязал металика за сметка на ABS примерно.
Иначе няма да е лошо да се отвори нова тема.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ImpossibleMan, прав си в разсъждението за необходимостта от глезотиите. От споменатите няма голяма полза единствено от автоматичните фарове.
От мен да го знаете, автоматичния и ръчния климатик вършат абсолютно еднаква работа.
Отопляемо челно стъкло имам и наистина е полезно.
На повечето автомобили страничните огледала са и отопляеми ако са ел-регулируеми.
В съвременните автомобили да слагаш аудиосистема различна от оригинална е светотатство. Те повечето имат стандартна и без това.
Всичко обаче е въпрос и на цена, разбира се.
От мен да го знаете, автоматичния и ръчния климатик вършат абсолютно еднаква работа.
Отопляемо челно стъкло имам и наистина е полезно.
На повечето автомобили страничните огледала са и отопляеми ако са ел-регулируеми.
В съвременните автомобили да слагаш аудиосистема различна от оригинална е светотатство. Те повечето имат стандартна и без това.
Всичко обаче е въпрос и на цена, разбира се.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Ще ме извините за невежеството, но предполагам, че MK6 е модела от 2002 година, а MK6.5 моя, тоест края на 2005. Винаги съм се питал cenzor каква е разликата между MK6 и фейслифта, не само визуалната. Знам, че има малка разлика в арматурното табло и тапицерията му. Моята е с антибактериален материал, не знам точно как се казва. Един такъв мек на пипане. За жалост само част от таблото е такова. Другите пластмаси са дразнещи. Дали има и други по-съществени промени в ходовата част примерно?
А за глезотиите, усеща се като ги няма. Ама макар да съм привърженик на новите технологии, нямах финансовата възможност за нещо повече от климатик. Другия вариант беше да си взема кола на старо, но там пък проблеми със заемите от банки миналата година, така че се навих на тая красавица, щото никой не те пита колко доходи имаш и дали можеш да плащаш. Затова най вече се и насочих към Форд Фиеста. После обаче разбрах, че колата много си я бива на пътя и не съжалявам ни най малко!
А за глезотиите, усеща се като ги няма. Ама макар да съм привърженик на новите технологии, нямах финансовата възможност за нещо повече от климатик. Другия вариант беше да си взема кола на старо, но там пък проблеми със заемите от банки миналата година, така че се навих на тая красавица, щото никой не те пита колко доходи имаш и дали можеш да плащаш. Затова най вече се и насочих към Форд Фиеста. После обаче разбрах, че колата много си я бива на пътя и не съжалявам ни най малко!
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Сега се сетих за нещо, което ме терзае напоследък. Когато карам Фиесата през пясък, луга и мокро се появява едно не точно скърцане, а свирене отзад вдясно. След седмица примерно, когато времето е хубаво всичко изчезва. Днес пробвах на други 2 Форда - Ескорт и Сиера. Разклатих задницата на автомобилите и се чу подобно на моето скърцане и свирене, само че свиренето беше в по-голям размер. Пробвах и една Джета, но там не се чу нищо! Някой има ли обяснение какво е това и дали се появява и при други Фордове. Най-гадното е, че в движение, когато в колата е тихо се чува много ясно това скърцосвирене преминавайки през неравности.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... =i&t=34424" onclick="window.open(this.href);return false;ImpossibleMan написа:Сега се сетих за нещо, което ме терзае напоследък. Когато карам Фиесата през пясък, луга и мокро се появява едно не точно скърцане, а свирене отзад вдясно. След седмица примерно, когато времето е хубаво всичко изчезва. Днес пробвах на други 2 Форда - Ескорт и Сиера. Разклатих задницата на автомобилите и се чу подобно на моето скърцане и свирене, само че свиренето беше в по-голям размер. Пробвах и една Джета, но там не се чу нищо! Някой има ли обяснение какво е това и дали се появява и при други Фордове. Най-гадното е, че в движение, когато в колата е тихо се чува много ясно това скърцосвирене преминавайки през неравности.
http://www.fordforums.com/showthread.php?t=68999" onclick="window.open(this.href);return false;
И при мен има подобен ум, отзад, някъде зад шофьора.. и аз не знам от какво е.. , но ще го хвана скоро.
Според някои форуми е от лошо закрепване на държачите на задните колани към метала.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Монтьора ми каза, че не било от окачването, а от нещо разхлабено. Щях да влизам в сервиза, но точно тогава имах работа и се отказах. Четох в предпоследния брой на Ауто Билд за Форд C-MAX, че имал някакъв шум отзад в дясно, където е и моя. Оказало се разхлабена топлоизолация на гърнето ( нямам си и напредстава какво представлява) cenzor, благодаря за идеята, гледах да не би да тракат коланите, но не можах да разбера нищо. При теб при мокро ли се появява или постоянно трака. И да те питам още нещо. Имаш ли тракащ шум понякога от съединителя или скоростната кутия, когато си на празен ход на сфетофар например. като натисна и пусна съединителя понякога се оправя, понякога не. И затова ходих в сервиза, но ми казаха, че било нещо нормално за Форд. Били някакви луфтове при сглобка или нещо такова. Абе аз за всеки шум посещавам сервиза, ама досега нищо. Това го свързах и с ударното превключване на по-висока предавка - обикновено 4-та и 5-та. Оказа се, че подавам малко по-рано газ, затова се получава един тъп удар. Като превключвам без газ, всичко е наред. И при предния ми ЗАЗ 968М го имаше това, но се оказа разхлабена скоростна кутия, на която единия болт беше скъсан. Затова се притесних и сега - да не би да има нещо разхлабено. Е, поне не става по-лошо, освен онова свирене отзад, което отначало беше през по-големи интервали и то само като минавам през по-големи неравности, а после се чуваше даже и на нов асфалт, минавайки през малките неравности. Имам още 5 месеца до посещение в сервиза и май чак тогава ще видя тия работи какви са.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта