Особенности при смяна на гарнитура на картер ?
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Особенности при смяна на гарнитура на картер ?
Има ли някой сменял и някакви по спецефични особенности, които е хуабво да се знаят предварително!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Аз съм сменял.. Хубави за корковите гарнитури.Трябва да има и два мустака гумени при коляновия вал предполагам..там е хубаво за слохиш малко силикон нищо ,че е нова гарнитурата!Какъв е картера? алуминиев или ламаринен? Ако е ламаринен трябва да се изчука при болтовете защото като се натяга се деформира и после ако не го изчукаш тече...
Дано съм бил полезен...

-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Алуминиев е !venom4o написа:Аз съм сменял.. Хубави за корковите гарнитури.Трябва да има и два мустака гумени при коляновия вал предполагам..там е хубаво за слохиш малко силикон нищо ,че е нова гарнитурата!Какъв е картера? алуминиев или ламаринен? Ако е ламаринен трябва да се изчука при болтовете защото като се натяга се деформира и после ако не го изчукаш тече...Дано съм бил полезен...
Гледам че от към гарнитурата сълзи и олива целия картер....
Но все още не е прокапало на земята да видим до кога...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
ми няколко лева е за моя картер а за твоя незнам.. Алуминиев не съм свалял..... НО смени си я ако се работи удобно... Можеш да изпозваш случая да смениш и някой друг семеринг.. Както и да изчистиш маслената помпа ..като го свалиш картера го изчисти перфектно! С меглио всичко пада...И покрии с някакъв чист парцал отдолу мотора да не се праши защото може да си причиниш главоболия след време...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта