Ескорт 1.6
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ескорт 1.6
След замяната на дизеловия с бензинов двигател се получиха малки проблеми, които отсртанявам.
В момента остана последния и той е че карбуратора гърми при рязко подаван на газ.Ако подавам плавно газ колата се ускорява нормално но ако натисна газта рязако заглъхва и едната камера на карба хвърля огън и пушилка с такава сила че изхвърля въздушния филтър с кутията на 20-30 см нагоре.След което обортите падат,но колата не гасне и се нормализаират.Прегеледани са кабели,свещи, жигльори,филтърчета за бензин.нивото на бензина и иглата която го определя.
Всичко уж си е наред ма не мога да си го наглася да работи като хората.
Сега я карам малко смешно дигам плавно до към 3000об/мин и потеглям с въртене на гуми - карам с педала до долу за да не паднат оборотите като превклювам а като се наложи да намалям то не са двойни амбренирания то на са чудеса.Ако има някой запознат с карбовете да се обажда,че ми писна да се правя на състезател по Софийските улици.
В момента остана последния и той е че карбуратора гърми при рязко подаван на газ.Ако подавам плавно газ колата се ускорява нормално но ако натисна газта рязако заглъхва и едната камера на карба хвърля огън и пушилка с такава сила че изхвърля въздушния филтър с кутията на 20-30 см нагоре.След което обортите падат,но колата не гасне и се нормализаират.Прегеледани са кабели,свещи, жигльори,филтърчета за бензин.нивото на бензина и иглата която го определя.
Всичко уж си е наред ма не мога да си го наглася да работи като хората.
Сега я карам малко смешно дигам плавно до към 3000об/мин и потеглям с въртене на гуми - карам с педала до долу за да не паднат оборотите като превклювам а като се наложи да намалям то не са двойни амбренирания то на са чудеса.Ако има някой запознат с карбовете да се обажда,че ми писна да се правя на състезател по Софийските улици.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6
А прегледа на нещата около запалването включваше ли и преглед и корекция на ъгъла на запалването? Не си уточнил какъв точно е двигателя и оттам не става ясно какво ти е запалването - механично контактно, с или без делко, електронно ли..? Ако има възможност увеличи го тоз ъгъл на аванса и виж какъв ще е ефекта.bilder написа:...Прегеледани са кабели,свещи, жигльори,филтърчета за бензин.нивото на бензина и иглата която го определя.
Всичко уж си е наред ма не мога да си го наглася да работи като хората.
Другото възможно нещо е да видиш дали ускорителната помпа на карба работи. Виж дали пръска гориво в смесителната камера при рязко отваряне на дросела.
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да ускорителната помпа работи.Двигателя е 1.6 чист карб с делко.Запалването не съм го пипал понеже като го свалях от онази кола си работеше добре.сега на празен ход пак си е наред просто ниските обороти не са в час и не ми се пипа много по центровката ,но ако това е единственото което остана ще я мръдна и нея.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Оставам с впечатление, че когато делкото подава искра, впускателния ти клапан е още отворен и бум....т.е. настроен е на по-голямо предварение (като за АГУ). Не че съм специалист, но ако се напали предварението е много вероятно да си решиш проблема (ако наистина и кабелите и свещите са ОК). Предполагам знаеш как се променя ъгъла?!?
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
kEFi...
Ако правилно съм разбрал впечатлението на кЕФи, излиза че предварението е много голямо, даже огромно - още мнооого преди буталото да е наближило ГМТ. До колкото знам впускателния клапан се затваря напълно по време на такта компресия, малко след като буталото е минало ДМТ (около 30 - 40 градуса след ДМТ или съответно 140-150 градуса преди ГМТ!!!!). Такова огромно предварение на запалването - 140 гр. е практически непостижимо, струва ми се. Или ако все пак е такова, то двигателя изобщо не би запалил.
Не че търся спор с кЕфи, но все пак смятам, че ъгъла по-скоро е твърде малък в случая. Но най-добре е да се измери, всичко останало са само приказки.
Не че търся спор с кЕфи, но все пак смятам, че ъгъла по-скоро е твърде малък в случая. Но най-добре е да се измери, всичко останало са само приказки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта