Колко трябва да е компресията на 1.8 16V 105hp zetec
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 24 апр 2007, 19:42
- Модел на автомобила: BMW 325 Coupe
- Status: Извън линия
Колко трябва да е компресията на 1.8 16V 105hp zetec

помагай те колеги

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Даже 9,1 дават на 1,8 115 коня при Ескорт.
На твоето мондео 10 ... нещо тази Autodata почва ме съмнява.
На мен ми дават 35Ah акумулатор. А като ходих да купувам моя щяха ме бият като отидох на проверка след 10 дена да допълнят гаранцията. 44Ah бил малък за моя мотор, че изкочи некъф друг дет разбира
Ае че се отклоних от темата ... ненам вече от де да си дирим инфо на което може да се вярва.
На твоето мондео 10 ... нещо тази Autodata почва ме съмнява.
На мен ми дават 35Ah акумулатор. А като ходих да купувам моя щяха ме бият като отидох на проверка след 10 дена да допълнят гаранцията. 44Ah бил малък за моя мотор, че изкочи некъф друг дет разбира

Ае че се отклоних от темата ... ненам вече от де да си дирим инфо на което може да се вярва.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Паци явно бърка степен на сгъстяване с компресия.
Степента на сгъстяване е съотношението м-у пълния обем на цилиндъра към обема на горивната камера. Цифрата е константа за съответния д-л.
Така наречената компресия е налягането, което съответния цилиндър създава при въртене на стартер на загрят д-л със свалени свещи. Тук показанията са променливи и дават представа за сътоянието на д-ля. За бензинов д-л 10-12атм- д-ля е много добре, под 8атм д-ла е за ремонт. Компресията на всички цилиндри не трябва да се различава с повече от 1атм.
П.П. Това съм го учил преди повече от 18г. затова ме извинете за лаконичноста или ако има неточности, ама въстановявам по памет.
Степента на сгъстяване е съотношението м-у пълния обем на цилиндъра към обема на горивната камера. Цифрата е константа за съответния д-л.
Така наречената компресия е налягането, което съответния цилиндър създава при въртене на стартер на загрят д-л със свалени свещи. Тук показанията са променливи и дават представа за сътоянието на д-ля. За бензинов д-л 10-12атм- д-ля е много добре, под 8атм д-ла е за ремонт. Компресията на всички цилиндри не трябва да се различава с повече от 1атм.
П.П. Това съм го учил преди повече от 18г. затова ме извинете за лаконичноста или ако има неточности, ама въстановявам по памет.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта