Проблем в ел инсталацията!!!
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Jinxy написа:Само да споделя, че и аз и свалях и презапоявах таблото - не е никаква философия. Стига да можеш да работиш с поялник и сам би се справил. При свалянето всичко е на куплонзи ...
И не вярвайте на майстори, които ви разправят, че са ви " изпогорели пътечки ". Толкова са дебели шините, че надали нещо би ги стопило ( изключая късо на акумолатора.... там тока е страшен...)))) ). Което си е вярно си е вярно - има доста скапани и нагорели спойки...., но се презапояват и .... ОК.
Коя година е Форда? Дали таблото ти е под волана пред левия крак и дали има нещо по-специално при свалянето и разглобяването?
Писна ми от майстори и ще си го правя сам.
Като им обясня какво искам, започват да ми обясняват, че едва ли не колата ми е космическа совалка.
Утре го свалям.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ето тая кутия трябва да търсиш:

Отстрани има нещо като шина (не знам как точно му се вика), която ограничава хода нагоре и надолу. Трябва да откачиш кутията от нея и доколкото си спомням после остава само да извадиш куплунгите. Май трябваше да се махне и едно гумено нещо, което предпазва кутията от долната страна за да не я риташ откъм педалите. Като го видиш ще се ориентираш къде е захванато, не си спомням някакви затруднения при свалянето на тоя протектор.

Отстрани има нещо като шина (не знам как точно му се вика), която ограничава хода нагоре и надолу. Трябва да откачиш кутията от нея и доколкото си спомням после остава само да извадиш куплунгите. Май трябваше да се махне и едно гумено нещо, което предпазва кутията от долната страна за да не я риташ откъм педалите. Като го видиш ще се ориентираш къде е захванато, не си спомням някакви затруднения при свалянето на тоя протектор.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Има колкото искаш такива спойки, но те не се скапват от отварянето, ами времето и влагата ги скапват. Тоя дефект изглежда е характерен за ескорт/орион от 91 г. до последния модел. Води до всевъзможни електрически проблеми - или като твоя, или пък късо съединение по веригата на подгряването на предното стъкло (както се случи при мен на ориона 91 г., който карах преди), или спиране на бензиновата помпа, отказ на фарове, габарити, осветление на таблото и др.
Профилактичното презапояване на платката беше първото нещо, което направих след като взех колата. Не аз де, щото не съм много добър в тези неща, а един познат ел. техник в Ловеч.
Профилактичното презапояване на платката беше първото нещо, което направих след като взех колата. Не аз де, щото не съм много добър в тези неща, а един познат ел. техник в Ловеч.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 15 ное 2006, 22:22
- Модел на автомобила: Escort1,6
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Здравейте, ето ви малко пресна информация, която имам. Електрическото табло на Фордовете било с фабричен дефект. Явно нещо не правят спойките като хората. Започва да изчезват ел. таблата, парното, почва да гасне или изобщо да не пали. Чудите се да скачате ли върху тъпата кола или да харчите сума пари за трошката. Оказва се, че единственото, от което има нужда е да се свали таблото и да се презапои спойка по спойка. Аз така направих и всичко ми се оправи - парно, стъкла, фарове, пали отведнъж, не гасне ... абе всичко си е ок. Лошото е, че в никой сервиз няма да се навият да ви го презапоят, щото е много играчка. Аз може и да се навия за някоя скромна сума 

- shmitc
- потребител
- Мнения: 368
- Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
това колеги с таблото е всеобща болест особенно за ескортите,защото на мен от време на време не искаше да пали и аз като другитъе стигнах до извода че трябва да се презапоят всички спойки от таблото.Сега проблема изчезна.На мои колеги от службата им е ставал същия проблем.


Être soi-même, il ya assez d'autres personnes
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 апр 2007, 20:50
- Модел на автомобила: ford eskort 93
- Status: Извън линия
преди месец ми спря да работи вентилатора на парното. плюса на бушона го имаше но под товар изчезваше. пуснах си нов плюс от контактния ключ през мои бушон директно на кабела които оиваа към ключа за парното /това след като бях ходил при много маистори
които искаха да правят някакви абсурдни работи. днес тръгна да ми прегрява колата. същия проблем няма ми го плюса на бушона за перката на радятора маистор на които ушким имам доверие хвана и ми прекара един кабел от акумолатора директно на датчика за водата. да съгласен съм става равоти. ного накарах да го махне махне. почти съм разкачил таблото с бушоните мислех да го видя за какво за какжо става въпос /стана тъмно и го оставих за утре/ е.ати не може всеки месец да изчезва по нешто. сега като прочетох че имало хора които като са го презапоили тожа табло сичко е ОК се обнадеждих. утре ше пиша какъв е резутата.
П.С. завършил съм слаботокова техника и бачкам по специалността. не разбирам много от коли но като виждам колегите ,,еладжии,, по сервизите какви ги вършат мисля че е по добре да си загубя почивката и да си го оправя сам. благодара на всички споделили неволите си.

П.С. завършил съм слаботокова техника и бачкам по специалността. не разбирам много от коли но като виждам колегите ,,еладжии,, по сервизите какви ги вършат мисля че е по добре да си загубя почивката и да си го оправя сам. благодара на всички споделили неволите си.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Какъв Ескорт караш ?vlado3 написа: ...
Как така не е тръгнало парното ?
При мен има ел. клапан, незнам при ескортите и мондеото набор на моята как е но мисля, че е механично. Следващите години на Пума, Фокус, Фиеста и др. мисля че е като моето.
Липса на парно :
Запушено радяторче
Въздух в системата вследствие прегряване и пробив гарнитурата на главата.
Заял клапан (клапа)
Запушен, заял, изгорял ел. клапан
Обаче да не се окаже, че си имал в предвид вентилатора за купето.
Миналото лято 3 седмици се чеша по главата, че един колега каза, че не му работи парното а навън е 63 градуса. Накрая се оказа, че човека казва на вентилатора "парно"
П.С.
Ходи у профила си и уточни какъв ти е Ескорта да не питаме всеки път.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако става въпрос за вентилатора на парното, на мен ми го направиха с кабел от вън и с отделен бушон, кабела взема от едно от релетата, мога да погледна и да пиша или ако си от сф. може и да видиш. Така става, не ме притеснява, друго имах впредвид, дали има писти или споики отдолу които не се виждат и също се скапват, че ще карам едно приятелче да го види, че само като кажа на някой "майстор" и веднага се почва - много работа и т.н.vlado3 написа: парното не така че ако ти се играе по добре го разтвори
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 07 мар 2007, 13:01
- Модел на автомобила: FORD ESKORT 1.4
- Status: Извън линия
Колеги,установих че това реле което прекъсва си е съвсем здраво, а се оказа, че проблема е от таблото за бушоните и релетата.Смених цялото табло и всичко се оправи.Втора употреба при Италианеца са по 50 лв., но може да се намери и по-евтино.Таблата за Форд Ескорт модел от 90г. до 96 г. са еднакви, без значение дали е Дизел, с екстри или без екстри.Мой съвет е при проблем в инсталацията-започвайте първо от това табло,аз смених всичко-свещи, кабели, бубина и накрая се оказа тъпото табло и не вярваите много на всички майстори,ходете при един и същи в който си имате доверие и който ви познава колата.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 15 юни 2015, 21:30
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re:
Моля някой да ми посочи от всичките релета кое е на бензиновата помпа? Таблото ми е същото като от тази снимка.


- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Re:
Колега, сега не мога да ти кажа кое е релето, но ако не ти тръгва бензиновата помпа,dido uzunov написа:Моля някой да ми посочи от всичките релета кое е на бензиновата помпа? Таблото ми е същото като от тази снимка.
много вероятно е да има "студени" спойки в това табло.
На ескорта съм го презапоявал два пъти в продължение на 12 години.
Втория път беше, защото бензиновата помпа ту завърташе, ту не.
След интервенцията се оправи проблема !
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем в ел инсталацията!!!
Черното 70А.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 15 юни 2015, 21:30
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем в ел инсталацията!!!
Значи прав съм бил. Там всичко е изчезнало, но съмненията са ми за прегризани кабели, че като знам колата къде е била последните 2 г........HACKO написа:Черното 70А.
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 26 дек 2014, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2.0 Tdci, 96 kW, 2004 г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем в ел инсталацията!!!
Единия вариант е да провериш релето или да го смениш и ако не се оправи да му презапоиш спойките на таблото
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем в ел инсталацията!!!
Ако имаш основание за съмнение, провери снопа кабели, който върви под чистачките, това е снопа който върви към и от компютъра. Преди време така отведнъж ми "изчезна" помпата и някои други функции, не ми се занимаваше а и карах на Газ а там нямаше проблем, направих шунт към бензиновата помпа от друго място (не че помпата ми трябваше ама да я има). И така почти година, до един ден след миене снопа се запали, като го извадих за ремонт, установих "интервенция" от мишка.dido uzunov написа:Значи прав съм бил. Там всичко е изчезнало, но съмненията са ми за прегризани кабели, че като знам колата къде е била последните 2 г........HACKO написа:Черното 70А.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта