карбуратор

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
beni barzia
потребител
потребител
Мнения: 188
Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
Местоположение: софия,new iskar
Status: Извън линия

карбуратор

Мнение от beni barzia » 13 ное 2005, 01:26

пичове кажете как да си оправя автоматичния смукач и къде точно се намира на карбуратора че ми държи 1500-2000 оборота почти непрекъснато,става въпрос за ескорд85г.-1,6,карбуратора е тоя с плъзгащото езиче отгоре

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 13 ное 2005, 09:24

Ами намира се отстрани на карбуратора в него влиза един кабел и представлява една кръгла цилиндрична джаджа с метално лостче отстрани което мести лоста за газта когато е студено.Може да ти се е счупила пласмаската която е вътре и след като затвори въздушните клапи не ги отваря и затова са ти високи оборитите поне при мен е така и аз го изолирах.Малко по трудно пали и докато загрее прекъсва на средните оборити.

Абе вземи го виж направи къде е и какво е ето тук: http://store1.data.bg/tco/ford/Haynes%2 ... system.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


Най добре се вижда на стр.10 и 11

Потребителски аватар
beni barzia
потребител
потребител
Мнения: 188
Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
Местоположение: софия,new iskar
Status: Извън линия

Мнение от beni barzia » 13 ное 2005, 17:08

колега мерси много за тази статийка вижда се доста добре :D

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 13 ное 2005, 17:41

Ако нещо се закучи работата свиркай ще помагам с каквото мога.

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 14 ное 2005, 11:49

автоматичния смукач не работи ли на принципа на термо стата и не взема ли вода от охладителната система :?:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
beni barzia
потребител
потребител
Мнения: 188
Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
Местоположение: софия,new iskar
Status: Извън линия

Мнение от beni barzia » 14 ное 2005, 12:17

май така работи,ама сигурно е клеасал,щото като загрее повече оборотите падат,имам предвид над половината като отиде стрелката,вече към червеното :roll:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 ное 2005, 15:36

beni barzia написа:вече към червеното :roll:
Колко към червеното ?
Нещо много топъл ми се вижда.

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 15 ное 2005, 11:30

бени махни въздушния филтър за да имаш видимост към карборатора отгоре има една клапа при студен двигател трябва да е затворена издърпаи жилото на газта и провери дали пръска в камерата като спринцовка,после ако клапата е отворена и се движи свободно на ръка от ляво на нея извън карборатора има един палец ще го видиш като размърдаш клапата,може тои да е откачен.
Може и антифриза да е заминал да е ръждив
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта