Съвет за покупка на Форд Фокус 1.4?
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:56
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Ами да ви разкажа, след като толкова ме съветвахте. По-новата /2001г., 10000лв/отпада. Оказа се , че е блъскана отпред. Сменяни са фарове, предното стъкло и тн. Купувана от Италия, внесена преди година и сега я продават. Ми как да я вземе човек...Уф голямо ходене май ще има. Ама много ме е яд като отидеш някъде до на майната си и се окаже, че колата е ....зле. Явно си е до късмет.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
корсата е по-нов модел, това е причината поради която е по-скъпа... но разликата е от порядъка на 2-3 000 лв. между фиеста гиа 1.4 и корса енджой 1.4, което е съвсем нормално, но пък като покараш едното и другото ще видиш, че е мислено много повече при направата на корсичкатаcenzor написа:E, как ще кажеш Корсичка, а не Фиестичка?![]()
Иначе - Корсата е мног красива и тя, но цената е от около 22-24 000лв, срещу само 15 000 за Фиестата.


Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Търси си стара кола!!Недей да теглиш заробващи кредити защото дотогава колата ще е устаряла и ще си даваш парите на вятъра!.. и внимавай.. според мен дизела е по-добрия избор защото е много по непретенциозен мотор.. и защото като цяло дизеловите мотори изкарват повече километри от бензиновите..Това което каза колегата mrds за натоварванията и километрите хич не съм съгласен
No hard fealings Дизеловите мотори са по икономични и по куци.. според мен точно това ти трябва.. Като почне да не пали си отиваш на майстор и ти я стягат колицата и готово.. бензиновия мотор е по капризен(свещи, кабели , бубини инжекциони и т.н.) като поддръжка.. Аз испуснах нижката коя кола каква беше ,но ти препоръчват дизеловия ! Според мен няма да сбъркаш!
едит : сега видях , че дизела е удрян.. жалко ! Успех с търсенето!

едит : сега видях , че дизела е удрян.. жалко ! Успех с търсенето!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Тук ще поспорим колега.venom4o написа:.. според мен дизела е по-добрия избор защото е много по непретенциозен мотор.. и защото като цяло дизеловите мотори изкарват повече километри от бензиновите..Това което каза колегата mrdds за натоварванията и километрите хич не съм съгласен Дизеловите мотори са по икономични и по куци.. Като почне да не пали си отиваш на майстор и ти я стягат колицата и готово.. бензиновия мотор е по капризен(свещи, кабели , бубини инжекциони и т.н.) като поддръжка.. едит : сега видях , че дизела е удрян.. !
1.Непретенциозен е дизела от 1989г.Този на фокуса е TDCI и ако си се запознал с този мотор ще разбереш,че е по сложен и от бензиновия инжекцион.
2.Дизеловите изкарват повече-ама някой друг път.Изкарват тези на мерцедесите.Фордов дизел с турбина при това и интеркулер на 300 000км е за основен ремонт и с ниска компресия.Ако преди това не му се развали турбината.
3.TDCI в градски условия и каране на студено(2-3км) ще гори 8л/100км,което е на 2лв разлика с бензиновия.
4.Дизеловия мотор има също свещи,кабели,компютър,датчици,дюзи,които са дори и повече от изброените от теб в бензиновия.И като се развалят се хващаш за главата.Направи една справка колко е една ГНП,накални свещи,впръскваща дюза,турбина.
А като не пали на студено и като идеш в сервиза-мерят компресията и ти казват,че е твърде малка и затова не може да запали сместа.Решението е основен ремонт.
П.П Нищо лично колега,просто преди да си купя ескорта търсех фокус TDCI и се запознах добре с двигателя,консумативите му,говорех и с познати сервизчии,говорих и със собственици на такива коли. Искам да кажа,че не целя да се заяждам и споря,просто представям фактите и данните събрани от мен защото и аз се бях насочил натам.
Поздрави!!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 12 яну 2007, 18:57
- Модел на автомобила: FORD FOCUS
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
To be or not to be
За пръв път виждам жена да се интересува за друго освен за цвета на колата. Най добре е като не разбираш да си водиш специалист, иначе по мощност двете коли са почти еднакви, защото бензиновия дава повече конски сили при по-малък обем в сравнение с дизела, климатика почти не ти черпи мощност, защото това е един вид хладилник и се захранва с тока от акумулатора, освен това за жена не е необходимо много мощен автомобил и най-важното бензиновия е по-тих, по-пъргав, може да му се монтира газова уредба и става 2 пъти по-икономичен.


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: To be or not to be
Направо изби рибата с това изказване за хладилника
За пъргавината на моторите погледни динамичните характеристики на моята бензинка 90 коня и на TDCi фиеста 68 коня !
Хубаво поне, че текста е със жълто. Трудно се чете но все пак човек може се усети от пръв поглед какво ще прочете.
Виждам, че ти е първо мнение във форума.
Въздържам се от "забележки" към "новобранци" но в случая не се сдържах.
Съжалявам!



За пъргавината на моторите погледни динамичните характеристики на моята бензинка 90 коня и на TDCi фиеста 68 коня !
Хубаво поне, че текста е със жълто. Трудно се чете но все пак човек може се усети от пръв поглед какво ще прочете.

Виждам, че ти е първо мнение във форума.
Въздържам се от "забележки" към "новобранци" но в случая не се сдържах.

Съжалявам!

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: To be or not to be
....и тока от акумулатораpaci написа:Направо изби рибата с това изказване за хладилника![]()
![]()
![]()

Добре дошъл все пак колега,и гледай когато казваш нещо да си сигурен в това. Ааа и пиши с нормалния цвят,че с този цвят до де го прочета зъркелите ми станаха като на ето този

- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Колега, 1,6 с пуснат климатик направо спира, а не знам с 1,4 как ще е като тръгнеш към морето... Разликата в разхода между двата няма да е голяма, докато с 2,0 си я има осезателно.
Моя съвет е да се ориентираш към 1,6 бензин, колата да я погледне доверен майстор, и по възможност да не купуваш от МП - там колите втора ръка са пълен ташак с извинение.
Типични слаби места общо взето нямат, на тия преди 2001 масово им дрънчат страничните прозорци, фаровете са като свещици. Търси след 11.2001, тези с фейс-лифта - там са оправени проблемите на първата генерация.
П.П. А и тая 1,4 на 180000км 99г купена от МП - почти сигурно е карана като служебна. Пък ако е и бяла
...
Моя съвет е да се ориентираш към 1,6 бензин, колата да я погледне доверен майстор, и по възможност да не купуваш от МП - там колите втора ръка са пълен ташак с извинение.
Типични слаби места общо взето нямат, на тия преди 2001 масово им дрънчат страничните прозорци, фаровете са като свещици. Търси след 11.2001, тези с фейс-лифта - там са оправени проблемите на първата генерация.
П.П. А и тая 1,4 на 180000км 99г купена от МП - почти сигурно е карана като служебна. Пък ако е и бяла

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
venom4o написа:Търси си стара кола!!Недей да теглиш заробващи кредити защото дотогава колата ще е устаряла и ще си даваш парите на вятъра!.. и внимавай.. според мен дизела е по-добрия избор защото е много по непретенциозен мотор.. и защото като цяло дизеловите мотори изкарват повече километри от бензиновите..Това което каза колегата mrds за натоварванията и километрите хич не съм съгласенNo hard fealings Дизеловите мотори са по икономични и по куци.. според мен точно това ти трябва.. Като почне да не пали си отиваш на майстор и ти я стягат колицата и готово.. бензиновия мотор е по капризен(свещи, кабели , бубини инжекциони и т.н.) като поддръжка.. Аз испуснах нижката коя кола каква беше ,но ти препоръчват дизеловия ! Според мен няма да сбъркаш!
едит : сега видях , че дизела е удрян.. жалко ! Успех с търсенето!
Е не съм запознат с последните дизели както и с този мотор но попринцип говорех за дизеловите.. тука си прав ,че дизеловите мвотори на форд немогат да се сравняват с тези на Мерцедес. Баща ми има бус 2.4 мерцедес и аз съдейки по това ,че двигателя не му е правено нищо а е на 16 години просто мисля ,че дизеловия е по безгрижен

На мацката успех в купуването и да се похвали

- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
момче, не си в час... дизеловия мотор на буса на баща ти има много малко допирни точки със съвременните дизели
разбираш ли за какви налягания става дума, за да може дизела да върви колкото бензина и все пак да е по-икономичен? нафтата се впръсква с налягане над 1000 бара, турбините нагнетяват въздуха до 2.5 бара при по-новите супердизели (535д при бмв примерно, с каскадно пълнене).. единствения начин да може дизела да се изпречи срещу бензина е да се напъва зверски... което рефлектира на издържливостта и дълговечността, но пък това си е добра маркетингова стратегия
кому са нужни вечни коли 
не знам какво говориш за дизелите на мерцедес и на форд, след като форд на практика дизели нямат, а ползват дизелите на ситроен



не знам какво говориш за дизелите на мерцедес и на форд, след като форд на практика дизели нямат, а ползват дизелите на ситроен

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
точно за това казвам ,че не съм запознат..
говорим за турбо дизел.. Аз говоря за чист дизел без турбо.. а това ,че дизела неможе да се изперчи на бензина не съм съвсем съгласен - ти сам даде пример с БМВ.. искаш да кажеш ,че тяхните агрегати са по слаби от бензиновите? 2.5 ТДС 6 цилиндров редови с турбина развива 143 конски сили на съм сигурен на какви обороти! разход 8 градско.. при норамлно каране с леко настъпване?

- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
супер е тоя мотор, грешка няма, само дето вече 2ма познати си купуват бмвта с такъв мотор (725тдс и 325тдс) и все нещо му става и все са едни големи пари за ремонта (пукната глава)venom4o написа:точно за това казвам ,че не съм запознат..говорим за турбо дизел.. Аз говоря за чист дизел без турбо.. а това ,че дизела неможе да се изперчи на бензина не съм съвсем съгласен - ти сам даде пример с БМВ.. искаш да кажеш ,че тяхните агрегати са по слаби от бензиновите? 2.5 ТДС 6 цилиндров редови с турбина развива 143 конски сили на съм сигурен на какви обороти! разход 8 градско.. при норамлно каране с леко настъпване?


Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
начи това им е грешката мисля ,че беше алуминиева главата и при по гореми ръчки може да се спука.. А бензиновия мотор го знам ... щях да купувам едно ударено 320 скоро му истрих снимките да ти го покажа... 147 коня 6 цилиндров редови.. точно тип БВМ.. добър мотор е ,но и за него съм чувал лоши отзиви
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
не знам, за първи път чувам за 147 коня бмв
ето какво пише на сайта на БМВ за моторите на бмв е36
316i M40 4 cylinder 100 HP 191 km/h 1990 - 1993
316i M43 4 cylinder 102 HP 195 km/h 1993 - 1998
318i M40 4 cylinder 113 HP 198 km/h 1990 - 1993
318i M43 4 cylinder 115 HP 201 km/h 1993 - 1998
318is M44 4 cylinder 140 HP 213 km/h 1996 - 1998
320i M50 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1990 - 1994
320i M52 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1994 - 1998
323i M52 6 cylinder 170 HP 231 km/h 1996 - 1998
325i M50 6 cylinder 192 HP 233 km/h 1990 - 1995
328i M52 6 cylinder 193 HP 236 km/h 1994 - 1998
318tds M41 4 cylinder 90 HP 182 km/h 1994 - 1998
325td M51 6 cylinder 115 HP 198 km/h 1991 - 1998
325tds M51 6 cylinder 143 HP 214 km/h 1993 - 1998

316i M40 4 cylinder 100 HP 191 km/h 1990 - 1993
316i M43 4 cylinder 102 HP 195 km/h 1993 - 1998
318i M40 4 cylinder 113 HP 198 km/h 1990 - 1993
318i M43 4 cylinder 115 HP 201 km/h 1993 - 1998
318is M44 4 cylinder 140 HP 213 km/h 1996 - 1998
320i M50 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1990 - 1994
320i M52 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1994 - 1998
323i M52 6 cylinder 170 HP 231 km/h 1996 - 1998
325i M50 6 cylinder 192 HP 233 km/h 1990 - 1995
328i M52 6 cylinder 193 HP 236 km/h 1994 - 1998
318tds M41 4 cylinder 90 HP 182 km/h 1994 - 1998
325td M51 6 cylinder 115 HP 198 km/h 1991 - 1998
325tds M51 6 cylinder 143 HP 214 km/h 1993 - 1998
Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мързи ме да поправям останалите правописни грешки , та направо по същество..venom4o написа:Търси си стара кола!!Недей да теглиш заробващи кредити, защото дотогава колата ще е устаряла и ще си даваш парите на вятъра!.. и внимавай.. според мен дизела е по-добрия избор защото е много по-непретенциозен мотор.. и защото като цяло дизеловите мотори изкарват повече километри от бензиновите..Това което каза колегата mrds за натоварванията и километрите хич не съм съгласенNo hard fealings Дизеловите мотори са по-икономични и по-куци.. според мен точно това ти трябва.. Като почне да не пали си отиваш на майстор и ти я стягат колицата и готово.. бензиновия мотор е по капризен(свещи, кабели , бубини инжекциони и т.н.) като поддръжка.. Аз испуснах нижката коя кола каква беше ,но ти препоръчват дизеловия ! Според мен няма да сбъркаш!
едит : сега видях , че дизела е удрян.. жалко ! Успех с търсенето!
Защо пък непременно да си търси стара кола? Ти карал ли си нова кола? Дали е същото чувството като при новата кола? Дали дизайна е същия, дали технологиите са същите? Комфорта?
Да си вземе стара кола и като теб да пусне 45 различни теми във форума кое точно му се е развалило и как да го поправи?
Айде с тези генерализирания - взимай стара, щото новата е гадна . За съжаление мнението ти звучи малко като "Гроздето е кисело..."

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 28 мар 2007, 12:13
- Модел на автомобила: Fiat
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Значи аз съм в същото положение относно търсенето на кола.Първоначално се бях насочил към фокус 1,8i 16v 2000 год,после 2,0TDCI и не можех да взема решение дизел-бензин.Като изобщо не се замислях форд или друга кола,защото този фокус направо има убийствен вид!Но единствените добри думи, които чух за този автомобил (да не говорим за дизела-тук във форума също има много негативни мнения за него) бяха тука във форума на форд.Дори хора които са карали(и карат)форд ме разубеждаваха за избора ми (познати).
Може да съм сгрешил, не знам, но мацка не е лошо и ти са запиташ форд ли е твоя избор?
Нищо лично към марката или към някой друг - просто мое мнение.
Може да съм сгрешил, не знам, но мацка не е лошо и ти са запиташ форд ли е твоя избор?
Нищо лично към марката или към някой друг - просто мое мнение.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:56
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Много сте изписали, четох най-старателно. Мерси на всички. Кога ще се похваля обаче не знам. В Бургас и региона не можахме да намерим читав Форд Фокус. ПО автокъщите няма нито един. Вече 3 гледахме, но всички имаха някаква катасофа /сменяни преди и странични стъкла, отворени air-bag-ове и пр. Май трябва да се ходи до Сф и по-нататък, но сега нямам време за такива разходки, че и да е в работен ден...От всичко про4етено стигам до извода , че най-добре за мен е 1,6 бензин. Е такива съвсем няма . В крайна сметка може да се насоча и към друга марка, Голф 4 примерно, въпреки че дизайна им е като на каруца, но май поне за здрави.
-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
Голф 4 ?Zuza написа:...От всичко про4етено стигам до извода , че най-добре за мен е 1,6 бензин. Е такива съвсем няма . В крайна сметка може да се насоча и към друга марка, Голф 4 примерно, въпреки че дизайна им е като на каруца, но май поне за здрави.



Ами това че няма много-много свестни фокуси за продажба, а и държат цена за годините си, всъщност говори достатъчно добре - хората си ги карат из EU и трудно се разделят с тях.
Вярно е че по автокъщите предимно удряни се предлагат, ама то си трябва търсене и повечко време и току виж си попаднала на този, който трябва.
Фокус 1.6 бензин като че ли наистина е най-подходящия за теб! От тях се появяват доста добри понякога, така че ти пожелавам успех!

- sotiroff
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 28 юни 2007, 11:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI '01
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Focus 1,8 tdi
Здрасти и от мен!
Прочетох всичко писано до тук. Аз също се замислям да си купя Форд Фокус, но въпреки изчетеното не мога да взема решение!
В усилено търсене съм напоследък.Днес ще ходя да гледам един 2000г. TDI. Не знам защо, но съм решил дизел да си търся...Особено както скочи бензина...не ми се мисли направо!
Четох всякакви ревюта относно Форд Фокус и има доста противоречиви мнения. Май човек трябва сам да си чупи главата и тогава да си реши дали е постъпил правилно при покупката!
...или както казва баща ми: "При жена и кола - всичко е да късмет!"

Прочетох всичко писано до тук. Аз също се замислям да си купя Форд Фокус, но въпреки изчетеното не мога да взема решение!
В усилено търсене съм напоследък.Днес ще ходя да гледам един 2000г. TDI. Не знам защо, но съм решил дизел да си търся...Особено както скочи бензина...не ми се мисли направо!
Четох всякакви ревюта относно Форд Фокус и има доста противоречиви мнения. Май човек трябва сам да си чупи главата и тогава да си реши дали е постъпил правилно при покупката!
...или както казва баща ми: "При жена и кола - всичко е да късмет!"

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта