Почистете си инжекторите!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Почистете си инжекторите!!
Колеги,имах проблем с паленето на колата.На студено под 0 градуса нещеше да запалва.Закарах я в Бош сервиза(Пловдив,на Кукленско шосе към митницата)
За 1 ден ми свалиха инжекторите и ги почистиха в ултразвукова вана,тази сутрин отивам да си я вземам,цялата заскрежена и замръзнала,връткам и пали все едно е 25 градуса.И това само от едно почистване на инжектори.Като се качих да си я карам не беше моята кола.Заспалите магарета се бяха сабудили и просто бях удивен от мощността която изкара.Взеха ми 50лв.(20лв труд,10лв почистване във вана и 20лв диагностика на инж.система с Елкон)
За 50лв си нямате и представа как започна да върви колата.И най вече пали от раз.
Чистете си и вашите.По ефикасно е да дадете 30лв за почистване,отколкото по 10лв за добавки в бензина.
За 1 ден ми свалиха инжекторите и ги почистиха в ултразвукова вана,тази сутрин отивам да си я вземам,цялата заскрежена и замръзнала,връткам и пали все едно е 25 градуса.И това само от едно почистване на инжектори.Като се качих да си я карам не беше моята кола.Заспалите магарета се бяха сабудили и просто бях удивен от мощността която изкара.Взеха ми 50лв.(20лв труд,10лв почистване във вана и 20лв диагностика на инж.система с Елкон)
За 50лв си нямате и представа как започна да върви колата.И най вече пали от раз.
Чистете си и вашите.По ефикасно е да дадете 30лв за почистване,отколкото по 10лв за добавки в бензина.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Още като я взех колата отидох на компютърна там и резултатите бяха перфектни, много съм доволен. Имайки в предвид обаче годините на колата предполагам едно почистване на инжекциона ще се отрази положително. Само да те питам колко се чака и дали е много сложна процедурата, защото съм чувал че е пипкава работа.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ами колата я направиха за 1 ден.Закарах я в петък в 10 и към 18ч. ми се обадиха,че са и почистили инжекторите,но аз им казах че ако в събота сутринта запали отивам да си я вземам.След което в събота сутринта към 9 ми се обадиха и ми казаха че пали добре.Има голяма разлика.А с майсторчето което я прави се заговорихме,и каза,че са идвали коли със запушени дюзи които карат на бензин.И газта не била единствената причина за запушване.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Аз си го правих сам ремонта само ги занесох на ултразвук.. и честно да кажа разлика нямаше.. Се не си работеше колата.. ама тва по други причини..
Иначе ми взеха 50 лева за ултразвука.. -40 лева и за 10 лева смених капачките пластмасовите.. иии гумените пръстени... защото си трябва...
Иначе.. занимавка е.. трудно се вадят самите дюзи.. иначе проблеми нямах други.. аз разглобих целия инжекцион.. и измих всичко изчистих.. Една гарнитулка си направих от картон на моторчето за ниските... че беше изгоряла... А само да кажа.. ако клапаните не са ви в ред.. първото нещо което се прецаква са дюзите...
Иначе ми взеха 50 лева за ултразвука.. -40 лева и за 10 лева смених капачките пластмасовите.. иии гумените пръстени... защото си трябва...
Иначе.. занимавка е.. трудно се вадят самите дюзи.. иначе проблеми нямах други.. аз разглобих целия инжекцион.. и измих всичко изчистих.. Една гарнитулка си направих от картон на моторчето за ниските... че беше изгоряла... А само да кажа.. ако клапаните не са ви в ред.. първото нещо което се прецаква са дюзите...
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Компютърната диагностиката показва цената на опиума в Афганистан за следващата година. Ходете там където има газоанализатор и тогава може да се каже, че вече нещо е проверявано.
Инжекторите не трябва да си киснат целите в ултразвуковата вана. Всеки един производител изрично предупреждава за това.
На някои японски дюзи има специално покритие на леглото което се разрушава от ултразвук.
В повечето случаи е безмислено да се чистят инжектори на ултразвук ако не им се подава и управляващ сигнал който да движи иглата.
След чистене дюзите задължително се проверяват на баланс поне в 2-3 режима.
Горе-долу това се сещам.
Иначе, 40 лева за това да ти покиснат джаджите 20 минути във вана за 100 лева е кощунство! Ако си ги донесе човек свалени ще му ги "накисна" за 2 лева всичките пък каквото излезе
Инжекторите не трябва да си киснат целите в ултразвуковата вана. Всеки един производител изрично предупреждава за това.
На някои японски дюзи има специално покритие на леглото което се разрушава от ултразвук.
В повечето случаи е безмислено да се чистят инжектори на ултразвук ако не им се подава и управляващ сигнал който да движи иглата.
След чистене дюзите задължително се проверяват на баланс поне в 2-3 режима.
Горе-долу това се сещам.
Иначе, 40 лева за това да ти покиснат джаджите 20 минути във вана за 100 лева е кощунство! Ако си ги донесе човек свалени ще му ги "накисна" за 2 лева всичките пък каквото излезе

_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ми не знам колеги,просто споделих какво почувствах на излизане от сервиза-коренна разлика в мощността.
Какво е полезно и какво вредно не знам,но разлика определено имаше.Дюзите се запушват постепенно,тоест не можеш да забележиш от вчера до днес,че дюзата е запушена и няма добър приток на гориво-съответно и разлика в мощността от вчера....
Но като ги почистят се усеща доста добре разликата...
Какво е полезно и какво вредно не знам,но разлика определено имаше.Дюзите се запушват постепенно,тоест не можеш да забележиш от вчера до днес,че дюзата е запушена и няма добър приток на гориво-съответно и разлика в мощността от вчера....
Но като ги почистят се усеща доста добре разликата...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта