Мазда и Форд - каква е връската?
- technik
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
- Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мазда и Форд - каква е връската?
Колеги я си кажете мнението за тази тема че нещо не мога да разбера кое е вярно. Мазда = Форд, Мазда != Форд?
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
During the 1990s, Ford Motor Company went on an international buying spree snapping up small automakers around the globe. Volvo, Jaguar, Land Rover, and Aston Martin all were brought within the Ford fold, and Mazda, by default has become part of Ford’s line up even though the Japanese automaker is “only” partly owned by Ford. Ford parts and Mazda parts are sometimes interchangeable as well as are some of their vehicles. Let’s examine closely the relationship between the two automakers and how their synergies benefit both companies.
The relationship between Ford and Mazda has been growing over the years, but is well known by auto historians as having started in the early 1970s when the Mazda pick up truck was imported to the North American market by Ford and called the Courier. From 1972 to 1983, the Courier was part of the Ford line up, but in reality it was a Mazda.
From 1984 on, Ford decided to build its own small pickup truck and the Ranger was born. Mazda, meanwhile, redesigned their truck and sold it separately until 2002. When time came for a new Mazda truck, Mazda tapped Ford and the current Ranger was rebadged as the Mazda “B” series.
From 1991 to 2001 Ford's Explorer was rebadged and sold as the Mazda Navajo. Only a two door version was available and the line was eventually dropped as Mazda concentrated on their own SUV, namely the Tribute.
Are you confused yet? Don’t be as the two automakers have exchanged parts and vehicles for decades.
In the early part of this decade, Ford, which has a very strong truck division, needed a vehicle that was smaller and less costly than the pricey midsize Explorer to complement the fleet. Enter Mazda. Mazda designed and released the car-like Tribute for their own division, and a Ford version of the SUV, the Escape, was built by Ford in the US. Together, the vehicles have competed successfully against Toyota’s RAV4 and Honda CR-V.
For 2006, the Ford/Mazda relationship really heats up with the release of three cars based on the highly touted Mazda 6 platform: the Ford Fusion, Mercury Milan, and the "near luxury" Lincoln Zephyr. All three sedans share similar components and borrow heavily from Ford’s relationship with Mazda.
If you purchase a Ford or Mazda product that has in fact been rebadged will the Ford parts and the Mazda parts be the same? Good question! Major sections like the frame are likely to be the same, but many key components including suspension parts, brakes, and electrical parts, may be different. A better thing to do when purchasing replacement Ford or Mazda parts is to check your vehicle’s owners manual or visit a reputable online store, such as Car Parts Stuff, for the right parts for your make and model. You may think you are getting the same parts, but you can only be certain if you verify that information.
Ford and Mazda have a relationship that appears to be mutually beneficial to the two automakers. Judging by the new products being offered, the relationship is certain to grow stronger in the coming years.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Това форум на Нисан ли трябва да е ?
Нито един не разбрах какво кара.
Некви кривАци* писали на латиница, нищо не им разбрах, прескачах и загубих нишката. Само разбрах, че изместиха фокуса на темата.
Иначе имаше и светнати хора но де да се знаеше и кви са ко праат там. Нисани ли карат, кво ли ...
*кривАк - дебела крива дървена пръчка която става само за огъня или да гониш добитъка с нея.
Нито един не разбрах какво кара.
Некви кривАци* писали на латиница, нищо не им разбрах, прескачах и загубих нишката. Само разбрах, че изместиха фокуса на темата.
Иначе имаше и светнати хора но де да се знаеше и кви са ко праат там. Нисани ли карат, кво ли ...
*кривАк - дебела крива дървена пръчка която става само за огъня или да гониш добитъка с нея.
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Алоо чшшш ... я по-лекоpaci написа:Това форум на Нисан ли трябва да е ?
Нито един не разбрах какво кара.
Некви кривАци* писали на латиница, нищо не им разбрах, прескачах и загубих нишката. Само разбрах, че изместиха фокуса на темата.
Иначе имаше и светнати хора но де да се знаеше и кви са ко праат там. Нисани ли карат, кво ли ...
*кривАк - дебела крива дървена пръчка която става само за огъня или да гониш добитъка с нея.


Общо взето има истина тука в това:
Но форд не е Мазда, нито маздата форд! Японките са класи нагоре ...70%Mazda+30%Ford=Mazda

Те форд и Волво са купили но кой би сравнил като клас и здравина форда с Волвото

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Малко ти се спало или си спал като си писал ма карай.Svetlix написа: ...
И на мен ми се е спало като съм гледал ама сега видях. Моделите са ви в подписите. И разбира се както и тук има такива които не смятат за необходимо да напишат какъв автомобил карат.
А за кирилица-латиница в ICQ-то нали лафихме ?

И ко си се разбучал за класи нагоре, на доло, на страни ...
Пак ти е жега нещо ?


- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
А,наистина има класово делене в автомобилостроенето.Всеки авто-производител си дели моделите например,масови, среден клас и престижен, това се отразява и ценовата листа на возилата.....от там следва че еднакви класове коли но различни марки са почти с еднаква техн.характеристики и произв.себестойност т.е. идентични.
Другото е суета

Мазда=Форд,Крайслер=Мерцедес,Шкода=Фолксваген, няма равенство просто пари,става въпрос за пари и влияние.
Другото е суета



Мазда=Форд,Крайслер=Мерцедес,Шкода=Фолксваген, няма равенство просто пари,става въпрос за пари и влияние.
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Обясни им малко на тия сектанти, че изкараха Форда, че е Мазда и класи над японките ....evg2 написа:Мазда=Форд,Крайслер=Мерцедес,Шкода=Фолксваген, няма равенство просто пари,става въпрос за пари и влияние.
Не пишете глупости, че ще ви се смеят




- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
чшшш
Нещо или падаш от креватчето тея дни или ставаш с гъза нагоре или ненам и аз.
Кви класи кой та гони сеа за класи?
Ти си го почна от некъде си и сеа си джаФкаш.
Нацупи се от там, че обидих некви неграмотници които пишат на латиница.
Ае цупи си се ....
Кат те влече .....
Кисело ми гроздето .. хахах ... знаеш, че не ми е кисело
Ти ли го иска тоя Нисан?
Нещо или падаш от креватчето тея дни или ставаш с гъза нагоре или ненам и аз.
Кви класи кой та гони сеа за класи?
Ти си го почна от некъде си и сеа си джаФкаш.
Нацупи се от там, че обидих некви неграмотници които пишат на латиница.
Ае цупи си се ....
Кат те влече .....

Кисело ми гроздето .. хахах ... знаеш, че не ми е кисело

Ти ли го иска тоя Нисан?
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Ford - Фолксваген, Сеат ( Галакси, Шаран, Аламбра).
Форд - Мазда ( Фиеста, 2; Ranger, BT-50...)
...
Fiat- Opel( Опел имат ли дизел след раздялата в момента? )
Мерцедес - Крайслер ( Добре, че Мерцедес правят и двигатели)
Форд - Microsoft( тук чакам с нетърпение творението, че последните са най-оплюваните)
...
Глобализация, сливане на монополи, Форд с милиардни загуби в щатите миналата година, корейците искат да са в тройката след 2-3 години...
КИА( името само )
Форд - Пежо - Ситроен ( и Форд вече имат дизели като хората)
...
Това ми се върти в главата и много други неща, за които мога да се сетя след 10 секунди само, но това стига. Ако вие се дървите, компаниите са разбрали, че не трябва да се дървят една срещу друга. Компанийката Нисан произвежда автомобилчета, но за "жалост" в много случаи изостават от Форд, даже и по качество, да не говорим за технически показатели.
Днес четох с възхищение една статия в последния брой на Ауто Билд( ами ко да прая, работа, та чак сега си го купих) за новия Форд Мондео. Четох и за Кашкай преди време, но разликата е явна. Нисан се опитват да направят нещо неопределено, докато Форд се целят в първото място. Четох с нетърпение преди години какво ново ще се появи от Нисан, но за жалост всичко ново беше провал! Това е Нисан - един голям провал!
Форд - Мазда ( Фиеста, 2; Ranger, BT-50...)
...
Fiat- Opel( Опел имат ли дизел след раздялата в момента? )
Мерцедес - Крайслер ( Добре, че Мерцедес правят и двигатели)
Форд - Microsoft( тук чакам с нетърпение творението, че последните са най-оплюваните)
...
Глобализация, сливане на монополи, Форд с милиардни загуби в щатите миналата година, корейците искат да са в тройката след 2-3 години...
КИА( името само )
Форд - Пежо - Ситроен ( и Форд вече имат дизели като хората)
...
Това ми се върти в главата и много други неща, за които мога да се сетя след 10 секунди само, но това стига. Ако вие се дървите, компаниите са разбрали, че не трябва да се дървят една срещу друга. Компанийката Нисан произвежда автомобилчета, но за "жалост" в много случаи изостават от Форд, даже и по качество, да не говорим за технически показатели.
Днес четох с възхищение една статия в последния брой на Ауто Билд( ами ко да прая, работа, та чак сега си го купих) за новия Форд Мондео. Четох и за Кашкай преди време, но разликата е явна. Нисан се опитват да направят нещо неопределено, докато Форд се целят в първото място. Четох с нетърпение преди години какво ново ще се появи от Нисан, но за жалост всичко ново беше провал! Това е Нисан - един голям провал!
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Верно!? Ти май нещо грешиш марките или не четеш темата ... аз като гледам двигатели от преди повече от 10 години правени от Нисан като показатели изпреварват даже и съвременните на фордImpossibleMan написа: Компанийката Нисан произвежда автомобилчета, но за "жалост" в много случаи изостават от Форд, даже и по качество, да не говорим за технически показатели.


Те за форд велики неща пишат още от едно време. Тук ми се мотаят малко вестници със статиики от Авто труд от 94-та година когато Форд уж щяха да станат лидер в качеството на производство ... Провалът на Ескорт е типичен пример как не се прави автомобилДнес четох с възхищение една статия в последния брой на Ауто Билд( ами ко да прая, работа, та чак сега си го купих) за новия Форд Мондео. Четох и за Кашкай преди време, но разликата е явна. Нисан се опитват да направят нещо неопределено, докато Форд се целят в първото място. Четох с нетърпение преди години какво ново ще се появи от Нисан, но за жалост всичко ново беше провал! Това е Нисан - един голям провал!

Колкото до Нисан сега са собственост на Рено ... но ако бяха толкоз зле както ги описваш новата Лагуна нямаше да е над 80% Нисан

Като гама от модели Форд тотално отстъпват! при SUV моделите особено нещата са трагедия, в спортните купета са колкото да не е без хич, а в луксозния клас даже не се сещам да имат представител


demiro, много не си в час батка ... нито американския форд има нещо общо с европейския, нито Нисаните в Европа имат нещо общо с Инфинити

paci, все едно не съм ти видял поста ..
Верно тва е форум на Форд ама дайте да не пишем сектанския изказвания и да не викаме на черното бяло! Че и фордовете си имат хубави черти и че харесвам марката никога не мога да го отрека но да ги сравнявам с японките няма



- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Ами мой човек, Форд са си лидер в качеството дори и сега! Да вземем Ауто Билд пак за пример, после и други. Поглеждаме класацията в 100 000 км тест :Svetlix написа:Верно!? Ти май нещо грешиш марките или не четеш темата ... аз като гледам двигатели от преди повече от 10 години правени от Нисан като показатели изпреварват даже и съвременните на фордImpossibleMan написа: Компанийката Нисан произвежда автомобилчета, но за "жалост" в много случаи изостават от Форд, даже и по качество, да не говорим за технически показатели.Тука си в тотална заблуда!
![]()
Те за форд велики неща пишат още от едно време. Тук ми се мотаят малко вестници със статиики от Авто труд от 94-та година когато Форд уж щяха да станат лидер в качеството на производство ... Провалът на Ескорт е типичен пример как не се прави автомобилДнес четох с възхищение една статия в последния брой на Ауто Билд( ами ко да прая, работа, та чак сега си го купих) за новия Форд Мондео. Четох и за Кашкай преди време, но разликата е явна. Нисан се опитват да направят нещо неопределено, докато Форд се целят в първото място. Четох с нетърпение преди години какво ново ще се появи от Нисан, но за жалост всичко ново беше провал! Това е Нисан - един голям провал!Като гледам и TUV тестовете не виждам Форд да е из между серизоните марки.
Колкото до Нисан сега са собственост на Рено ... но ако бяха толкоз зле както ги описваш новата Лагуна нямаше да е над 80% Нисан
Като гама от модели Форд тотално отстъпват! при SUV моделите особено нещата са трагедия, в спортните купета са колкото да не е без хич, а в луксозния клас даже не се сещам да имат представителОт както спряха през 1999 г. Скорпио не знам да има негов заместител на европейския пазар
demiro, много не си в час батка ... нито американския форд има нещо общо с европейския, нито Нисаните в Европа имат нещо общо с ИнфинитиВ щатите форд е символ на качество и надеждност докато в Европа далеч не е така. Щом се отчита като огромен успех, че правят по-добри автомобили от Опел ... о господи!
paci, все едно не съм ти видял поста ..
Верно тва е форум на Форд ама дайте да не пишем сектанския изказвания и да не викаме на черното бяло! Че и фордовете си имат хубави черти и че харесвам марката никога не мога да го отрека но да ги сравнявам с японките нямаЕдинствено Фокус и Импреза сравнявам понякога когато се отвори тема за световния рали шампионат но това е защото съм пристастен
Та и вие така ..

За жалост няма Нисан в класацията за момента, но има такава в друг брой. Както се вижда, Форд имат 2 модела в челната петица. Вижда се, че и доста японски има след тях! Стига с тоя мит - японска кола. На времето толкова се мъчиха да го въведат и накрая успяха. Евала на Мазда( имат май нещо общо и с Форд), че успяват години наред да държат челното място.( то е такова още от началото на 90-те. Тойота беше временно на върха, само заради името си) . Тойота осраха работите с тяхната политика за производство в страни като Турция например. Другите японци винаги са били добри, но не чак толкова колкото Мазда и Тойота.
Ами кво да кажа... S-Max няма коментирам. Ще коментирам новото Мондео. Нисан никога няма да направят подобна кола, която в момента да се бори за номер 1 в света. Сигурен съм, че Мондео ще направи това...
Тук стигам и до Фокус - "Употребяван автомобил на 2007 година" според AutoExpres...
Още - Фокус - най-добър автомобил за 2002 година след 3 годишните. Заеби тая работа, че Нисан имали нещо за представяне. Нисан ги няма никъде в класациите. Наистина, бях се увлякъл по Примера навремето, но бях облян със студен душ при появата на последната Примера. Ами тя сякаш бе създадена, за да заеме последните места в сравнителните тестове!!!! Оня ден се загледах в една Микра кабриолет, но единственото, което ми направи впечатление бе задната седалка, която беше почти опряна до предните. Гледал съм сравнителни тестове на Микрата, но единственото, което ми направи впечатление бе, че мястото на предната седалка е точно колкото на една Лада 2105!!!!!! Тоест 1050 милиметра. Абе тия нормални ли са? Аз съм висок 185 и Фиестата ми има разстояние от педалите до гърба ми 1100 мм( ползвам ги всичките)! Жената на личния ми лекар има такава Микра, а той Ярис. Ясно е, че Микрата и женска кола. Кашкай - колата ми се лепна на окото от пръв поглед, но... Ами хубава си е колицата, дано да успее

Та каза нещо за Скорпиото. Днес си мислех, че Мондеото е новото Скорпио. 4850 мм е твърде много и не се вписва в горния среден клас. Май трябва да я сравняваме с Мерцедес Е-Клас и Ауди А6. Това е новото Скорпио. Няма да се учудя, ако Фокусът заеме мястото на сегашното Мондео, а Фиестата на сегашния Фокус. Чисто и просто с нетърпение очаквам 14 юни, когато ще се разбере кой е по-добър - Мондео или Пасат в първия тест на АутоБилд.
Та така - уважавам марката Нисан, но не съм и голям фен. Не съм и и противник .
Поздрави от "клуб Форд" към "клуб Нисан"

- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Според немското издание ест, че немски автомобил ще бъде ... но я разгледай тези линкове да видим по света какво мислят 
http://www.motortrend.com/features/auto ... _the_year/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wcoty.com/2006/results.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stori ... 934&EDATE=" onclick="window.open(this.href);return false;
Сети се само коя е колата на годината в България и сам се сети всички тези класации ква порнография са. Всеки хвали това което му е удобно. Не забравяй, че в Европа като цяло най-масово се карат немските марки, фрацузойки, италянки и прочие и чрез тъпи мита и акцизи ограничават качествената японска продукция. Не забравяй, че Японците имат многоо по-високи стандарти за качество от която и да е било европейска страна! Ти ми говориш специално за Примера ... Примерите ги сглабят в Англия и Холандия да те светна и не са точно японки
Темата май беше за Мазда до колкото си спомням, а не за Нисан но ето ти малко факти както ти ги наричаш 
Ето пък аз какво намерих за надеждността на автомобилите ...
http://auto.dir.bg/2007/01/29/news1259441.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Като гледам Нисан ги има ... Форд са чувствително по-назад
Общо взето всеки си пише както му е удобно. Не им вярвай толкоз на тия списаниица и не си мисли, че всичко дето пише там е вярно и че всичко което лети е Сааб и че се яде 
Като хвалиш толкоз Маздите ...
http://cars.actualno.com/news_91648.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Мазда винаги са били лидер сред японските марки но това далеч не се дължи на факта, че имат нещо общо с Форд
А щом лидер от такава величина взима разработки от Нисан .. едва ли е много случайно
Ако наистина са толкоз зле дали и други ще се излъжат да прибегнат към техните услуги ...
http://www.dnes.bg/article.php?cat=8&id=37164" onclick="window.open(this.href);return false;
Ти ми даваш някви тестове за надеждност след 100 000 км ... помисли колко коли под 100 000 се карат в БГ ... пък то и ладата изкарва 100 000 без ремонт, важно за нас в България е как се представя колата доста след тези километри
Историите с бабите дет ходят да си взимат пенсиите с колите и за друго не ги ползват всички ги знаем 
Този спор за мен може да е вечен а каква е истината едва ли можем да знаем и аз и ти ... просто всичко е пари на този свят и за някой $ отгоре утре могат да напишат и че папата е мюцулманин, а ние ще си караме старите колици тука
Айде със здраве ...

http://www.motortrend.com/features/auto ... _the_year/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wcoty.com/2006/results.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stori ... 934&EDATE=" onclick="window.open(this.href);return false;
Сети се само коя е колата на годината в България и сам се сети всички тези класации ква порнография са. Всеки хвали това което му е удобно. Не забравяй, че в Европа като цяло най-масово се карат немските марки, фрацузойки, италянки и прочие и чрез тъпи мита и акцизи ограничават качествената японска продукция. Не забравяй, че Японците имат многоо по-високи стандарти за качество от която и да е било европейска страна! Ти ми говориш специално за Примера ... Примерите ги сглабят в Англия и Холандия да те светна и не са точно японки


Ето пък аз какво намерих за надеждността на автомобилите ...
http://auto.dir.bg/2007/01/29/news1259441.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Като гледам Нисан ги има ... Форд са чувствително по-назад


Като хвалиш толкоз Маздите ...
http://cars.actualno.com/news_91648.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Мазда винаги са били лидер сред японските марки но това далеч не се дължи на факта, че имат нещо общо с Форд


http://www.dnes.bg/article.php?cat=8&id=37164" onclick="window.open(this.href);return false;
Ти ми даваш някви тестове за надеждност след 100 000 км ... помисли колко коли под 100 000 се карат в БГ ... пък то и ладата изкарва 100 000 без ремонт, важно за нас в България е как се представя колата доста след тези километри


Този спор за мен може да е вечен а каква е истината едва ли можем да знаем и аз и ти ... просто всичко е пари на този свят и за някой $ отгоре утре могат да напишат и че папата е мюцулманин, а ние ще си караме старите колици тука

Айде със здраве ...
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Намя да споря, само те моля да погледнаш какви модели се предлагат в Щатите и какви в Европа. В частност имам предвид Форд. Ние сме Европа и не ни интересува каква е хавата в Щатите. Сигурно 90 % от автомобилите, които се продават в Щатите са произведени там. Повече няма кво да кажа. Не се заблуждавай и ти .Карай си японската кошница, аз ще си карам германската и това е.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Това което знам за мазда е че в Китай има 2 завода лицензирани да произвеждат части за Мазда, а над 50 работят същото, но нелегално.
С други думи в Китай се произвеждат автомобили менте.
Това което знам за Форд е , че преди няколко години правеха двигатели за Формула 1 и носеха името Косуърд. Някой да е чувал Нисан да правят нещо подобно? А гледам F1 от 1974 година - когато много от хората във Форума не са били родени.
В шампионата WRC има Ситруен, Субаро, Форд, но не съм виждал Нисан. Може и да не довиждам (все пак съм на възраст).
Няма Нисан и при туристическите автомобили май или греша?
Може и да е вярно че Форд не струва, но защо тогава и Ситроен и Волво използват двигатели Форд, като могат да вземат от Нисан. Нали са собственост на Французите.
И накрая ще добавя. Престанете да спорите за глупости и да посочвате тази или онази статия. Тези статии се пишат за пари и обикновенно истината е под 50% . Когато са се произвеждали автомобилите Форд 90% от сегашните марки не са съществували.
50% от иновациите в автомобилостроенето са дошли от Форд.
С други думи в Китай се произвеждат автомобили менте.
Това което знам за Форд е , че преди няколко години правеха двигатели за Формула 1 и носеха името Косуърд. Някой да е чувал Нисан да правят нещо подобно? А гледам F1 от 1974 година - когато много от хората във Форума не са били родени.
В шампионата WRC има Ситруен, Субаро, Форд, но не съм виждал Нисан. Може и да не довиждам (все пак съм на възраст).
Няма Нисан и при туристическите автомобили май или греша?
Може и да е вярно че Форд не струва, но защо тогава и Ситроен и Волво използват двигатели Форд, като могат да вземат от Нисан. Нали са собственост на Французите.
И накрая ще добавя. Престанете да спорите за глупости и да посочвате тази или онази статия. Тези статии се пишат за пари и обикновенно истината е под 50% . Когато са се произвеждали автомобилите Форд 90% от сегашните марки не са съществували.
50% от иновациите в автомобилостроенето са дошли от Форд.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта