Ще си купувам Мондео....;)
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 апр 2007, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TD
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ще си купувам Мондео....;)
Здравейте,
Отскоро следя форума /а сега вече се регистрирах официално/ и бих искал да ми дадете мнението си за покупка на Мондео '99 1.8TDi комби.
Мисля че двигателя е 90к.с. но как да бъда сигурен?
Моля дайте инфо,който има този модел, как е като двигател и има ли някакви по-генерални проблеми /бтв имам лош опит със Сиера 1.8ТД/.
Ще оценя всякаква информация, вклщчително и за какво точно да гледам при покупката на колата.
Благодаря на всеки отзовал се
Поздрави!
Отскоро следя форума /а сега вече се регистрирах официално/ и бих искал да ми дадете мнението си за покупка на Мондео '99 1.8TDi комби.
Мисля че двигателя е 90к.с. но как да бъда сигурен?
Моля дайте инфо,който има този модел, как е като двигател и има ли някакви по-генерални проблеми /бтв имам лош опит със Сиера 1.8ТД/.
Ще оценя всякаква информация, вклщчително и за какво точно да гледам при покупката на колата.
Благодаря на всеки отзовал се

Поздрави!
The Silent Man....
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Щом имаш опит значи ще ти е по-лесно!Аз лично не съм много по дизеловите автомобили,но това което ще прочетеш по-отдолу определено е вярно.
http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=6559" onclick="window.open(this.href);return false;
http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=6559" onclick="window.open(this.href);return false;
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Перфектния мотор /явно сиерата е била съсипана като си я взел/ не е капризен, харчи колкото конкурентите, тих е, няма вибрации /просто ако не знаят пасажерите, че се возят на дизел ще си мислят, че е бенз/ и най-важното зимата пали без проблеми!
Колкото до това, че е само 90 кс. не трябва да те плаши, защото реалната мощност /въртящия момент/ е доста висок 178нм при 2200обр./мин, докато 2.0 16V е 176нм при 4000обр./мин - тоест без проблеми си дърпа по баирите с четири човека и багаж!
Реалния разход е ~7-8/100 в София и ~ 5 на дълго /до 120км/ч. - след това си лапа/; докато 2.0 си гори 11-12 в Сф и 7-8 на дълго!
Съветвам те да се насочиш към Комби версиите - реално са доста по широки /по външни габарити са по-дълги с 15см./ от седаните и хечбеците /определено на баща ми седана е доста по-тесен на втория ред и тавана е по-нисък - е верно аз см 190см, ама си има разлиака/; багажника на комбито е меко казано огромен /по-голям е от на Волво 740/ 29инчов телевизор в кутията се събира отзад без да буташ задните седалки; това детси колички, колелета и т.н. са без проблеми; освен това щората е много качествена и приятно скрива съдържанието на багажника! Другото сериозно предимство на комбито е, че има различно задно окачване от седана и хеча - тоест доста по-здраво!
Поддръжката на дизела е доста по-елемнетарна от на бенз верисии и единствения скъп консуматив е смяната на двата ангренажни ремъка!
Ако си решил да купуваш мондео прегледай следните неща:
-предни спирачки - да не са криви дисковете /колата е тежка/ - вдигаш до 100-110 и натискаш спирачката - ако няма вибрации вс. е ок - ако тресе ти трябват нови дискове и накладки!
-тампони /втулки/ на предните носачи - самите те не са скъпи, но за труд искат по ~ 30 на носач /предлагам точно тези части да ги купуваш само от МП - много патих и зам, че ментетата не изкарват дълго/
-биалетки - най-вероятно са сдали багажа - но смяната им с каествени те оправя поне за 70-80 000км.
-тампони на стабилизиращата щанга - смешно евтини са, но са гадни за смяна
От зад /при комбитата/:
-огледай добре надлъжните щанги /те всъщност приличат на летви и в тях има отвор през който минават жилата за ръчната/ - за усуквания или деформации /най-добре огледай друго комби преди това за което собственика ти гарантира, че е ок/ - това ти го поствам, защото нашите гумаджии масово вдигат колата на крик за тях /то иначе им е доста удобно/, при което ги нараняват механично /те обикновенно леко поддават и малко се усукват/, но много бързо след това се скапва тампона от към купето, измества се ъгъла на окачването и често се къса надлъжната щанга /и аз и много от колегите във форума с комбита сме патили, но затова сега сме много внимателни като ни сменят гумите/ кофтито, е че ги има само в МП и са ~ 150лв за бр. в комплект с тампона!
- задните биалетки - евтини са и са лесни за смяна/като при предните/
Това са основните проблеми срещани при Монди, но общо взето не са страшни и стига да използваш качествени части и добър сервиз повече няма да се занимаваш с тях! Аз вече го тормозя моето близо 80 000км. и честно казано съм доста доволен!
пп: влез ми в профила и разгледай постовете и ако евентуално имаш допълнителни ? питай
Колкото до това, че е само 90 кс. не трябва да те плаши, защото реалната мощност /въртящия момент/ е доста висок 178нм при 2200обр./мин, докато 2.0 16V е 176нм при 4000обр./мин - тоест без проблеми си дърпа по баирите с четири човека и багаж!
Реалния разход е ~7-8/100 в София и ~ 5 на дълго /до 120км/ч. - след това си лапа/; докато 2.0 си гори 11-12 в Сф и 7-8 на дълго!
Съветвам те да се насочиш към Комби версиите - реално са доста по широки /по външни габарити са по-дълги с 15см./ от седаните и хечбеците /определено на баща ми седана е доста по-тесен на втория ред и тавана е по-нисък - е верно аз см 190см, ама си има разлиака/; багажника на комбито е меко казано огромен /по-голям е от на Волво 740/ 29инчов телевизор в кутията се събира отзад без да буташ задните седалки; това детси колички, колелета и т.н. са без проблеми; освен това щората е много качествена и приятно скрива съдържанието на багажника! Другото сериозно предимство на комбито е, че има различно задно окачване от седана и хеча - тоест доста по-здраво!
Поддръжката на дизела е доста по-елемнетарна от на бенз верисии и единствения скъп консуматив е смяната на двата ангренажни ремъка!
Ако си решил да купуваш мондео прегледай следните неща:
-предни спирачки - да не са криви дисковете /колата е тежка/ - вдигаш до 100-110 и натискаш спирачката - ако няма вибрации вс. е ок - ако тресе ти трябват нови дискове и накладки!
-тампони /втулки/ на предните носачи - самите те не са скъпи, но за труд искат по ~ 30 на носач /предлагам точно тези части да ги купуваш само от МП - много патих и зам, че ментетата не изкарват дълго/
-биалетки - най-вероятно са сдали багажа - но смяната им с каествени те оправя поне за 70-80 000км.
-тампони на стабилизиращата щанга - смешно евтини са, но са гадни за смяна
От зад /при комбитата/:
-огледай добре надлъжните щанги /те всъщност приличат на летви и в тях има отвор през който минават жилата за ръчната/ - за усуквания или деформации /най-добре огледай друго комби преди това за което собственика ти гарантира, че е ок/ - това ти го поствам, защото нашите гумаджии масово вдигат колата на крик за тях /то иначе им е доста удобно/, при което ги нараняват механично /те обикновенно леко поддават и малко се усукват/, но много бързо след това се скапва тампона от към купето, измества се ъгъла на окачването и често се къса надлъжната щанга /и аз и много от колегите във форума с комбита сме патили, но затова сега сме много внимателни като ни сменят гумите/ кофтито, е че ги има само в МП и са ~ 150лв за бр. в комплект с тампона!
- задните биалетки - евтини са и са лесни за смяна/като при предните/
Това са основните проблеми срещани при Монди, но общо взето не са страшни и стига да използваш качествени части и добър сервиз повече няма да се занимаваш с тях! Аз вече го тормозя моето близо 80 000км. и честно казано съм доста доволен!
пп: влез ми в профила и разгледай постовете и ако евентуално имаш допълнителни ? питай

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 апр 2007, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TD
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря много за изчерпателния отговор chains
Мондеото,което изскамда вземам е '99г ако случайно знаеш някаква особеност за тозимодел,примерно за двигателя или някакви други неща на които да обърна внимание ще се р адвам да допълня представата си
БТВ кколата е Ghia
Видях че във форума ги тачат доста надявам с е даимам късмет.
ПС:Колата има счупена предна броня,къде може да с е оправи и има ли някой който може д а я залепи?
10х на всички

Мондеото,което изскамда вземам е '99г ако случайно знаеш някаква особеност за тозимодел,примерно за двигателя или някакви други неща на които да обърна внимание ще се р адвам да допълня представата си

БТВ кколата е Ghia

ПС:Колата има счупена предна броня,къде може да с е оправи и има ли някой който може д а я залепи?
10х на всички

The Silent Man....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта