Мнооооого въпроси за Фиеста 1,4 94г и АГУ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнооооого въпроси за Фиеста 1,4 94г и АГУ

Мнение от zaki » 09 мар 2007, 23:51

Колеги обърнах форума няколко пъти и се пообърках. При досегашните ми коли /карбораторни и моно/ не съм имал проблем с монтиране на АГУ. Сега обаче без специалист едва ли ще се справя. Двигателя е 1,4 75кс CVH EFI т.е. пълна инджекция с метални колектори след клапата за въздух. Искам да слагам обикновенна АГУ.
Въпроса ми към Вас е какво ще е необходимо, като допълнение към АГУ-то за нормална работа и разход на двигателя /емулатори, имитатори и т.н./
След самодиагностика установих, че не ми работят MAF и ламбда сонда /следва висок разход/. Ще окажат ли влияние на работат на газ?
Благодаря предварително

zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнение от zaki » 11 мар 2007, 13:11

вчера говорих с едни газаджии. предложиха ми обикновенна газова + емулатори на дюзите. дали ще е достатъчно за добра работа?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 11 мар 2007, 13:19

Ще ти трябва ламбдата сондата и ламбда контрол за по-добър разход и еластичност на двигателя. По-скъпо е но гледам си се задълбочил и съм убеден, че ако ти свършат добра работа по монтажа ще си доволен след това.

zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнение от zaki » 11 мар 2007, 17:07

а тайм адванс? или компютъра ми ще си коригира сам ъгъла на запалване /предварението/

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 мар 2007, 20:16

По принцип гледай колата ти да е в идеално състояние на бензин т.е. ако има нещо за ремонт е добре да се ремонтира. Колкото до газовото - може да е обикновено с електронно управление (вакуумно не става принципно). Другия въпрос - емулатор или ламбда контрол е въпрос на твой избор (демек пари). Емулатора е задължителен елемент именно заради предварението и управлението на запалването т.е. минимално изискване е неговото наличие. Ламбда контрол е по-доброто и по-скъпото решение (най-скъпото е газов инжекцион) и ти гарантира оптимална смес във всички обороти (при емулатора се настройват празен, ниски и високи) в общи линии дава икономия на гориво от литър до три, но в силна зависимост от стила и характеристиките на каране (основно градско или извънградско).....
Във всички случаи при кадърен монтаж нямаш проблеми, но само при условие, че на бензин колата е ОК!
Последна промяна от kEFi на 13 мар 2007, 09:03, променено общо 1 път.

zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнение от zaki » 12 мар 2007, 21:26

като писах не са ми в ред MAF-а и ламбдата и се надявах, че на газ няма да оказват влияние, но след твойте думи да е всичко наред и на бензин нещта загрубяват от към пари. ще му мисля дали да си оправя колата или първо АГУ-то да слагам. и все си мисля, че тия неща не трябва да оказват влияние при работа на газ....

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 12 мар 2007, 21:32

1. Оправи си клата на бензин.
2. Всичко по ел-а трябва да е отлично- свещи и кабели..
3. Слагй смело газ и карай.
Ако имаш възможност си сложи система с ламбда контрол. При по-големи преходи ще ти е по- добре с нея. Дава по- добра динамика и раход. Аз не сложих такава... но все пак по- добре е! Тогава нещо не ми се даваха парите.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнение от zaki » 13 мар 2007, 08:24

благодаря ви колеги ще се действа то на 1,7и нещо не се кара и дано двегатела поема добре газта

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 мар 2007, 09:06

zaki написа:...като писах не са ми в ред MAF-а и ламбдата ....
А сигурен ли си, че точно тези двете са ти проблем? Какво значи не са добре? Те или работят или не! Къде и как ти диагностицираха МАФ и Ламбда? Че и все скъпички работи....

zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнение от zaki » 13 мар 2007, 20:48

диагностиката с и я правих сам /смях/, както беше писано някъде из форума с светодиод
за АГУ-то днес говорих с едни специалисти /дано/ емулатора на дюзите ще го правят с някви резистори и релета
казаха че не ми трябва нито тайм адванс, нито ламбда контрол
при работа на газ казаха че нито МАФ нито сондата оказват влияние за работата на ДВГ-то ми само добри свещи и кабели - вярвам им защото са уж мои хора пък и стане ли нещо с АГУ ще ги ТЪРСЯ
бе към 300 лв с мой монтаж не е краино зле като цена /италянски изпарител/

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 14 мар 2007, 10:39

zaki написа:диагностиката с и я правих сам /смях/, както беше писано някъде из форума с светодиод
за АГУ-то днес говорих с едни специалисти /дано/ емулатора на дюзите ще го правят с някви резистори и релета
казаха че не ми трябва нито тайм адванс, нито ламбда контрол
при работа на газ казаха че нито МАФ нито сондата оказват влияние за работата на ДВГ-то ми само добри свещи и кабели - вярвам им защото са уж мои хора пък и стане ли нещо с АГУ ще ги ТЪРСЯ
бе към 300 лв с мой монтаж не е краино зле като цена /италянски изпарител/
Точно така, прав е тоя дето ти го е казал. Ламбда контрола струва 250 лева и повече даже, подобрява разхода с 2-3%, което на газ не е никаква икономия. Особено за 1.4 двигател. Така че слагай с емулаторите и дерзай. Аз вече 10 000 км и нито разход, нито проблеми ми прави.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 14 мар 2007, 15:52

...всеки си решава сам за себе си...

zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнение от zaki » 14 мар 2007, 16:53

така е всеки решава
и друго ме посъветваха барабите: при преминаване на газ да си ресетвам компа /не прекъсвате на захранването/ - така и грешките се нулират . компа имал такова краче /говоря без подробности защото още не съм предприел монтажа и не съм изпаднал в дълбочина/
ще се консултирам с 1 пич, който се занемава с препрограмиране на компове и ще видя дали може софтуерно да ми даде предварение - е малко ще е зор на бенз или самота палене ама на газ ще е убиец

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 14 мар 2007, 20:25

..и след 5 минути компа ти пак ще е записал грешка! Все пак е Форд и е малко по-интелигентен. Ресета помага при опели и фаувета....

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 15 мар 2007, 15:09

zaki написа:така е всеки решава
и друго ме посъветваха барабите: при преминаване на газ да си ресетвам компа /не прекъсвате на захранването/ - така и грешките се нулират . компа имал такова краче /говоря без подробности защото още не съм предприел монтажа и не съм изпаднал в дълбочина/
ще се консултирам с 1 пич, който се занемава с препрограмиране на компове и ще видя дали може софтуерно да ми даде предварение - е малко ще е зор на бенз или самота палене ама на газ ще е убиец
Не го прави така - само проблеми може да ти създаде. Първо, както е казал Кефи - след 5 мин пак ще е натрупал грешки, но по-лошото според мене е , че всеки път ще трябва да се самообучава, а това изисква време, през което колата ще работи незадоволително.

:twisted:

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 15 мар 2007, 18:20

експериментирай пък ще се похвалиш

zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнение от zaki » 16 мар 2007, 12:38

някой има ли идея кво има в тоя емулатор на дюзи и мога ли да си го направя сам

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 мар 2007, 13:22

zaki написа:някой има ли идея кво има в тоя емулатор на дюзи и мога ли да си го направя сам
Има съпротивления, отговарящи на съпротивленията на бензиновите дюзи на ДВГ.

:twisted:

zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнение от zaki » 16 мар 2007, 14:57

т.е. меря дюзите и избирам подходящи съпротивления и когато карам на газ пускам напрежението към тях?

zaki
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Мнение от zaki » 28 мар 2007, 16:29

а някой знае ли на ламбда имитатора честотата каква трябва да е
волтажа го правя на 0.45v
мисля да слагам съпротивления последователно на дюзите- дали компа следи омажа на дюзата или само тва че изобщо има дюза
и какъв тайм адван е подходящ за моя двигател и от къде да купя

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта