Турбина на Фокус 1.8 TDdi
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 21 мар 2007, 19:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi 2002
- Местоположение: София / Бургас
- Status: Извън линия
Турбина на Фокус 1.8 TDdi
Здравейте, колеги ! Това ми е първия пост - нов съм във форума. Преди това съм карал Рено 19 и Пежо 309.
От 3 месеца съм горд собственик на Фокус 2002г. - турбодизел (220 000 км). Вече с удоволствие му навъртях почти 9 000 км.
Обачеееее...
Имам проблеми с турбото - разсвирисе че се не трае. От Мото Пфое казват - нова трябва. При тях цената е доста сериозна.
Вие имате ли някакви разумни предложения
- за ремонт на турбини, втора употреба турбина, или пък нова на по - не стряскаща цена.
Като цяло не знам в София къде да търся части за Форд.
Лека и безаварийна на всички !
От 3 месеца съм горд собственик на Фокус 2002г. - турбодизел (220 000 км). Вече с удоволствие му навъртях почти 9 000 км.
Обачеееее...
Имам проблеми с турбото - разсвирисе че се не трае. От Мото Пфое казват - нова трябва. При тях цената е доста сериозна.
Вие имате ли някакви разумни предложения

Като цяло не знам в София къде да търся части за Форд.
Лека и безаварийна на всички !
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 21 мар 2007, 19:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi 2002
- Местоположение: София / Бургас
- Status: Извън линия
Благодаря на всички.
По принцип доста хойкам насам натам и ще мога да прослушам и във Варна сервиза близкия месец (а това Унитех в коя част на Варна е - познавам го града що годе).
Ами за турбината - като е студена колата всичко е ОК, няма никакви симптоми. Като застане вертикално стрелката на температурата обаче и веднага почва да вие и то един такъв глух шум. МП твърдят че е от нея (а там нова турбина е 1/4 от колата). Днес пак изчезвам от София (щото това се появи преди 10-на дни и не съм я пробвал на дълъг път), че ще видя как е и тогава ще решавам какво да правя.
Лека!
По принцип доста хойкам насам натам и ще мога да прослушам и във Варна сервиза близкия месец (а това Унитех в коя част на Варна е - познавам го града що годе).
Ами за турбината - като е студена колата всичко е ОК, няма никакви симптоми. Като застане вертикално стрелката на температурата обаче и веднага почва да вие и то един такъв глух шум. МП твърдят че е от нея (а там нова турбина е 1/4 от колата). Днес пак изчезвам от София (щото това се появи преди 10-на дни и не съм я пробвал на дълъг път), че ще видя как е и тогава ще решавам какво да правя.
Лека!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
В сайта им на Kонтакти има картинка къде се намира. Ето и в BGMaps. Успех!memo123 написа:Благодаря на всички.
По принцип доста хойкам насам натам и ще мога да прослушам и във Варна сервиза близкия месец (а това Унитех в коя част на Варна е - познавам го града що годе).
Ами за турбината - като е студена колата всичко е ОК, няма никакви симптоми. Като застане вертикално стрелката на температурата обаче и веднага почва да вие и то един такъв глух шум. МП твърдят че е от нея (а там нова турбина е 1/4 от колата). Днес пак изчезвам от София (щото това се появи преди 10-на дни и не съм я пробвал на дълъг път), че ще видя как е и тогава ще решавам какво да правя.
Лека!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 19 май 2006, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
турбина
Провери дали наистина е от турбината. И на мен така ми виеше като загрее. Оказа се че са ролките на ангренажния ремък. Едната е паразитна другата е с обтегач. При мен не винаги свиреше, само като я като дадеш рязко газ. Лагера на ролката като минат определени км. греста изсъхва и почва да свири. Така че провери по-дребните неща. Успех
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 21 мар 2007, 19:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi 2002
- Местоположение: София / Бургас
- Status: Извън линия
И аз към Реал турбо съм се насочил (по сайта им - в и-нет излизат само те и варненските. В сайта на един от производителите на турбокомпресори, те бяха посочени като представител за БГ. Поне на сейт излеждат нормални). Тия дни ще мина да ми кажат тяхното мнение. Относно шума - МП твърдят че е турбина. Първоначално говореха за ремъци разни, но по техни думи са разглобили всичко - ролки на ремъка ангренажния, ремък алтернатор, и др такива и ми казаха, че за съжаление не е от там... Но не съм изключил и възможността да не е турбина разбира се. Ако Реал-а не ми вдъхнат доверие, ще се разходя и до Варна да видя Унитех другия месец (между другото на запиването за цени и възможни ремонти ми писаха на другия ден. Цените им са около тези, които е споменал колегата).
Тъй като минах 900 км съб и нед, като поддържаш едни и същи обороти (примерно 2200-2300) не се чуваше почти нищо, т.е. изрично трябваше да търсиш шума. Но при подаване на газ (както спомена колегата) шума се появява. Интересно е че като отпуснеш педала на газта (но на скорост като е колата) (аз не разбирам, но си мисля че тогава турбината не "надува") шума пак се чува. Че така...
Като има нещо ново ще пиша пак. Лека седмица на всички
Тъй като минах 900 км съб и нед, като поддържаш едни и същи обороти (примерно 2200-2300) не се чуваше почти нищо, т.е. изрично трябваше да търсиш шума. Но при подаване на газ (както спомена колегата) шума се появява. Интересно е че като отпуснеш педала на газта (но на скорост като е колата) (аз не разбирам, но си мисля че тогава турбината не "надува") шума пак се чува. Че така...
Като има нещо ново ще пиша пак. Лека седмица на всички
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 21 мар 2007, 19:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi 2002
- Местоположение: София / Бургас
- Status: Извън линия
Малко инфо за Real Turbo. Ходих тази сутрин.
1. Тези турбини били много нови и не ги ремонтитали. Нови са около 1200 - 1300 лв (според модела) имали ги на склад.
2. На практика не правят диагностика дали турбината е наред. (моята понеже шуми като вече е загряла колата, даже не искаше да изчака да загрее да я чуе). Спомена, че може да не е от турбината, а от гарнитура и др (също "свирели"), но известна проверка можело да направят като се свали турбината и я закачат на стенд, но и това не било много сигурно, защото не можели да постигнат тези обороти , каквито тя достигала на колата.
3. Нямат канал, не се занимават с монтаж, демонтаж на турбината, а трябва да им я занесеш на място свалена. Цялата отговорност по монтажа остава в монтьора, а това никак не е малко (гарнитури, наблюдения дали има мазане турбината и др. И как после ще ми дадът гаранция за нея след като не са я монтирали те?). Абе доста търчане си е напред - назад - не е да оставиш колата и да я вземеш като е готова.
4. Работното им време е от 09.00-17.00 и в събота и неделя НЕ работят. (сутринта дойдоха в 09.10). Леееекинко гъзари ми се сториха, макар че сигурно си разбират от работата.
5. Ще ходя и до Варна май... (ще питам по телефона как е там организацията)
1. Тези турбини били много нови и не ги ремонтитали. Нови са около 1200 - 1300 лв (според модела) имали ги на склад.
2. На практика не правят диагностика дали турбината е наред. (моята понеже шуми като вече е загряла колата, даже не искаше да изчака да загрее да я чуе). Спомена, че може да не е от турбината, а от гарнитура и др (също "свирели"), но известна проверка можело да направят като се свали турбината и я закачат на стенд, но и това не било много сигурно, защото не можели да постигнат тези обороти , каквито тя достигала на колата.
3. Нямат канал, не се занимават с монтаж, демонтаж на турбината, а трябва да им я занесеш на място свалена. Цялата отговорност по монтажа остава в монтьора, а това никак не е малко (гарнитури, наблюдения дали има мазане турбината и др. И как после ще ми дадът гаранция за нея след като не са я монтирали те?). Абе доста търчане си е напред - назад - не е да оставиш колата и да я вземеш като е готова.
4. Работното им време е от 09.00-17.00 и в събота и неделя НЕ работят. (сутринта дойдоха в 09.10). Леееекинко гъзари ми се сториха, макар че сигурно си разбират от работата.
5. Ще ходя и до Варна май... (ще питам по телефона как е там организацията)
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако това е нова турбина като модел, здраве му кажи. Те щом и стенд нямат на които биха достигнали работните обороти на турбинатаmemo123 написа:Малко инфо за Real Turbo. Ходих тази сутрин.
1. Тези турбини били много нови и не ги ремонтитали. Нови са около 1200 - 1300 лв (според модела) имали ги на склад.
2. На практика не правят диагностика дали турбината е наред. (моята понеже шуми като вече е загряла колата, даже не искаше да изчака да загрее да я чуе). Спомена, че може да не е от турбината, а от гарнитура и др (също "свирели"), но известна проверка можело да направят като се свали турбината и я закачат на стенд, но и това не било много сигурно, защото не можели да постигнат тези обороти , каквито тя достигала на колата.
3. Нямат канал, не се занимават с монтаж, демонтаж на турбината, а трябва да им я занесеш на място свалена. Цялата отговорност по монтажа остава в монтьора, а това никак не е малко (гарнитури, наблюдения дали има мазане турбината и др. И как после ще ми дадът гаранция за нея след като не са я монтирали те?). Абе доста търчане си е напред - назад - не е да оставиш колата и да я вземеш като е готова.
4. Работното им време е от 09.00-17.00 и в събота и неделя НЕ работят. (сутринта дойдоха в 09.10). Леееекинко гъзари ми се сториха, макар че сигурно си разбират от работата.
5. Ще ходя и до Варна май... (ще питам по телефона как е там организацията)


Най-добре бягай далече от такива.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 11 мар 2009, 19:57
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: Турбина на Фокус 1.8 TDdi
Здравейте,аз също имим проблеми с турбината,но исках да попитам как мога да разбера ако искам напримерно някоя по-добра турбина,така че да знам че е сигурна.
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Турбина на Фокус 1.8 TDdi
КОлега ако колата не върви по-малко когато започне да свири тогава не е турбина.Ония от турбо сервиза за разбрали че не е турбото ,но не са ти казали,за това са казали може да не е турбо,може да е гарнитура -еба тая гарнитура как пък тя ще свири.(е може и да има
) Може да е лагер на алтернатор може да е водна помпа ,може да е от хидравликата или от компресора на климатика,може някоя ролка на агренажа (ако има такъв) или от 2 от тия неща .Ако колата ти си върви и "дърпа" след 2000об/мин. -99% че ти е здрава турбината.

Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта