Меки са ми Амортесиорите отпред!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Меки са ми Амортесиорите отпред!
Значи доста са меки и като мина през дупка много яко тряска! смисъл през по-голяма дупка! Спрял съм се на билщаин Billstein ... Знам ,че са най-добрите амортесиори.. Някой знае ли колко излизат 2 предни за сиера 88? Ако не препоръчайте нещо по евтино от тай марка ако са много скъпи.. Но държа на качеството!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Какво означава, че са ти меки амортесьорите ?
Амортесьора спъва до някаква степен да не излети със страшна сила за кратко време гумата след като бъде освободено окачването от натиска на автомобила и бъде изхвърлена от пружината. (баси изречението и дали изобщо се получи такова )
Пружината е тази която поема натиска.
Преди години обсъждахме газови които disc беше поставил отпред и му се вирнала предницата. Оказа се, че газовите имали долна граница която се преодолява вече в критична ситуация на натиск.
Тва, че ти тряска можа да е нещо съвсем друго. Например тампони на макферсона.
Натискаш ляв калник и пускаш ... добре де аре така няма да стане ... нагоре-надоло я заклати и я виж дали се успокоява за кратко време или продължава да плува. Сети се ако плува кво значи?
Амортесьора спъва до някаква степен да не излети със страшна сила за кратко време гумата след като бъде освободено окачването от натиска на автомобила и бъде изхвърлена от пружината. (баси изречението и дали изобщо се получи такова )
Пружината е тази която поема натиска.
Преди години обсъждахме газови които disc беше поставил отпред и му се вирнала предницата. Оказа се, че газовите имали долна граница която се преодолява вече в критична ситуация на натиск.
Тва, че ти тряска можа да е нещо съвсем друго. Например тампони на макферсона.
Натискаш ляв калник и пускаш ... добре де аре така няма да стане ... нагоре-надоло я заклати и я виж дали се успокоява за кратко време или продължава да плува. Сети се ако плува кво значи?

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Като я натисна се клати като конска пишка .. с извинение за израза.. ако са 110 лева ще ги сменя защото са и с гаранция.. А моторкрафт ми искат 150 лева парчето.. А това се води за най-добрата марка амортесиори! Каквото трябва ще се смени.. аз колата я стегнах .. дадах куп пари .. и не мисля да я продавам.. Като се прави да се прави като хората!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта