пушек при палене
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Пич има някъде във форума описание как точно да провериш дали са сдухани гумичките на клапаните. Потърси, прочети, провери и прецени. А пък и аз карам такава сиера и мога да ти кажа, че и аз имах същия проблем. А за парите, еми неможе да искаш да караш една кола, без да даваш пари. Разбираема е общата финансова трагедия при нас, но това е. Друг вариянт е да питаш някой от твоя регион, дали може да ти помогне поне - хем ще научиш нещо, хем ще свършите работа, хем ще се почерпите хубаво. Аз ти казах каквото имах. Успех!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 16 апр 2007, 11:45
- Модел на автомобила: Ford Sierra OHC 2.0 '87
- Status: Извън линия
И аз имам този проблем. Това било конструктивен недостатък на Форд (то и други има, ама....). Като загасиш мотора, маслото от главата минава през гумичките и пада в колекторните тръби, а не в цилиндрите! При палене на двигателя, маслото се запалва от изгорелите газове. Има и малко по спечифична мизизма, защото не е много хубаво изгоряло. Аз ще ги сменям тази събота защото имам малко дете и понякога мирише кофти. Има теми в форума за смяна на гумичките.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Много компетентно мнение, не знам откъде си го чул или е твое умозаключение, ама е пълна глупост. Единствено при двигателите със стоящи клапани го няма това нещо ама те вече не се произвеждат.kolyo написа:И аз имам този проблем. Това било конструктивен недостатък на Форд (то и други има, ама....). Като загасиш мотора, маслото от главата минава през гумичките и пада в колекторните тръби, а не в цилиндрите! При палене на двигателя, маслото се запалва от изгорелите газове. Има и малко по спечифична мизизма, защото не е много хубаво изгоряло. Аз ще ги сменям тази събота защото имам малко дете и понякога мирише кофти. Има теми в форума за смяна на гумичките.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Че е въпрос на конструкция, да, така е , ама не е недостатък. Както и Наско ти е писал така са може би 95% от возилата по земята.kolyo написа:...било конструктивен недостатък на Форд...
Маслото(жълтите черти) по стеблото(зад пружината), през скапаната гумичка, през водача(зеленкото) и се събира около най-ниската точка под шийката.
Та, това е механизмът, по който изпушва при запалване. Но FordSierra1.6L не съобщава за разход на масло...
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 16 апр 2007, 11:45
- Модел на автомобила: Ford Sierra OHC 2.0 '87
- Status: Извън линия
Не изисних по-точно - Гумичките са малко по-надолу в нещо като вана и затова там се събира маслото (което маже разпр. вал - под капака на клапаните). И минава през гумичките. Това било недостатъка на Форда OHC Pinto . Никоя друга кола не прави така при палене да пуши сиво-син пушек на кълбета 3 сек и после да се изчисти (е поне аз не съм виждал, нито Лади, нито БМВ, МБ, освен Сиера и Гренада) a Ескорта е с друг двигател - глава . Ти ако знаеш сподели. даже и англичаните го казват: http://www.pumaracing.co.uk/PINTO.htm" onclick="window.open(this.href);return false; има и още много. Моята е само на газ, компресията ми на 25.04.07 е: 13.0; 11.8; 12.4; 12.6. Може да е счупен и маслен сегмент, но в движение на всякакви обороти не се вижда дим.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта