Пушек
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Пушек
Искам да питам пушенето от капачката за доливане на масло (при вдигната капачка )означава ли че двигателя е за ремонт .Компресията е 10 атмосвери на цилиндър.Колкото и да се форсира не повдига капачката ,обаче като я вдигна пуши с някакво налягане примерно достатъчно да надуе балон .Това сигменти ли са
Форд е колата на шампионите!!!
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
СИГМЕНТИ
Според мен нормално е да имаш износване на буталните пръстени/сигменти/но при налягане равно на 10 кg и ако в всички цилиндри е така :D .Може би трябва да видиш за твоя двигател какво е номиналното сгъстяване и оттам да си прецениш дали да сменяш сегменти.Успех :)
Наесен с песен в К1.
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
колега ако компресията е 10 на всички цилиндри или близка до 10 сичко е наред а един двигател е за ремонт когато вдигнеш пръчката и излизат капки масло и когато компресията е по малка от 7или8 атмосфери а за това че излиза много въздох се не бои само провери дали от отдушника на картера излизат испарения когато работи двигателя.О бикновено тои е сложен в ваздушния филтар ако излизат на чи е наред ако ли не маркуча е задръстен
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
На ти една тема на новобранеца venom4o 
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F1%EB%EE
Ненам само как ги гледате, че пушат духат ... ненам си кво от тази капачка.
На дъртия ми от там си духаше като свалиш капачката. Вентилацията беше чиста и си вършеше работата и въздушния филтър беше чист т.е. не е мазен от маслени пари. Нямах никакви оплаквания по работата на мотора.
Борко обаче май има.
Аре беги ръгай клапаните ... видиш че си имало тема ма нема кой да гледа
Ненам обаче дали може му се вярва на тоя новобранец venom4o
Абе от една проверка мисля, че няма да стане по-зле

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F1%EB%EE
Ненам само как ги гледате, че пушат духат ... ненам си кво от тази капачка.
На дъртия ми от там си духаше като свалиш капачката. Вентилацията беше чиста и си вършеше работата и въздушния филтър беше чист т.е. не е мазен от маслени пари. Нямах никакви оплаквания по работата на мотора.
Борко обаче май има.
Аре беги ръгай клапаните ... видиш че си имало тема ма нема кой да гледа

Ненам обаче дали може му се вярва на тоя новобранец venom4o

Абе от една проверка мисля, че няма да стане по-зле

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Борко, 10атм. е добра компресия не се притеснявай, както писа orlinm всички двигатели духат(даже и новите) затова се прави системата за вентилация на картера(отдушника). Проблема ти е от другаде, може някой от повдигачите отвреме на време да спира и тогава да губиш 4ти цилиндър. С тази компресия клапаните са наред.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
ее Паци ти ако не лаеш батко по мене няма да си ти...
Духаше си пушек като наргиле от мойта капачка...и ся си духа.... Ма не ми дреме това в момента..
Карай докато се разпадне и сменяй.. няма да и ставаш роб.. щом ти е 10 компресията значи сегментите и клапаните са добре... ако ти харчи масло и пуши.. значи трябва да дадеш едни 10 лева за гумички на клапаните.. и още 20 да ти ги сменят..
новобранец новобранец ама виж как лъщи новобранската ми баба Сиера

Духаше си пушек като наргиле от мойта капачка...и ся си духа.... Ма не ми дреме това в момента..
Карай докато се разпадне и сменяй.. няма да и ставаш роб.. щом ти е 10 компресията значи сегментите и клапаните са добре... ако ти харчи масло и пуши.. значи трябва да дадеш едни 10 лева за гумички на клапаните.. и още 20 да ти ги сменят..
новобранец новобранец ама виж как лъщи новобранската ми баба Сиера

- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Питам щото един приятел ме навива да сме сменявали двамата сегментите .Щом пушело мотора бил свършил.А пък те са сменяни заедно с буталата преди време.Преди година ходих да ми правят клапаните и като дигнахме главата ,майстора наля някаква течност в цилиндрите обаче не пускаха нещо нодолу.Може ли за една година да се износят сегментите ,пък и аз не карам толкова много?Друг пък ми вика да налея газ в цилиндрите че можело да са се спекли и ще се оправят
А,и да добавя от щеката за маслото не пуши и от маркуча който идва от картера не пуши ,тогава от къде идва това налягане?

Форд е колата на шампионите!!!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Не ти трябва да се занимаваш с глупости, ПОВТАРЯМ при компресия 10 не се налага никаква интервенция. Газ може да налееш със спринцовка през свещите по 20-30 мл. и да я оставиш така да пренощува. Няма да навреди може да помогне(въпреки че когато тече през карбуратора в д-ля се получава същото)
ПП. Ако твоя приятел иска да се учи да намери кола с по-износен мотор или да вземе от вторични суровини!
ПП. Ако твоя приятел иска да се учи да намери кола с по-износен мотор или да вземе от вторични суровини!
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Благодаря на всички за бързите отзиви по темата .Предпазихте ме от ново излишно отваряне на мотора и нови дългове за нищо
Това е едно от нещ ата за които този форум е много полезен и незаменим ,а именно да се предпазваме взаимно от излишни ремонти и всякакви интервенции по колите от некадърни майстори

Форд е колата на шампионите!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта