Резултати след смяна на съединител. Въпроси.
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Резултати след смяна на съединител. Въпроси.
Здравейте,
Днес сутринта си взех колата от сервиза, след смяна на съединител.
Много силно впечатление ми направи, че всички предавки, които се включват напред (1,3,5) + задната, имат много по-къс ход от преди. Преди влизаха "дълбоко", а сега има съвсееееем къс ход. Всъщност това не води до проблем, дори май ми харесва повече, но не мога да намеря логика и за това питам.
Би ли могъл някой да обясни има ли логична причина това да е така, и каква евентуално е тя.
Предварително благодаря.
Поздрави,
la4o
Днес сутринта си взех колата от сервиза, след смяна на съединител.
Много силно впечатление ми направи, че всички предавки, които се включват напред (1,3,5) + задната, имат много по-къс ход от преди. Преди влизаха "дълбоко", а сега има съвсееееем къс ход. Всъщност това не води до проблем, дори май ми харесва повече, но не мога да намеря логика и за това питам.
Би ли могъл някой да обясни има ли логична причина това да е така, и каква евентуално е тя.
Предварително благодаря.
Поздрави,
la4o
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Добавка...
Сутринта като писах поста, току що го бях взел... после покарах из София и...
на няколко пъти не ми влезе първа както трябва, а веднъж дори сама излезе, придружено с лош звук и удар от скоростния лост...
Не мисля, че "задните" влизат по назад... струва ми се че те влизат нормално, а само "предните" им е къс хода... пък и задна скорост също влиза назад, пък и на нея и е къс хода... Не знам... хич не ми е ясно...
Утре ще ида до сервиза да видя, какво ще кажат.
Благодаря ви за отговорите!
Сутринта като писах поста, току що го бях взел... после покарах из София и...
на няколко пъти не ми влезе първа както трябва, а веднъж дори сама излезе, придружено с лош звук и удар от скоростния лост...
Не мисля, че "задните" влизат по назад... струва ми се че те влизат нормално, а само "предните" им е къс хода... пък и задна скорост също влиза назад, пък и на нея и е къс хода... Не знам... хич не ми е ясно...
Утре ще ида до сервиза да видя, какво ще кажат.
Благодаря ви за отговорите!
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Колега, върни я да я оправят. Това може да ти коства някоя скорост, не е нормално. Накарай ги да я оправят. Аз си смених сам съединителя и си работи перфектно, тия са ръчкали нещо което не трябва. Въпрос, колко ти взеха за смяната ?
Преписано от големи на малки букви с корекция в граматиката от:
Паисий Хилендарски
Адаш, говорихме за тва писане като се видяхме при Краси. Лично тук 16 пъти го минах докъто го осмисля. Само големи букви, няма интервали, латиницата яко ти влияе. Абе с две думи зор се чете.
Абе вземи се в ръце да не идвам аз да те вземам ... да те водя на бири
paci съжалявам бях набрал скорост
Преписано от големи на малки букви с корекция в граматиката от:
Паисий Хилендарски


Адаш, говорихме за тва писане като се видяхме при Краси. Лично тук 16 пъти го минах докъто го осмисля. Само големи букви, няма интервали, латиницата яко ти влияе. Абе с две думи зор се чете.
Абе вземи се в ръце да не идвам аз да те вземам ... да те водя на бири

paci съжалявам бях набрал скорост
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И на мен ми се струва, че е недопустима такава промяна. Както го описваш очевидно има проблем. Явно някой фиксатор не захапва достатъчно, а и защо ще те принуждават да се нагаждаш по измислените им регулировки...(макар, че е по-спортно и ти харесва
) По щангите сигурно са останали някакви нишани от предишното/оригиналното стягане

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
От това е но при тебе има проблем. Явно щангата е поставена така че 1,3,5 предавка не включват напълно защото не стига хода на лоста. Иди да го регулират за 3 минути работа е. Съвет, остани в колата когато я вдигат и им казвай дали положението на лоста ти харесва.Georgiev написа:От щангата на селектора е.Няма проблем.При сглобката така са го сглобили.То има възможност да се регулира.Сглобено е както трябва.Не са си правили белези за сглобяване, а са го сглобили както трябва с блокиране на селектора и нагласяне на щангата.Така де това няма значение.
Да де, но тези образи там дали знаят какво да пипнат за да го регулират като хората!HACKO написа:Иди да го регулират за 3 минути работа е. Съвет, остани в колата когато я вдигат и им казвай дали положението на лоста ти харесва.Georgiev написа:От щангата на селектора е..

Успех!

- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
ходих...
и добре, че отидох... оказа се че са ми оставили капачката на маслото отворена (а какво са търсили там, никой не можа да обясни) миха мотора... намокриха свещите, сушиха го...
регулираха скоростите, и сега резултата е, че вече и трета излиза сама... майната им... утре ще ходи да ги "съветва" човек на собствениците... а аз най-вероятно ще си закарам колата някъде другаде да го дооправят и да кажат какво точно са ми сложили в колата...
поуката, че евтиното излиза скъпо за пореден път се доказа...
ако някой познат на който имате зъб търси кола - продава се мондео...
и добре, че отидох... оказа се че са ми оставили капачката на маслото отворена (а какво са търсили там, никой не можа да обясни) миха мотора... намокриха свещите, сушиха го...
регулираха скоростите, и сега резултата е, че вече и трета излиза сама... майната им... утре ще ходи да ги "съветва" човек на собствениците... а аз най-вероятно ще си закарам колата някъде другаде да го дооправят и да кажат какво точно са ми сложили в колата...
поуката, че евтиното излиза скъпо за пореден път се доказа...
ако някой познат на който имате зъб търси кола - продава се мондео...
- CEC0087
- Потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
За съжаление е така и аз си бях сменял сиединитела при едни майстори дето ми зеха 10лв по малко от навсякаде другате. Едните ми искаха 60 там ми зеха 50 за смяната частите са си от мен, та се получи следното: големите "майстори" забравили да завартят полвината болтове по двигатела в следствие на което двигатела променя положението си разбива ватрешно и ваншно каре каса се маншона и ми пада полуоската на 30км от Пловдив в родопите та кво се случи нестига че дадох 80лв за платформа да преберат колата ми в Пловдив купих ватрешно ваншно каре маншон +50 лв още за ремонт и и съединителя ми излезе златен!!!
То и те си мислят, че е много просто и затова стават тия проблеми! Не е само да връткаш болта горе-долу... А това със шаблона е мнооо идейно! Иначе аз бях седнал вътре и го държах лоста да не мърда. И въпреки това пак се наложи да се намества два-три пъти. Обаче нашите "майстори" са велики- те такива лигавщини не ползват! 

- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами този път разликата в цената ми се стори огромна... в крайна сметка не ги намирам по улицата паритеvenom4o написа:пфф Лачо ти не ходеше ли в МотоПфое попринцип?

В крайна сметка ми излезна:
353 лв. двата диска с "монтажа"
175 лв. лагер,
~35 лв. някви неща, които ме накараха да купя... болтове и гайки на шарнирите, и гайки на полуоските... (може и да не беше точно това, не разбирам)
10 лв. в следващ сервиз за донастройка на скоростите.
Като ударя чертата, се получава почти наполовина, което от една страна си заслужава, но от друга 3 дни бях без кола - 50-тина лв. таксита, убих сума време по сервизите (няма да го смятам в пари, ама ако работех нямаше да са 0) и да речем, че пак е по-евтино, ама не чак толкова

Както и да е... Историята завърши след намеса на cossy, който ме заведе в доверен сервиз, за 20-тина минути регулираха скоростите и сега са си като преди

Tullamorе-а е закупен и приготвен за черпене

Поздрави,
la4o
Паци, можеш да я заключиш, ако прецениш

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Резултати след смяна на съединител. Въпроси.
Здравейте хора. Имам подобен проблем с колата на един приятел и стигнах до никъде. Колата е Фиеста 1.3 бензин, 95-а г. По негови думи, от месец някъде трудно влизали 5-та и задна, докато един ден отказали изобщо. Свалих скоростния лост и щангите от колата и разглобих механизма на лоста-пластмасовата кутийка, в която се движи лоста. Видях, че едно пластмасово ''зъбче'' е доста по-изядено от другото и решихме, че от там идва проблема. Купих от колега от тук целия механизъм ( лоста + щангите ) и го сложих, но 5-та и задна пак ги няма. Забравих да направя някоя и друга снимка, но ще се опитам да обясня как е там положението. Значи има една щанга, която е неподвижна и се захваща от едната страна в пластмасовата кутийка, а от другата има тампон и се захваща към скоростната кутия. Втората щанга вътре в кутийката има отвор и в него влиза пластмасовата ''ябълка'' на скоростния лост, а в другия край има каренце, което влиза във вал ( ако мога така да го кажа ) на скоростната кутия. Работа е там, че каренцето и вала са кръгли и се въртят едно спрямо друго свободно ( ако не съм стегнал скобата ). Няма засек, шпонка, белег или нещо, което да позиционира каренцето спрямо вала в едно единствено положение и се получава разминаване. Слагам скоростната кутия на неутрална, лоста в купето също ( седи само под натиска на пружините ), захващам каренцето към вала затягам гайката и пробвам-от 1-ва до 4-та влизат, 5-та и задна не. При различните положения на каренцето спрямо вала се променя и хода на лоста и изчезват и 1-ва и 2-ра, но 5-та и задна не влизат при което и да е положение. Самия лост има нормален ход като не е закачен към скоростната кутия. Когато пробва да вкара 5-та или задна, каренцето е стегнато спрямо вала и няма превъртане, но не влизат и това си е. Стана дълга и широка, но се опитвам максимално точно да опиша проблема
. Та въпроса ми е такъв-аз ли не правя нещо както трябва ( пробвах може би всички положения на каренцето спрямо вала ) или е друг проблема- примерно синхронизатор ( но пък за задна няма връзка, не съм сигурен ) или нещо друго. Ще съм Ви много благодарен за съвети, че стигнах до никъде-миналата и тая събота само студуване, цапане, лягане под колата на леда и .......нищо
.
Поздрави


Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Резултати след смяна на съединител. Въпроси.
Откачи лоста от скоростите и се опитай да включиш скоростите на ръка.Ако всичко е нормално включи на 5-та,нагласи скоростния лост на 5-та и стягай карето.Погледни и капака на 5-та скорост да не е хлътнал навътре вследствие заднасяне и удар в бордюр.Ако е крив свали и го изправи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта