Демонтаж ляв преден носач
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Демонтаж ляв преден носач
Мондео 93 ,2.0,135к.с.
Болтовете на носача ще опрат в ск.кутия при издърпването им нагоре.
Така че какво правим в с тоя случай за да свалим носача без много разглобяване?
Някой патил да сподели.
Болтовете на носача ще опрат в ск.кутия при издърпването им нагоре.
Така че какво правим в с тоя случай за да свалим носача без много разглобяване?
Някой патил да сподели.

- kiro1969
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 10 окт 2005, 00:29
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0 16V GHIA WAGON 1998
- Местоположение: СОФИЯ кв.СЛАТИНА
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравей evg2,не съм имал този проблем досега
,но доколкото знам болтовете се режат с флекса,а после ПРОСТО се монтират нови отдолу-нагоре/в смисъл главата на болта е отдолу,а гайката е отгоре!!!
.Това е най-облекчения вариант за монтаж/


АБЕ АКО НА НЯКОЙ МУ ДОТРЯБВАМ СПЕШНО..............0899128996.И БЕЗ ТЪПОТИИ ТАМ!!!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
За да успееш да свалиш болта се налага да се откачи гредата пред двигателя и да се смъкне надолу - тогава се отваря достатъчно место за да измъкнеш болта. Ако се наложи, може малко да повдигнеш скоростната кутия с крик. При откачането на гредата, гледай да не падне изведнъж, защото на нея са поставени радиаторите за охлаждането, климатика и маслото. Най-добре е да направиш тази операция с някой познат монтьор или да я закараш в сервиз.
kiro1969 - ако монтираш болтовете наобратно, има огромна опасност в някоя дупка да пробиеш скоростната кутия, тъйкато разстоянието от болта до кутията е около 5-10мм. Да не говориме какво може да стане АКО въпросната гайка се разхлаби и отвие и болта просто се "изхлузи" и падне...
Друг е и въпроса, че няма как да мушнеш лист от ножовка, да не говориме за флекс, за да отрежеш въпросния болт.

kiro1969 - ако монтираш болтовете наобратно, има огромна опасност в някоя дупка да пробиеш скоростната кутия, тъйкато разстоянието от болта до кутията е около 5-10мм. Да не говориме какво може да стане АКО въпросната гайка се разхлаби и отвие и болта просто се "изхлузи" и падне...
Друг е и въпроса, че няма как да мушнеш лист от ножовка, да не говориме за флекс, за да отрежеш въпросния болт.

- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Стана по трудния начин с развиване на двата леви болта на двг.рамка надигане на ск.кутия и монтаж по обратния ред и 3бр.помагачи толкоз гледачи,цялата тая работа е сметната да се сменя целия носач комплект със шарнира и втулките за да са истински нещата, но не попитах МП-е каква е цената на к-кта,а може би трябваше.
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моята я закарах на майстор и за 2 часа свали двата насача, смени тампоните /с пресата станаха за секунди/ и отново сглоби колата. Левият носач го свали като откачи гредата на която е захванат носача и след като освободи трите тампона на двигателя, същия го вдигна нагоре с телферчето. И сега съм с нови тампони, няма дърпане където си иска. Задните тампони направо се бяха разпаднали носачите бяха легнали на гредата. Предните тампони са 15 лв., задните ф 46 - 24 лв. от магазина на Motorcraft в града. Дано да са читави и искарат дълго.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Така - значи това е причина и да се радваш и да не се радваш!
Радосното е, че реално колата ти е на малко километри и никой до сега не е ровичкал сериозно по нея - просто това са ориг. частите; като сглобяват колата първо сглобяват носещата конструкция на предницата, след което на нея поставят окачването /като в немските марки слагат болтовете от горе на долу - пестели доста от произв. разходи/, след това на така получената основа се монтира предварително сглобените двг, ск. кутия и диф. Така получената конфигурация се монтира от долу на горе в двг. отсег - много гадно после за работа!
Лошото е, че за да се демонтира в последствие носача е необходимо /или поне на всякъде го правят така/ да се отрежат главите на болтовете на левия носач, после се купуват нови /по спомени от преди 2г. са около 6лв. на брой/ и вече се слагат болтовете от долу, като гайките са горе /много по-лесно за следващия път/!
пп: ако ще сменяваш тампоните /втулките/ ти препоръчвам да си ги купиш от МП, защото на пазара болшенството са ментета и не изкарват дълго, а майстора за смяната ще ти вземе по около 30лв. на колело /просто минах по тоя път и искам да ти спестя много нерви, пари и разочарования!
Радосното е, че реално колата ти е на малко километри и никой до сега не е ровичкал сериозно по нея - просто това са ориг. частите; като сглобяват колата първо сглобяват носещата конструкция на предницата, след което на нея поставят окачването /като в немските марки слагат болтовете от горе на долу - пестели доста от произв. разходи/, след това на така получената основа се монтира предварително сглобените двг, ск. кутия и диф. Така получената конфигурация се монтира от долу на горе в двг. отсег - много гадно после за работа!
Лошото е, че за да се демонтира в последствие носача е необходимо /или поне на всякъде го правят така/ да се отрежат главите на болтовете на левия носач, после се купуват нови /по спомени от преди 2г. са около 6лв. на брой/ и вече се слагат болтовете от долу, като гайките са горе /много по-лесно за следващия път/!
пп: ако ще сменяваш тампоните /втулките/ ти препоръчвам да си ги купиш от МП, защото на пазара болшенството са ментета и не изкарват дълго, а майстора за смяната ще ти вземе по около 30лв. на колело /просто минах по тоя път и искам да ти спестя много нерви, пари и разочарования!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Айде стига с това вече! Не съм съгласен и пак питам какво ще стане ако гайката се отхлаби заради вибрациите и се отвие и падне?? Пада и болта а след него и носача. Стига с тези изказвания - "Те онея инженери нищо не разбират и правят нещата без да мислят - само и само да е трудно на монтьорите. Пък и за къф ... ти е тази щанга и тампон - махай ги - без тях колата си върви супер"chains написа:...
Лошото е, че за да се демонтира в последствие носача е необходимо /или поне на всякъде го правят така/ да се отрежат главите на болтовете на левия носач, после се купуват нови /по спомени от преди 2г. са около 6лв. на брой/ и вече се слагат болтовете от долу, като гайките са горе /много по-лесно за следващия път/!
...

-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 07 апр 2007, 21:41
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8tdi
- Status: Извън линия
Вече окачването е подновено изцяло.Проблема е че майсторите не са сложили задния тампон правилнио.Той си е имал посока(белег) тва е много важно,за предния няма никакво значение.Другото е че трябва да се сменя цялата предница, не само в лявата или дясната страна, така по трудно се разбива.Сега съм за ремаци и ме е страх да я карам на СЕРВИЗ, има много некадърни хора, вече се убеждавам.
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
От Август до сега близо 9500 км.нямам видим /и невидим/ проблем с тампоните на предницата те са от М.П.и на мен първоначално този тип окачване на пр.носач ми се видя леко смешно но се изказах НЕПОДГОТВЕН 
А виж, за биалетките нямам думи втори чифт по-19лв.просто си ги сменям в движение без да спирам,та следващите може и да са по-скъпички щото ми писна от тия, или ще шприцвам в старите пластмаса.

А виж, за биалетките нямам думи втори чифт по-19лв.просто си ги сменям в движение без да спирам,та следващите може и да са по-скъпички щото ми писна от тия, или ще шприцвам в старите пластмаса.
-
- Status: Извън линия
да варна ли носача





-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мисля, че няма проблем да монтираш новия. Той би трябвало да е от следващо Мондео (ти си с първото, нали?).
При мен носачите са от следващото мондео и не съм имал инкакъв проблем... Излъгах, имах един като сменях тампоните, защото ги купувах от МП по номера на рамата излязоха тампоните, но единия се окоза доста по-малък
от там в МП и ми го смениха, даже ми върнаха около 50 ст. Но то аз съм си виновен, щото мацката ме пита сменяни ли са носачите и аз викам "не", То аз не съм ги сменял, но явно в Холндия са сменяни. А въпросът бил, че при смяна на носачи на Мондео МКІ слагат носачи от МКІІ, защото първите носачи са излезли от производство*
*Говоря за оригинални
П.П. Май стана малко извън темата, извинете ме.
При мен носачите са от следващото мондео и не съм имал инкакъв проблем... Излъгах, имах един като сменях тампоните, защото ги купувах от МП по номера на рамата излязоха тампоните, но единия се окоза доста по-малък

*Говоря за оригинални
П.П. Май стана малко извън темата, извинете ме.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта