Припукване при подаване на газ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Припукване при подаване на газ

Мнение от kostastam » 15 фев 2007, 22:39

Днес ми направи впечатление нещо!
Припомпвах газта на място и така с отворена врата ми се причу леко припукване в задното гърне! Получава се когато подавам неравномерно газ и го усещам някаде в диапазона 1700-2000 об. После от шума на двигателя нищо не се чува. Зачудих се някоя свещ или кабел да са причина за това странно припукване но само гадая!
Някой ако се сеща нещо да сподели!

Сега се зачетох за подобен проблем във форума и видях че се споменава запушен инжектор.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 фев 2007, 22:50

... Няма логика да е от инжектора.. припукването се получава когато горивото се запали в генерацията.. именно когато не ти работи цилиндър.. Свещи кабели .. запалителна система..Центровка или проблем с клапаните са основната причина..
При мен се поручи когато нямах компресия.. провери си всичко.. Как ти е разхода? И кога пука.. постоянно или само като е студена..
Не те плаша.. казвам какви са причините да пука.. най вероятно е нещо съвсем дребно по запалителната система....

kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от kostastam » 15 фев 2007, 23:02

Досега поблема съм го забелязвал само на топъл двигател,на студен не съм обръщал внимание.Компресията ми я мериха преди 5 хил км. и беше наред.Карам си със нови свещи и старите кабели защото ми казаха че единият имал пробив и така ги смених всичките с някакви силиконови които хвърлих след 1 месец и така си карам със старото оригинално окабеляване на бош. Първо си помислих че от това е проблема.
Проблема е че няма един свястен сервиз освен мото пфое кадето могат да направят свястна диагностика на форд.Ходил съм в Бош и в Кастрол всеки дига ръце и вика не мога да я оправя тази кола нищо и няма,нямаме софтуер за Форд. Грешките от компа не могат да изчистят .
Форд,какво да се прави!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 фев 2007, 23:21

kostastam написа:Форд,какво да се прави!
Аре стига с тази фраза а ? :evil:
Да го дyxaт некадърниците :evil:
Верно Форд си иска познаване на материята но съм убеден, че и за другите марки е така.
Преди години и с ладата съм брал ядове заради майстори.
Седнал си си ти в колата и си помпиш газта на разбъркано и си усетил припукване и тичаш да я ръчкаш.
Други оплаквания имаш ли ?

kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от kostastam » 15 фев 2007, 23:45

Паци не с лошото де!
Като се надсмивам над проблемите ми с форда не значи че се надсмивам на теб.
Много лично нещо приемаш нещата!
И аз съм брал ядове с ладата но е показателно че съм си взел форд!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 фев 2007, 00:05

kostastam написа:Паци не с лошото де!
Като се надсмивам над проблемите ми с форда не значи че се надсмивам на теб.
Много лично нещо приемаш нещата!
И аз съм брал ядове с ладата но е показателно че съм си взел форд!
Не исках да е лично към тебе но що така си го приел ненам ... може и така да съм го написал.
Проблемите са в частите и в "майсторите"
Щом един път е поставена диагноза кабел и си го сменил, след това имало ли е подобрение?
Избери си един от старите, ей така на око да ти хареса, да не е нацепен и му мерни съпротивлението да не превишава 18кОм и смени този които се съмняваш, че е дал фира.
Един пичага дет прави само ламарини ми оправи дъртия да не се мръщи в локви и тръгна даже кабели да ми прави ма арее оправихме се.
Нерва се на фразата "форд кво очакваш или кво да се прави"
Секви нещастници тръгнали пари да взимат. Ми кат видят, че иде форда па да кажат не разбирам от Форд и да те разкара. Ко си вре ръцете на ****** (иам еди фрази дет ) и осере още повече пейзажа и после марката виновна.
Тоя къде ходя сега при него за ходовата част един ден кво се изпусна, че четял литература. Да е някой друг да го е спукал от бъзик.
И той позва заучените думи по адрес на Форд за сега само се подсмихвам за неговия ОпИл ма ше дойде ден.Определено съм доволен от него за сега.

kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от kostastam » 16 фев 2007, 09:13

Съгласен съм че всички негативни кфалификации по адрес нас форд са създадени от невежи майстори и псевдо разбирачи.
Днес ще пробвам за пореден път да сменя кабела който ме съмнява пък да видим какво ще се получи.
В момента си карам със старите кабели за които в Бош ми казаха не стават а в Кастрол ми се изсмяха като ми правиха елкон и ми казаха не ги барай карай си с тях нали са оригиналните,нищо им няма.
Щом два от наи големите сервизи в пловдив не са на едно мнение за едно просто замерване на кабели тогава им се чудя каде да ида.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 фев 2007, 09:32

Така ходи в сервиза на Хенри Форд намира се зад училището там прават добра диагностика за 20-30 лева.. с мойта каручка не им се занимаваше... иначе добри отзиви има от ония сервиз..

ЕДИТ.. ОПааааа Ти си бил от Пловдив...
Единствения начин е на тъмно гледай кабелите дали прават искри .. друг начин не се сещам.. освен ако не минаваш през софия..

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 фев 2007, 09:34

Ха-ха. Неможете да намерите майстори на Форд.
Нали били калпави автомобили и това онова.
Я да видим как ще намерите майстор за Ферари, Ламборджини или Порше?
Рядко се намира майстори на Форд щото не се разваля толкова често.
Що нямат проблеми тия с Голфовете, Опелите, Ауди или Фиатите.
Я влезте в сервиз и вижте какви автомобили има вътре, а аз ще се опитам да направя статистика в моя сервиз
(този който ме обслужва) какви и колко автомобили са влизали за един месец.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 фев 2007, 09:46

Свестен сервиз рядко се намира.. Освен ако нямаш познат майстор.. трудно е.. Или ще ти съдерът кожата визирам някой сервизи общо познати :roll: .. или няма да ти оправят нищо и ще ти доразвалят колата...



ОФФТОПИК/не знам..ама имаме и Vw.. и да ти кажа доста здрава кола е.. и не е Голф а е поло - още по нисък клас.. за 2 години мина 60000км без закъсване... правили сме ремонти.. но говоря 60000 км без поддръжка и на нечовешко ръчкане и товарене по 350 кила стока.. Двигателят е на 250000 с сменени сегменти... и на 4-та си ги лепи 160.. Харчи 5 на сто.. Вярно.. дървено е .. грозно е.. но върви с 5 на сто при положение,че няма 5-та скорост.. Много здрав мотор има.. купето няма грам ръжа а е на 13 години...
Та това което искам да кажа е ,че неможете да отречете някоя марка... Като Vw .. Както не може да се каже ,че и форд са скапани коли както хората масово твърдят.. Когато една кола се поддържа .. с качествени материали , консумативи и всичко се сменя на време... тя няма да има проблеми.. Форда е много капризна кола на обслужване.. В Бъргария неможе да получи такова.. Какво искате от марката?
Ако става въпрос и баща ми имаше една мазда която за 160 К. км ремонта по нея беше един бушон за фаровете.. са кво да казвам ,че мазда са най- здравите автомобили ли?Здрави са.. ако се поддържат...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 фев 2007, 11:44

Хайде стига толкоз :)
Пишете по темата ако ще пишете.
Ще почистя довечера :) ... и мойте отклонения :? ...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 16 фев 2007, 11:57

...освен кабел, свещ или богата смес...може да имаш дупчица на гърнето, от където взема въздух и припуква от време на време (обикновено след като си подал газ - при връщането на оборотите или пускане на скорост без газ). Оправя се с телоподаващо.
Колкото до компа....той не е като на другите коли - изчистваш и си готов! Ентелегентен е :wink: Ако нещо не е наред, веднага след ресет той пак си прави тест и записва код за грешка. Изчиства се само ако се отстрани проблема!
Много поздрави на "компетентните" сервизи!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта