Мнооооого въпроси за Фиеста 1,4 94г и АГУ
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Мнооооого въпроси за Фиеста 1,4 94г и АГУ
Колеги обърнах форума няколко пъти и се пообърках. При досегашните ми коли /карбораторни и моно/ не съм имал проблем с монтиране на АГУ. Сега обаче без специалист едва ли ще се справя. Двигателя е 1,4 75кс CVH EFI т.е. пълна инджекция с метални колектори след клапата за въздух. Искам да слагам обикновенна АГУ.
Въпроса ми към Вас е какво ще е необходимо, като допълнение към АГУ-то за нормална работа и разход на двигателя /емулатори, имитатори и т.н./
След самодиагностика установих, че не ми работят MAF и ламбда сонда /следва висок разход/. Ще окажат ли влияние на работат на газ?
Благодаря предварително
Въпроса ми към Вас е какво ще е необходимо, като допълнение към АГУ-то за нормална работа и разход на двигателя /емулатори, имитатори и т.н./
След самодиагностика установих, че не ми работят MAF и ламбда сонда /следва висок разход/. Ще окажат ли влияние на работат на газ?
Благодаря предварително
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
По принцип гледай колата ти да е в идеално състояние на бензин т.е. ако има нещо за ремонт е добре да се ремонтира. Колкото до газовото - може да е обикновено с електронно управление (вакуумно не става принципно). Другия въпрос - емулатор или ламбда контрол е въпрос на твой избор (демек пари). Емулатора е задължителен елемент именно заради предварението и управлението на запалването т.е. минимално изискване е неговото наличие. Ламбда контрол е по-доброто и по-скъпото решение (най-скъпото е газов инжекцион) и ти гарантира оптимална смес във всички обороти (при емулатора се настройват празен, ниски и високи) в общи линии дава икономия на гориво от литър до три, но в силна зависимост от стила и характеристиките на каране (основно градско или извънградско).....
Във всички случаи при кадърен монтаж нямаш проблеми, но само при условие, че на бензин колата е ОК!
Във всички случаи при кадърен монтаж нямаш проблеми, но само при условие, че на бензин колата е ОК!
Последна промяна от kEFi на 13 мар 2007, 09:03, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
като писах не са ми в ред MAF-а и ламбдата и се надявах, че на газ няма да оказват влияние, но след твойте думи да е всичко наред и на бензин нещта загрубяват от към пари. ще му мисля дали да си оправя колата или първо АГУ-то да слагам. и все си мисля, че тия неща не трябва да оказват влияние при работа на газ....
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
1. Оправи си клата на бензин.
2. Всичко по ел-а трябва да е отлично- свещи и кабели..
3. Слагй смело газ и карай.
Ако имаш възможност си сложи система с ламбда контрол. При по-големи преходи ще ти е по- добре с нея. Дава по- добра динамика и раход. Аз не сложих такава... но все пак по- добре е! Тогава нещо не ми се даваха парите.
2. Всичко по ел-а трябва да е отлично- свещи и кабели..
3. Слагй смело газ и карай.
Ако имаш възможност си сложи система с ламбда контрол. При по-големи преходи ще ти е по- добре с нея. Дава по- добра динамика и раход. Аз не сложих такава... но все пак по- добре е! Тогава нещо не ми се даваха парите.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
диагностиката с и я правих сам /смях/, както беше писано някъде из форума с светодиод
за АГУ-то днес говорих с едни специалисти /дано/ емулатора на дюзите ще го правят с някви резистори и релета
казаха че не ми трябва нито тайм адванс, нито ламбда контрол
при работа на газ казаха че нито МАФ нито сондата оказват влияние за работата на ДВГ-то ми само добри свещи и кабели - вярвам им защото са уж мои хора пък и стане ли нещо с АГУ ще ги ТЪРСЯ
бе към 300 лв с мой монтаж не е краино зле като цена /италянски изпарител/
за АГУ-то днес говорих с едни специалисти /дано/ емулатора на дюзите ще го правят с някви резистори и релета
казаха че не ми трябва нито тайм адванс, нито ламбда контрол
при работа на газ казаха че нито МАФ нито сондата оказват влияние за работата на ДВГ-то ми само добри свещи и кабели - вярвам им защото са уж мои хора пък и стане ли нещо с АГУ ще ги ТЪРСЯ
бе към 300 лв с мой монтаж не е краино зле като цена /италянски изпарител/
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно така, прав е тоя дето ти го е казал. Ламбда контрола струва 250 лева и повече даже, подобрява разхода с 2-3%, което на газ не е никаква икономия. Особено за 1.4 двигател. Така че слагай с емулаторите и дерзай. Аз вече 10 000 км и нито разход, нито проблеми ми прави.zaki написа:диагностиката с и я правих сам /смях/, както беше писано някъде из форума с светодиод
за АГУ-то днес говорих с едни специалисти /дано/ емулатора на дюзите ще го правят с някви резистори и релета
казаха че не ми трябва нито тайм адванс, нито ламбда контрол
при работа на газ казаха че нито МАФ нито сондата оказват влияние за работата на ДВГ-то ми само добри свещи и кабели - вярвам им защото са уж мои хора пък и стане ли нещо с АГУ ще ги ТЪРСЯ
бе към 300 лв с мой монтаж не е краино зле като цена /италянски изпарител/
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
така е всеки решава
и друго ме посъветваха барабите: при преминаване на газ да си ресетвам компа /не прекъсвате на захранването/ - така и грешките се нулират . компа имал такова краче /говоря без подробности защото още не съм предприел монтажа и не съм изпаднал в дълбочина/
ще се консултирам с 1 пич, който се занемава с препрограмиране на компове и ще видя дали може софтуерно да ми даде предварение - е малко ще е зор на бенз или самота палене ама на газ ще е убиец
и друго ме посъветваха барабите: при преминаване на газ да си ресетвам компа /не прекъсвате на захранването/ - така и грешките се нулират . компа имал такова краче /говоря без подробности защото още не съм предприел монтажа и не съм изпаднал в дълбочина/
ще се консултирам с 1 пич, който се занемава с препрограмиране на компове и ще видя дали може софтуерно да ми даде предварение - е малко ще е зор на бенз или самота палене ама на газ ще е убиец
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не го прави така - само проблеми може да ти създаде. Първо, както е казал Кефи - след 5 мин пак ще е натрупал грешки, но по-лошото според мене е , че всеки път ще трябва да се самообучава, а това изисква време, през което колата ще работи незадоволително.zaki написа:така е всеки решава
и друго ме посъветваха барабите: при преминаване на газ да си ресетвам компа /не прекъсвате на захранването/ - така и грешките се нулират . компа имал такова краче /говоря без подробности защото още не съм предприел монтажа и не съм изпаднал в дълбочина/
ще се консултирам с 1 пич, който се занемава с препрограмиране на компове и ще видя дали може софтуерно да ми даде предварение - е малко ще е зор на бенз или самота палене ама на газ ще е убиец

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта