пушек при палене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 26 май 2007, 23:10

FordSierra1.6L написа:на диагностик добре ама в МП няма да отида да ми одерат главата там за има няма .....
Това ти писах и аз там НЕ ходи!
FORD - Feel the difference.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 27 май 2007, 18:19

Пич има някъде във форума описание как точно да провериш дали са сдухани гумичките на клапаните. Потърси, прочети, провери и прецени. А пък и аз карам такава сиера и мога да ти кажа, че и аз имах същия проблем. А за парите, еми неможе да искаш да караш една кола, без да даваш пари. Разбираема е общата финансова трагедия при нас, но това е. Друг вариянт е да питаш някой от твоя регион, дали може да ти помогне поне - хем ще научиш нещо, хем ще свършите работа, хем ще се почерпите хубаво. Аз ти казах каквото имах. Успех!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

kolyo
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 16 апр 2007, 11:45
Модел на автомобила: Ford Sierra OHC 2.0 '87
Status: Извън линия

Мнение от kolyo » 28 май 2007, 10:32

И аз имам този проблем. Това било конструктивен недостатък на Форд (то и други има, ама....). Като загасиш мотора, маслото от главата минава през гумичките и пада в колекторните тръби, а не в цилиндрите! При палене на двигателя, маслото се запалва от изгорелите газове. Има и малко по спечифична мизизма, защото не е много хубаво изгоряло. Аз ще ги сменям тази събота защото имам малко дете и понякога мирише кофти. Има теми в форума за смяна на гумичките.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 28 май 2007, 15:40

kolyo написа:И аз имам този проблем. Това било конструктивен недостатък на Форд (то и други има, ама....). Като загасиш мотора, маслото от главата минава през гумичките и пада в колекторните тръби, а не в цилиндрите! При палене на двигателя, маслото се запалва от изгорелите газове. Има и малко по спечифична мизизма, защото не е много хубаво изгоряло. Аз ще ги сменям тази събота защото имам малко дете и понякога мирише кофти. Има теми в форума за смяна на гумичките.
Много компетентно мнение, не знам откъде си го чул или е твое умозаключение, ама е пълна глупост. Единствено при двигателите със стоящи клапани го няма това нещо ама те вече не се произвеждат.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 28 май 2007, 19:27

kolyo написа:...било конструктивен недостатък на Форд...
Че е въпрос на конструкция, да, така е , ама не е недостатък. Както и Наско ти е писал така са може би 95% от возилата по земята.

Маслото(жълтите черти) по стеблото(зад пружината), през скапаната гумичка, през водача(зеленкото) и се събира около най-ниската точка под шийката.
Та, това е механизмът, по който изпушва при запалване. Но FordSierra1.6L не съобщава за разход на масло...

kolyo
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 16 апр 2007, 11:45
Модел на автомобила: Ford Sierra OHC 2.0 '87
Status: Извън линия

Мнение от kolyo » 29 май 2007, 10:38

Не изисних по-точно - Гумичките са малко по-надолу в нещо като вана и затова там се събира маслото (което маже разпр. вал - под капака на клапаните). И минава през гумичките. Това било недостатъка на Форда OHC Pinto . Никоя друга кола не прави така при палене да пуши сиво-син пушек на кълбета 3 сек и после да се изчисти (е поне аз не съм виждал, нито Лади, нито БМВ, МБ, освен Сиера и Гренада) a Ескорта е с друг двигател - глава . Ти ако знаеш сподели. даже и англичаните го казват: http://www.pumaracing.co.uk/PINTO.htm" onclick="window.open(this.href);return false; има и още много. Моята е само на газ, компресията ми на 25.04.07 е: 13.0; 11.8; 12.4; 12.6. Може да е счупен и маслен сегмент, но в движение на всякакви обороти не се вижда дим.

kolyo
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 16 апр 2007, 11:45
Модел на автомобила: Ford Sierra OHC 2.0 '87
Status: Извън линия

Мнение от kolyo » 29 май 2007, 11:57

Браво Веномчо и мерси:
"аз съм с горен вал на сиерата но при вен е доста по различно.. самите гумички се набиват в главата ... ето снимка от мен".
Прикачени файлове
002664125.jpg

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 29 май 2007, 15:36

kolyo написа: ...Това било конструктивен недостатък на Форд...
...Това било недостатъка на Форда OHC Pinto. ..
...Никоя друга кола не прави така ...
... освен Сиера и Гренада...
...Ескорта е с друг двигател - глава...
Ман, не те разбирам, но това си е мой проблем...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта