Проблем в ел инсталацията!!!
- tedo1982
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 04 мар 2007, 14:04
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V 105p.s.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Проблем в ел инсталацията!!!
Имам проблем с инталацията на колата!!! Казват че е от влага в таблото ама не е!!! Нека някои ако е имал су6титя проблем да каже!!!
Не са лоши коли тези Ескорти
- tedo1982
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 04 мар 2007, 14:04
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V 105p.s.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Добре слушай. Колата работи вкл. е вентилатора и е на задна гася е с натисната спирачка и вадя ключа следователно ветилатора, и всички инфо лампи работят и светят заедно. Пускам спирачката и всичко угасва!!! И акумолатори смених 3 за една година , казаха ми че, е само от тъпото табло!!!
Не са лоши коли тези Ескорти
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи на старата сиера имах 2 пъти подобен проблем. Веднъж го предизвиках сам оказа се че системата лесно потдава. Какво направих втория път. Изгоря ми крушката на стопа и имах такава смо с 1 жичка и съответно едно състояние на светене. Монтирах я и след като пуснех габаритите и натиснех спирачката даваше на контакт и съответно можеше да запалиш колата ако я бутнеш и натиснеш за момент спирачката дори без ключ само заради една крушка. И също така не можеше да гаси докато си на габарити и докато не настиснеш спирачката. Но аз не я гасях на скорост, а вадиш ключа натискаш спирачката пускаш я и ганесше. Първия път също беше за нещо дребно беше нещо свързано с алармата но не помня точно. Провери си основните неща предполагам че е нещо дребно.


- tedo1982
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 04 мар 2007, 14:04
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V 105p.s.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Утре ще е карам в сервиз че вече ми писна с тая кола!!! Цялото табло свалях нищо видно нямаше и го затворих и притегнах клемите малко и пак ништо!!! Една година е карам по маистори 4е не варви гори много гасне и те ми викат ти си луд компа показва че нищо и няма викам да ва таковам ж маисторите закараь я при един познат които е монт. на лади и пича ми жика това е катализатор махаи и 6те видиш че ще се оправи! И аз отивам маьам катализатора слагам гарне на негово място и ся е като самолет!!!! Ама маистори се реномирани сервизи да ги еба!!!! Една година ме мотаят дал съм повече от 300 кинта за да ми кайат нищо и няма и накрая минах с 40 кинта!!! Кайи ми мнение за маистори????
Не са лоши коли тези Ескорти
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като имах Escort имах и аз ядове с ел-а. По едно време като завъртиш на контакт нямаше никой. Не можеш да си запалиш колата. Смъкнах с един приятел блока с предпазителите и го презапоихме където видяхле дефектни спойки. След това започна да преви като твоята. За мен трябва да се презапои абсолютно целия блок и няма да имаш грижи.
- tedo1982
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 04 мар 2007, 14:04
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V 105p.s.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Оправиха я!!!!
Срещу 50 кинта и сега е 6-ти номер
Сега оста да се намери проблема който не иска да се сварже с комютъра???? Казаха ми прекуснат кабел ама да го търсели и да го правят ми викат по добре си купи нова кола!!! Някои ако е имал подобен проблем нека да пи6е 6те сум му много благодарен!!!!


Не са лоши коли тези Ескорти
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
И кво - 50 кинта за смяната на една изгоряла крушка - кофти работа. А колегата по-горе ти беше казал откъде ти идва проблемаtedo1982 написа:Оправиха я!!!!Срещу 50 кинта и сега е 6-ти номер
Сега оста да се намери проблема който не иска да се сварже с комютъра???? Казаха ми прекуснат кабел ама да го търсели и да го правят ми викат по добре си купи нова кола!!! Някои ако е имал подобен проблем нека да пи6е 6те сум му много благодарен!!!!


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Чета вчера тази тема и неможех да повярвам. Мислех си, че има полтъргайст в колата и ето какво ми се случи снощи.
Спирам вадя ключа, а колата си работи. Изключвам фаровете и о чудо двигателя спря. Направо се изпотих като си помисля какво щях да направя, ако не бях натиснал съединителя и спирачката по навик в изчакване двигателя да спре. С тази конюшна на І-ва сигурно щях да събера всичко пред мен на купчинка.
Спирам вадя ключа, а колата си работи. Изключвам фаровете и о чудо двигателя спря. Направо се изпотих като си помисля какво щях да направя, ако не бях натиснал съединителя и спирачката по навик в изчакване двигателя да спре. С тази конюшна на І-ва сигурно щях да събера всичко пред мен на купчинка.

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Проблема си е от пипане по колата. Май се сещам от къде е, но ще го оправям като се стопли. Тук намат нищо общо нито Форд, нито Мото Пфое, а алармата и други неща, който не съм правил аз.tedo1982 написа:Не знам всички ли Фордери имат проблем с тея табла??? Чудя се вече много!!! Ми колега това е КАРАЙ ФОРД ДА СИ ГОРД И МОТО ПФОЕ ДА Е ТВОЕ!!!!
- n-shaved
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 04 май 2006, 20:18
- Модел на автомобила: Escort '87 1.6i 90hp
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз пък имам малко подобен проблем, преди седмица спряха да ми светат стоповете (тотално) Викам си някоя крушка е сдала багажа, да ама неее ... след малко време и габаритите и таблото спряха (останаха само къси и дълги) викам си бахти кво стана с тая кола... и една вечер се прибирам от работа и на паркинга пред нас паркирам и по навик си държа съединителя и спирачката, исклучвам от контакт и вадя клуча, но колата продължава да работи и направо бях
запалих пак вадим клуча и държа спирачка и колата си работи, пускам спирачка колата гасне
и като се позагледах после забелязах че като натисна спирачка таблото стоповете и габаритите светват ама само като държа спирачката пускам и гаснат .... и направо съм се видял в чудо незнам кво да права .... съвет ..?



- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
И аз брах подобни ядове - колата си върви нормално /пали от 10 - 10 пъти и после примерно на 11 ия - ъъъ не ще!/; на майстори ходих - всички викат проблем няма!
След ~ месец се оправи, но ново двайсе - спря да гасне /леле ако клапана кофти/ от време навреме, после постоянно! - като отием при майстора пак всичко наред /абе като при зъболекар - като чуеш машинката всичко ти минава/
И това отшумя, малко по-късно обаче палиш колата и опа алармата си свири леко, отваряш вратата спира, затваряш почва пак /това нали от време на време/
Е не ми издържаха нервите - смених ел. майстора и той се поинтересува кога е слагана алармата и евентуално знам ли модела; след като му дадох инфото ми каза да затварям капака, да оставя колата и да дойда след два дена - смени ми контролния блок и вс. стана о`к!
пп: докато е траяла тази одисея ми бяха понагоряли някой нещица та си беше поиграл майстора ама засега съм много доволен /а по между другото от тогава като запаля двг. ми се заклч. автоматично вратите
/
След ~ месец се оправи, но ново двайсе - спря да гасне /леле ако клапана кофти/ от време навреме, после постоянно! - като отием при майстора пак всичко наред /абе като при зъболекар - като чуеш машинката всичко ти минава/
И това отшумя, малко по-късно обаче палиш колата и опа алармата си свири леко, отваряш вратата спира, затваряш почва пак /това нали от време на време/
Е не ми издържаха нервите - смених ел. майстора и той се поинтересува кога е слагана алармата и евентуално знам ли модела; след като му дадох инфото ми каза да затварям капака, да оставя колата и да дойда след два дена - смени ми контролния блок и вс. стана о`к!
пп: докато е траяла тази одисея ми бяха понагоряли някой нещица та си беше поиграл майстора ама засега съм много доволен /а по между другото от тогава като запаля двг. ми се заклч. автоматично вратите

- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като начало може да си провериш дали наистина са здрави всички крушки в стоповете. Провери дали имат хубава маса. Провери масата, която отива и към компютъра на колата. Провери и бушоните.n-shaved написа:Аз пък имам малко подобен проблем, преди седмица спряха да ми светат стоповете (тотално) Викам си някоя крушка е сдала багажа, да ама неее ... след малко време и габаритите и таблото спряха (останаха само къси и дълги) викам си бахти кво стана с тая кола... и една вечер се прибирам от работа и на паркинга пред нас паркирам и по навик си държа съединителя и спирачката, исклучвам от контакт и вадя клуча, но колата продължава да работи и направо бях![]()
запалих пак вадим клуча и държа спирачка и колата си работи, пускам спирачка колата гасне
и като се позагледах после забелязах че като натисна спирачка таблото стоповете и габаритите светват ама само като държа спирачката пускам и гаснат .... и направо съм се видял в чудо незнам кво да права .... съвет ..?
Това, което ти казвам може и да звучи странно и нелогично, но при форд стават такива неща. Обърни особено внимание дали са поставени точно такива крушки, каквито трябва да са - напр. дали на местото, където трябва да има крушка с две жички наистина е такава.
Ако ли не - бягай при някой жичкаджия.

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 07 мар 2007, 13:01
- Модел на автомобила: FORD ESKORT 1.4
- Status: Извън линия
Re: Проблем в ел инсталацията!!!
Имам следният проблем с моя Форд Ескорт 1,4 91 г.: от време на време някакво реле прекъсва много бързо и в това време ми прекъсва и двигателя.Свалих това реле, което смятам че прекъсва и колата засега се по оправи, но незнам каква функция изпълнява това реле защото колата си работи и без него.Някой ако има същият проблем-моля за помощ.Карах я при майстори и никой не знае какво и е.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Проблем в ел инсталацията!!!
И сЯ кВо - да гадаем кое реле си свалил ли ?emilio написа:Имам следният проблем с моя Форд Ескорт 1,4 91 г.: от време на време някакво реле прекъсва много бързо и в това време ми прекъсва и двигателя.Свалих това реле, което смятам че прекъсва и колата засега се по оправи, но незнам каква функция изпълнява това реле защото колата си работи и без него.Някой ако има същият проблем-моля за помощ.Карах я при майстори и никой не знае какво и е.
Дай поне някой "джокер" (или поне A), B), C) D) и номер за SMS-си )

Ако наистина се чудиш за какво служи - поне посочи къде се намира, кой номер е ... и някой с книжка за твоята кола може и да ти помогне

-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Само да споделя, че и аз и свалях и презапоявах таблото - не е никаква философия. Стига да можеш да работиш с поялник и сам би се справил. При свалянето всичко е на куплонзи ...
И не вярвайте на майстори, които ви разправят, че са ви " изпогорели пътечки ". Толкова са дебели шините, че надали нещо би ги стопило ( изключая късо на акумолатора.... там тока е страшен...
)))) ). Което си е вярно си е вярно - има доста скапани и нагорели спойки...., но се презапояват и .... ОК.
И не вярвайте на майстори, които ви разправят, че са ви " изпогорели пътечки ". Толкова са дебели шините, че надали нещо би ги стопило ( изключая късо на акумолатора.... там тока е страшен...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта