FORD TRANZIT

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
marine
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 21 фев 2007, 12:28
Модел на автомобила: FORD TRANZIT 2.0 90
Status: Извън линия

FORD TRANZIT

Мнение от marine » 21 фев 2007, 12:43

Здравейте Фордовци :)
Много готино ми стана като видях че има сайт, че и форум в който се ообсъждат и решават проблеми...Много благодря на всички.
Един въпрос имам (новобрански е малко ама..)Не мога да разбера буса какъв му е точно двигателя и запалителната ситема.
2.0 литра е бензин 90 година пътнически къса база 8+1 места
Има проблем с ниските обороти на празен ход (който го нямаше по рано) но се появи .Гасне и прекъсва на празен ход....Като падам газ държи обороти и върви нормално двигателя.Някои път пък на празен ход държи високи обороти около 2000 а пък колата е загряла...
Маистора смени всичко -от въздушен филтър до някакви мембрани в карбуратора, но така и не се оправи проблема..
Някои да знае всъщност какво може да бутне?
Благодарности.И леки и безавариини.
Последна промяна от marine на 21 фев 2007, 13:15, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 21 фев 2007, 13:04

Предполагам няма да ти помогне много, но според Autodata има 3 двигателя:
N6T 78hp, нямах време да гледам но предполагам е с карбуратор Weber
N6TS 82hp - няма данни
NAT/W/V 77hp карбуратор FORD VV :?: .

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 21 фев 2007, 20:08

колега ималисме почти от всички серии на транзит до последните две и от сега ти казвам че имаш проблем с автоматичния смукач тои е на карборатора и вземи да го смениш само само :idea: с нов или да ти го пирспособи някои на ръчен друго спасение не ма

marine
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 21 фев 2007, 12:28
Модел на автомобила: FORD TRANZIT 2.0 90
Status: Извън линия

Мнение от marine » 21 фев 2007, 20:59

dimbatami написа:колега ималисме почти от всички серии на транзит до последните две и от сега ти казвам че имаш проблем с автоматичния смукач тои е на карборатора и вземи да го смениш само само :idea: с нов или да ти го пирспособи някои на ръчен друго спасение не ма
Добре автоматичния смукач, но знаете ли какви сигнали ползва:
-от температурния датчик?
И какво точно се сменя на автоматичния смукач?
Какво му се чупи или износва обикновено?

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 21 фев 2007, 21:27

начи тоя смукач работи като една би метална пластина свързана с едно клапанче на въздоха тя се нагрява от охладителната течност и движи това клапанче ~отваряго и го затваря~ но в сладствие на многократното движение на тази пластина тя губи своиствата си и от там проблема идва

bokooll
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 21 май 2007, 20:51
Модел на автомобила: Peugeot 806:Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от bokooll » 22 май 2007, 21:45

случино някои да знае каде да наметя схемитена форд транзит модел 1994г. 2.8ТДИ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта