Почистете си инжекторите!!

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Почистете си инжекторите!!

Мнение от mrdds » 23 дек 2006, 11:05

Колеги,имах проблем с паленето на колата.На студено под 0 градуса нещеше да запалва.Закарах я в Бош сервиза(Пловдив,на Кукленско шосе към митницата)
За 1 ден ми свалиха инжекторите и ги почистиха в ултразвукова вана,тази сутрин отивам да си я вземам,цялата заскрежена и замръзнала,връткам и пали все едно е 25 градуса.И това само от едно почистване на инжектори.Като се качих да си я карам не беше моята кола.Заспалите магарета се бяха сабудили и просто бях удивен от мощността която изкара.Взеха ми 50лв.(20лв труд,10лв почистване във вана и 20лв диагностика на инж.система с Елкон)
За 50лв си нямате и представа как започна да върви колата.И най вече пали от раз.
Чистете си и вашите.По ефикасно е да дадете 30лв за почистване,отколкото по 10лв за добавки в бензина.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 23 дек 2006, 14:53

Браво , сега остава да засечеш разхода...щото аз откакто чистих мойте харчи повече.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 24 дек 2006, 00:55

Още като я взех колата отидох на компютърна там и резултатите бяха перфектни, много съм доволен. Имайки в предвид обаче годините на колата предполагам едно почистване на инжекциона ще се отрази положително. Само да те питам колко се чака и дали е много сложна процедурата, защото съм чувал че е пипкава работа.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 24 дек 2006, 17:04

ами колата я направиха за 1 ден.Закарах я в петък в 10 и към 18ч. ми се обадиха,че са и почистили инжекторите,но аз им казах че ако в събота сутринта запали отивам да си я вземам.След което в събота сутринта към 9 ми се обадиха и ми казаха че пали добре.Има голяма разлика.А с майсторчето което я прави се заговорихме,и каза,че са идвали коли със запушени дюзи които карат на бензин.И газта не била единствената причина за запушване.

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 25 дек 2006, 02:36

Предполагам лошия бензин също прецаква дюзите. Ще поразпитам и аз дали си струва да ги чистя, щото нали знаеш когато нещо е в ред, по-добре да не се бара. Ако все пак реша, ще докладвам и аз резултата. 8)

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 фев 2007, 19:47

Аз си го правих сам ремонта само ги занесох на ултразвук.. и честно да кажа разлика нямаше.. Се не си работеше колата.. ама тва по други причини..
Иначе ми взеха 50 лева за ултразвука.. -40 лева и за 10 лева смених капачките пластмасовите.. иии гумените пръстени... защото си трябва...

Иначе.. занимавка е.. трудно се вадят самите дюзи.. иначе проблеми нямах други.. аз разглобих целия инжекцион.. и измих всичко изчистих.. Една гарнитулка си направих от картон на моторчето за ниските... че беше изгоряла... А само да кажа.. ако клапаните не са ви в ред.. първото нещо което се прецаква са дюзите...

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 20 фев 2007, 21:47

Аз се отказах, защото си ходя профилактично на компютърна диагностика и там ми казаха че няма нужда. Диагностиката показва състоянието на инжектора и няма смисъл излишно да се бара щом е ок.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 21 фев 2007, 07:30

Компютърната диагностиката показва цената на опиума в Афганистан за следващата година. Ходете там където има газоанализатор и тогава може да се каже, че вече нещо е проверявано.

Инжекторите не трябва да си киснат целите в ултразвуковата вана. Всеки един производител изрично предупреждава за това.

На някои японски дюзи има специално покритие на леглото което се разрушава от ултразвук.

В повечето случаи е безмислено да се чистят инжектори на ултразвук ако не им се подава и управляващ сигнал който да движи иглата.

След чистене дюзите задължително се проверяват на баланс поне в 2-3 режима.

Горе-долу това се сещам.

Иначе, 40 лева за това да ти покиснат джаджите 20 минути във вана за 100 лева е кощунство! Ако си ги донесе човек свалени ще му ги "накисна" за 2 лева всичките пък каквото излезе :P
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 21 фев 2007, 20:06

Vaklin написа:Компютърната диагностиката показва цената на опиума в Афганистан за следващата година. Ходете там където има газоанализатор и тогава може да се каже, че вече нещо е проверявано.
Ми то си върви в комплект, нали закачат разни работи по ауспуха също по време на диагностиката.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 21 фев 2007, 21:29

ми не знам колеги,просто споделих какво почувствах на излизане от сервиза-коренна разлика в мощността.
Какво е полезно и какво вредно не знам,но разлика определено имаше.Дюзите се запушват постепенно,тоест не можеш да забележиш от вчера до днес,че дюзата е запушена и няма добър приток на гориво-съответно и разлика в мощността от вчера....
Но като ги почистят се усеща доста добре разликата...

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта