Колко трябва да е компресията на 1.8 16V 105hp zetec

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
БОРКО-ЧИПА
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 24 апр 2007, 19:42
Модел на автомобила: BMW 325 Coupe
Status: Извън линия

Колко трябва да е компресията на 1.8 16V 105hp zetec

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 24 апр 2007, 20:07

:roll:
помагай те колеги :)

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 24 апр 2007, 20:58

Да не излъжа ама мисля, че 11.5 са като нови. Абе вземе ли да отива към 8 е за ремонт.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 24 апр 2007, 21:04

Според Autodata е 10

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 24 апр 2007, 21:20

Аз нямам заводски данни само знам, че като си купих навремето Мондьо на трите цилиндъра беше 11,5 на четвъртия 11. Е тогава си беше почти ново сега в най-добрия случай сигурно са по 10,5

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 25 апр 2007, 05:22

Даже 9,1 дават на 1,8 115 коня при Ескорт.
На твоето мондео 10 ... нещо тази Autodata почва ме съмнява.
На мен ми дават 35Ah акумулатор. А като ходих да купувам моя щяха ме бият като отидох на проверка след 10 дена да допълнят гаранцията. 44Ah бил малък за моя мотор, че изкочи некъф друг дет разбира :evil:
Ае че се отклоних от темата ... ненам вече от де да си дирим инфо на което може да се вярва. :cry:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 25 апр 2007, 09:36

9.1 е мноо ниска компресия според мен..АЗ си търса инфото в google за най-сигурно ,че от разбирачи и майстора съм назад 1000 лева от тая кола... в микрокат би трябвало да има информацията..

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 25 апр 2007, 10:30

Паци явно бърка степен на сгъстяване с компресия.
Степента на сгъстяване е съотношението м-у пълния обем на цилиндъра към обема на горивната камера. Цифрата е константа за съответния д-л.
Така наречената компресия е налягането, което съответния цилиндър създава при въртене на стартер на загрят д-л със свалени свещи. Тук показанията са променливи и дават представа за сътоянието на д-ля. За бензинов д-л 10-12атм- д-ля е много добре, под 8атм д-ла е за ремонт. Компресията на всички цилиндри не трябва да се различава с повече от 1атм.


П.П. Това съм го учил преди повече от 18г. затова ме извинете за лаконичноста или ако има неточности, ама въстановявам по памет.

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 25 апр 2007, 11:25

Така се мери да, преди да взема мондеото му мериха компресията и на първите 2 цилиндъра беше 12 и малко, а на трети и четвърти 13 атм, само че е 115 коня, не знам при 105 пак ли е така.
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 25 апр 2007, 12:17

разликата и в буталата при двата двигателя е както на сиерата 115 коня и 100 коня на 115 компресията му е повече мисля, че буталата бяха изпъкнали а на 100 са равни челата.. Така ,че при него трябва да е по ниска компресията.. поне така мисля разбирасе..

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 25 апр 2007, 14:52

HACKO написа:Паци явно бърка степен на сгъстяване с компресия.
Явно! :oops:
Хубаво, че има някой учил да внесе яснота по въпроса.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта