Проблем в ел инсталацията!!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 16 мар 2007, 07:55

Jinxy написа:Само да споделя, че и аз и свалях и презапоявах таблото - не е никаква философия. Стига да можеш да работиш с поялник и сам би се справил. При свалянето всичко е на куплонзи ...
И не вярвайте на майстори, които ви разправят, че са ви " изпогорели пътечки ". Толкова са дебели шините, че надали нещо би ги стопило ( изключая късо на акумолатора.... там тока е страшен... ;-))))) ). Което си е вярно си е вярно - има доста скапани и нагорели спойки...., но се презапояват и .... ОК.

Коя година е Форда? Дали таблото ти е под волана пред левия крак и дали има нещо по-специално при свалянето и разглобяването?
Писна ми от майстори и ще си го правя сам.
Като им обясня какво искам, започват да ми обясняват, че едва ли не колата ми е космическа совалка.
Утре го свалям.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 16 мар 2007, 15:51

Ето тая кутия трябва да търсиш:
Изображение

Отстрани има нещо като шина (не знам как точно му се вика), която ограничава хода нагоре и надолу. Трябва да откачиш кутията от нея и доколкото си спомням после остава само да извадиш куплунгите. Май трябваше да се махне и едно гумено нещо, което предпазва кутията от долната страна за да не я риташ откъм педалите. Като го видиш ще се ориентираш къде е захванато, не си спомням някакви затруднения при свалянето на тоя протектор.
Изображение

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 16 мар 2007, 16:00

Същото е мамиц....а му. А като го сваля и разглобя дали няма да се разпарчетоса необратимо докато стигна до платките, които предполагам са от вътрешна страна на кутията.

Благодарности,

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 16 мар 2007, 16:13

Dundee
Имали някакви споики които когато се отвори самото табло да се скапят. Така поне ми каза един които ми прави плюса на бобината, че се губеше.
Моето табло на външен вид е същото, да са го променяли в последствие с промяната на външния вид от МК V на MK VI и MK VII :shock: .

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 16 мар 2007, 19:55

Има колкото искаш такива спойки, но те не се скапват от отварянето, ами времето и влагата ги скапват. Тоя дефект изглежда е характерен за ескорт/орион от 91 г. до последния модел. Води до всевъзможни електрически проблеми - или като твоя, или пък късо съединение по веригата на подгряването на предното стъкло (както се случи при мен на ориона 91 г., който карах преди), или спиране на бензиновата помпа, отказ на фарове, габарити, осветление на таблото и др.
Профилактичното презапояване на платката беше първото нещо, което направих след като взех колата. Не аз де, щото не съм много добър в тези неща, а един познат ел. техник в Ловеч.
Изображение

lilkovbg
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 ное 2006, 22:22
Модел на автомобила: Escort1,6
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от lilkovbg » 22 мар 2007, 20:42

Здравейте, ето ви малко пресна информация, която имам. Електрическото табло на Фордовете било с фабричен дефект. Явно нещо не правят спойките като хората. Започва да изчезват ел. таблата, парното, почва да гасне или изобщо да не пали. Чудите се да скачате ли върху тъпата кола или да харчите сума пари за трошката. Оказва се, че единственото, от което има нужда е да се свали таблото и да се презапои спойка по спойка. Аз така направих и всичко ми се оправи - парно, стъкла, фарове, пали отведнъж, не гасне ... абе всичко си е ок. Лошото е, че в никой сервиз няма да се навият да ви го презапоят, щото е много играчка. Аз може и да се навия за някоя скромна сума :)

Потребителски аватар
shmitc
потребител
потребител
Мнения: 368
Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shmitc » 25 мар 2007, 20:11

това колеги с таблото е всеобща болест особенно за ескортите,защото на мен от време на време не искаше да пали и аз като другитъе стигнах до извода че трябва да се презапоят всички спойки от таблото.Сега проблема изчезна.На мои колеги от службата им е ставал същия проблем.
Изображение
Изображение
Être soi-même, il ya assez d'autres personnes

vlado3
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 14 апр 2007, 20:50
Модел на автомобила: ford eskort 93
Status: Извън линия

Мнение от vlado3 » 15 апр 2007, 00:31

преди месец ми спря да работи вентилатора на парното. плюса на бушона го имаше но под товар изчезваше. пуснах си нов плюс от контактния ключ през мои бушон директно на кабела които оиваа към ключа за парното /това след като бях ходил при много маистори :wink: които искаха да правят някакви абсурдни работи. днес тръгна да ми прегрява колата. същия проблем няма ми го плюса на бушона за перката на радятора маистор на които ушким имам доверие хвана и ми прекара един кабел от акумолатора директно на датчика за водата. да съгласен съм става равоти. ного накарах да го махне махне. почти съм разкачил таблото с бушоните мислех да го видя за какво за какжо става въпос /стана тъмно и го оставих за утре/ е.ати не може всеки месец да изчезва по нешто. сега като прочетох че имало хора които като са го презапоили тожа табло сичко е ОК се обнадеждих. утре ше пиша какъв е резутата.

П.С. завършил съм слаботокова техника и бачкам по специалността. не разбирам много от коли но като виждам колегите ,,еладжии,, по сервизите какви ги вършат мисля че е по добре да си загубя почивката и да си го оправя сам. благодара на всички споделили неволите си.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 16 апр 2007, 09:27

Колеги купих си табло с цел да не пробвам върху мойто, отворих и видях двете платки от които се състои. Та въпроса ми е да се разпояват ли двете платки или само споиките които се виждат да се презапоят?

vlado3
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 14 апр 2007, 20:50
Модел на автомобила: ford eskort 93
Status: Извън линия

Мнение от vlado3 » 18 апр 2007, 18:24

аз презапоих тези които се виждаха. много труд ми се видя да го разтварям. имаше няколко лоши споики ама ги минах всичките .
перката тръгна . парното не така че ако ти се играе по добре го разтвори

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 18 апр 2007, 21:56

vlado3 написа: ...
Какъв Ескорт караш ?
Как така не е тръгнало парното ?
При мен има ел. клапан, незнам при ескортите и мондеото набор на моята как е но мисля, че е механично. Следващите години на Пума, Фокус, Фиеста и др. мисля че е като моето.
Липса на парно :
Запушено радяторче
Въздух в системата вследствие прегряване и пробив гарнитурата на главата.
Заял клапан (клапа)
Запушен, заял, изгорял ел. клапан
Обаче да не се окаже, че си имал в предвид вентилатора за купето.
Миналото лято 3 седмици се чеша по главата, че един колега каза, че не му работи парното а навън е 63 градуса. Накрая се оказа, че човека казва на вентилатора "парно"

П.С.
Ходи у профила си и уточни какъв ти е Ескорта да не питаме всеки път.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 19 апр 2007, 10:17

vlado3 написа: парното не така че ако ти се играе по добре го разтвори
Ако става въпрос за вентилатора на парното, на мен ми го направиха с кабел от вън и с отделен бушон, кабела взема от едно от релетата, мога да погледна и да пиша или ако си от сф. може и да видиш. Така става, не ме притеснява, друго имах впредвид, дали има писти или споики отдолу които не се виждат и също се скапват, че ще карам едно приятелче да го види, че само като кажа на някой "майстор" и веднага се почва - много работа и т.н.

emilio
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 07 мар 2007, 13:01
Модел на автомобила: FORD ESKORT 1.4
Status: Извън линия

Мнение от emilio » 26 апр 2007, 20:10

Колеги,установих че това реле което прекъсва си е съвсем здраво, а се оказа, че проблема е от таблото за бушоните и релетата.Смених цялото табло и всичко се оправи.Втора употреба при Италианеца са по 50 лв., но може да се намери и по-евтино.Таблата за Форд Ескорт модел от 90г. до 96 г. са еднакви, без значение дали е Дизел, с екстри или без екстри.Мой съвет е при проблем в инсталацията-започвайте първо от това табло,аз смених всичко-свещи, кабели, бубина и накрая се оказа тъпото табло и не вярваите много на всички майстори,ходете при един и същи в който си имате доверие и който ви познава колата.

vlado3
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 14 апр 2007, 20:50
Модел на автомобила: ford eskort 93
Status: Извън линия

Мнение от vlado3 » 19 май 2007, 22:18

така изглежда таблото всичко тръгна като го презапоих

dido uzunov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 15 юни 2015, 21:30
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re:

Мнение от dido uzunov » 03 авг 2016, 23:06

Моля някой да ми посочи от всичките релета кое е на бензиновата помпа? Таблото ми е същото като от тази снимка.
Изображение

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Re:

Мнение от antipower » 04 авг 2016, 08:13

dido uzunov написа:Моля някой да ми посочи от всичките релета кое е на бензиновата помпа? Таблото ми е същото като от тази снимка.
Изображение
Колега, сега не мога да ти кажа кое е релето, но ако не ти тръгва бензиновата помпа,
много вероятно е да има "студени" спойки в това табло.
На ескорта съм го презапоявал два пъти в продължение на 12 години.
Втория път беше, защото бензиновата помпа ту завърташе, ту не.
След интервенцията се оправи проблема !

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем в ел инсталацията!!!

Мнение от HACKO » 04 авг 2016, 08:45

Черното 70А.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dido uzunov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 15 юни 2015, 21:30
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: Проблем в ел инсталацията!!!

Мнение от dido uzunov » 04 авг 2016, 12:20

HACKO написа:Черното 70А.
Значи прав съм бил. Там всичко е изчезнало, но съмненията са ми за прегризани кабели, че като знам колата къде е била последните 2 г........

Mondeicho
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 26 дек 2014, 21:14
Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2.0 Tdci, 96 kW, 2004 г.
Status: Извън линия

Re: Проблем в ел инсталацията!!!

Мнение от Mondeicho » 11 авг 2016, 07:39

Единия вариант е да провериш релето или да го смениш и ако не се оправи да му презапоиш спойките на таблото

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем в ел инсталацията!!!

Мнение от HACKO » 11 авг 2016, 08:57

dido uzunov написа:
HACKO написа:Черното 70А.
Значи прав съм бил. Там всичко е изчезнало, но съмненията са ми за прегризани кабели, че като знам колата къде е била последните 2 г........
Ако имаш основание за съмнение, провери снопа кабели, който върви под чистачките, това е снопа който върви към и от компютъра. Преди време така отведнъж ми "изчезна" помпата и някои други функции, не ми се занимаваше а и карах на Газ а там нямаше проблем, направих шунт към бензиновата помпа от друго място (не че помпата ми трябваше ама да я има). И така почти година, до един ден след миене снопа се запали, като го извадих за ремонт, установих "интервенция" от мишка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта