Помощ - страшно упорит теч
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Помощ - страшно упорит теч
Става дума за Ескорт 1,6 16кл. '93г. Отдясно на главата 2-3 см под ръба на капака на клапаните има една технологична тапа с резба М10х0,75 с вътрешен шестостен. Подхода към нея е през отвор в конзолата която носи високоволтовата бобина. Та точно тази тапа като каза да пропуска масло...тече и тече и с нищо не мога да я спра. С какво ли не мазах резбата преди завиване...и няма резултат. Принудих се да направя констуктивна промяна - вместо оригиналната тапа сложих винт с глава (след разпробиване отвора в конзолата разбира се ) а под главата гумена шайба .... и пак същото - тече ли тече. Много моля за мнение по въпроса.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колко тече? Явно не става дума за загуба на масло, но въпреки как тече - цапащо или направо мокрещо?
Сигурно ли е, че е от тази тапа точно. Може ли да има пукнатина (от самосебеси да се е пукнала резбата?)....
Вярно е, че маслото е под налягане но щом си опитал вече и мазане със силикони, че и нова тапа даже.... Вероятно е да има пукнатина.
Сигурно ли е, че е от тази тапа точно. Може ли да има пукнатина (от самосебеси да се е пукнала резбата?)....
Вярно е, че маслото е под налягане но щом си опитал вече и мазане със силикони, че и нова тапа даже.... Вероятно е да има пукнатина.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не знам дали ще ти помогна с моите разсъждения. Мисля си да измериш по някакъв начин налягането...през отвора за наливане на масло ли, през щеката ли и аз не знам...
Ако има заминали сегменти и/или клапани, налягането може да се вдигне доста...компресия ли да мернеш...а и този отвор къде ли се отваря...около леглата на клапаните ли?
Ако е повишено налягането, би трябвало да ти омаслява и при щеката...
Ако покараш без капачка и течът спре - работата е ясна.
Ако има заминали сегменти и/или клапани, налягането може да се вдигне доста...компресия ли да мернеш...а и този отвор къде ли се отваря...около леглата на клапаните ли?
Ако е повишено налягането, би трябвало да ти омаслява и при щеката...
Ако покараш без капачка и течът спре - работата е ясна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта