Проблеми с тоците-HELP ME!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Проблеми с тоците-HELP ME!!!

Мнение от fiestaracing » 04 окт 2005, 12:31

При палене започна да върти много по-бързо от нормалното-цилиндрите палят един по един!Като запали работи с понижена мощност!След известно време работа остава на 3 цилиндъра-след изфорсиране до около 5000об/мин отново се включва!!!Известно време работи с леки прекъсвания!!!На празен ход не може да вдигне повече от 5000об/мин-като ги достигне се задейства ограничителя на оборитите и стрелката на оборотомера започва да скача трептейки между 4000-4500об/мин!!!МОЛЯ ДАЙТЕ МИ НЯКАКЪВ СЪВЕТ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е!!!
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 04 окт 2005, 18:45

:( ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ОБОРОТОМЕРА ДА ГРЕШИ,А И АЛТЕРНАТОРА МИ Е ОТ 1.8Д :( :?: НЯКАКВИ ИДЕИ??????????? :shock:
fiestaracing-just race!!!

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 04 окт 2005, 19:30

За по-голяма яснота - това от което се оплакваш само при студен двигател ли го прави?
За бързото въртене на стартер и началното прекъсване на някои цилиндри: Не е зле да провериш дали е в ред компресията. Не знам каква ти е колата точно, обаче от името ти съдя че бая я натискаш от спортно каране. Тъй че варианта "издухан мотор" ми се струва не е за изключване. Особено пък ако тези 5000 об/min се случват често и то на "студено".

Възможно е да има наистина защитно ограничение на оборотите ако не е достигната работна температура на двигателя (тогава компютъра не чете данните на някои от датчиците, а работи със служебни стойности)... но това могат да го потвърдят само хора запознати със софтуера на ECU-то.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 05 окт 2005, 10:44

Мотора е 1.4cvh карбуратор-километрите му са около 400000км-но аз лично го отварях през м.Февруари-всичко му е сменено-мина си километрите на разработка-така че за липса на компресия не може и да става дума!!!Този двигател никога не е вдигал повече от 1800об/мин докато не загрее поне до 75-80*С!!!Проблемите ги прави на горещ двигател!!!Нормално ли е съпротивлението на термодатчика за темп на всмук. въздух който е във филтърната кутия да е 31.7килоома!?!!!!Снощи я запалих загря нормално-и...... гонка!!!Всичко си беше нормално-динамиката беше потресаваща особено с новия разпред вал!!!Ще продължа по-късно.....
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

не пали ОТГОВОР

Мнение от S>G>Bankov » 05 окт 2005, 11:34

колега първо провери дистрибуторната капачка ако разпределението е електронно пробваи с друга ако е като чашка вътра има един палец зачести го внимателно ипровери свещите една по една да несе омасляват погледни внимателно семерингата на коляновия вал ако етръгнала да си ходи маслото което капе от там се разнася от вилката на ремака и познаи каде отива в СВЕЩИТЕ и когато е горещдвигателя свещите исъхват и подават нормално искра
Това разбирасе е ако си на бензин :D
другия вариянт е запушена ускорителна помпа но се съмнявам

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 05 окт 2005, 15:09

Фиестата ми е без дистриб. капачка и палец-свещите са четитиполюсно БЕРУ на 6000км-в перфектно сътояние,а и няма никакъв контакт с масло и каквато и да е течност!!!Системата работи идеално дори и доста мокра!!!Двигателя е О.К!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 окт 2005, 15:19

А като смени валовете смени ли и ЕДИС-а за съответния модел? Нали се сещаш че си променил газоразпределението...предварението също трябва да се промени. В момента компа подава искра в неподходящ момент, което пък се изявява най-вече в оптимален (за компа) режим....

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 05 окт 2005, 18:38

Добре де,смяната на валовете влияе на пълненето-което пък влияе и на изпреварването в запалването-което значи че трябва проблемите да са постоянни!!!А те се случват рядко-за сега само 1 път с новия вал(пропуснах да отбележа,че и със стария вал го е правила веднъж)-общо 2 пъти за 2 месеца!!!Възможно ли е просто цялата ситема да е ПЪТНИК!?!А и от друга страна ЕДИС осигурявя само допълнителни 12* изпреварване!!!Усещам че са крайно недостатъчни-знаеш ли някакъв начин да разширя диапазона в градусите!!!Решението ми е следното-когато всичко грохне-просто се минава към добрата стара система с делко-и тогва ще си менкам градусите винаги в оптимум!!!За сега си работи,но не знам до кога ще е така!!! :wink:

СКОРО ЩЕ ИМА ВКЛЮЧВАНЕ С ОКОНЧАТЕЛНИТЕ РЕЗУЛТАТИ ОТ ЕКСПИРИМЕНТА С ВАЛОВЕТЕ И ПО-ПЪЛНА ИНФОРМАЦИЯ!!!ВСЕ ОЩЕ СЪБИРАМ ДАННИ ЗА РАЗХОДА НА ГОРИВО-ДИНАМИКАТА Е ВЕЧЕ ЯСНА!!!:D
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 12 окт 2005, 15:31

Уважаеми колеги-оборотите вече си се вдигат нормално,но изклчването на 1 цилиндър зачести!!!През последните 2 дни-2 пъти!!!!След нормално градско каране в продължение на 15мин(нощно време)и след вдигане(с леко задържане) на около 4000об/мин (на ход)лека полека 1 от цилиндрите изчезва!!!Вдигам 5000об/мин(но на празен ход) и всичко се изчиства->4 цилиндъра,мощност,тяга-всичко-О.К!!!Нямам представа какво може да е !!!Категорично изключвам механичен проблем!!!ИМА ЛИ ИДЕЯ НЯКОЙ? :shock: Няма връзка с новия рапред вал защото след смяната му промяната е в положителна посока! :shock:
H E L P M E !!!!!! :shock:
Колкото и да карам след изключването на 1-я цилиндър-ако не вдигне 5000об/мин четвъртия цилиндър просто не заработва!!!Фантазията ми е богата,но нищо не ми звучи логично освен управляващия електронен блок!!!Възможно ли е!?!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 окт 2005, 16:20

????
Ами да почнем отнякъде...като начало огледай за лош контакт или наранени жички в коша (по линията на запалването). После може да потърсиш друга бубина (замалко) и да прекачиш на нея. Пробвай как се държи. Ако се оправи - направо сменяй.

П.П. По възможност пробвай с Моторкрафтски свещи за модела!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 12 окт 2005, 16:54

Колкото и тривиално ( :?: ) да звучи, провери си кабелите на свещите и самите свещи - нищо че са на 6000км, това не пречи да има дефектна или счупена. Можеш да пробваш да ги смениш с някакви други /стари ако имаш/ и да видиш как ще е с тях.
Като изключиш 100% вероятността да ти е от там проблема, действай нататъка.

PS - аз поне така бих направил :?

:twisted:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 12 окт 2005, 18:05

Допълвам Brock , сменяй свещите една по една за да хванеш проблемната, за да си купиш само една.
Или след като изчезне някой от цилиндрите, (откачай свещите една по една за да видиш коя е прекъснала), или покарай малко за да може да се опуши хубаво повредената свещ и ги развйи, взе някоя ще е черна от вътре или мокра.

Успех!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 13 окт 2005, 09:41

колргите с

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 13 окт 2005, 09:57

сори разсеях се :lol:

колегите са прави загреи малко двигателя остави я да работи на свободна скорост и почни да вадиш кабелите един по един като се променя звука на двг.значи там не е проблема ако извадиш кабел и двг.не промени звука търси проблема около този цилиндар извади свеща огледаи я за нагар провери растоянието мегду полюсите а също и да не е спукан прцелана при нагряване на двг. порцелановата част не се рзширява равномерно особенно при рали састезателите :lol:
и се получават много ама много тънки пукнатини.
проверяваи свещите на около2000км ако ще да са rolex-а на свещите :D

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 13 окт 2005, 11:00

сега като се замисклих може да е от бензина ако е скапан може да прави нагар на някоя от свещите или да имаш конденз в резервоара. пробваи с хубав бензин с една ботилка към помпата ако не е в резервоара

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 13 окт 2005, 11:24

:idea: помоли някои да наблюдава ауспоха ти дали от там тече бензин :shock: като я гониш толкова

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 13 окт 2005, 12:42

Проблемът не е постоянен и се появява от време на време и си мисля че ако е от кабел,свещ или бобина ще е постоянен!!!Всичко се оправя само с едно форсиране на празен ход до около 5000об/мин-и след това-ни лук яля ни лук мирисала!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 13 окт 2005, 12:48

Не тече нито безин,нито пуши или мирише-като бръкнеш вътре не можеш и пръста си да изцапаш!!!От към ауспуси всичко е О.К-прави тръби от край до край-а това и влияе добре-вярвайте ми всякакви експерименти съм си правил!!!Ако някой има желание ще Ви напиша всичко което съм открил за ауспусите(за модела с двиг. 1.4)-всеки един резултат!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 13 окт 2005, 13:26

На мен този проблем ми звучи като бобина - наскоро един колега беше пострадал във клубовете на Дир-а:

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Bo ... sb=5&part=
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 14 окт 2005, 19:23

Братлета и на газ го прави-газ бензин-без разлика!!!
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта