Карбуратор - въпрос
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Карбуратор - въпрос
така, имам едно жъпросче за Ескорта (ще го правq състезател
)
към капака на карбуратора е закрепена една тръба (ако мойе така да се нарече) през коqто засмуква въздух, а също така е сжързана с друга тръбичка към изпускателните колектори, и искам да запитам как да махна цялта таq пластмаса, да смуче поBече Bъздух, и да не смучи топлите газове от колекторите, също така да ги запуша за по-голqмо налягане B системата.
забелязах че като оставиш малък отвор се вдигат оборотите - следожателно смуче пожече газ и се опитва да засмуче повече Bъздух за да не изгасне, както и като махна съединителната тръбичка с колекторите оборотите падат, следователно има по-голям приток на въздух - повече мошност при настъпване.
та в краина сметка целта ми е да запуша колекторите и да увелича всмукването чрез премахването на тази "тръба". Как да q махна, ще навреди ли и с какжо да запуша колекторите
п.п. надqBам се да сте ме разбрали

извинявам се много за правописните грешки ама вградения кирилизатор нещо не ме радва
не може ли да се направи като на тунинг.бг-то..
п.п. 2 между другото без музика и без рез. гума и крик (около 50-60kg общо) разликата е много голяма при малък двигател като моя

към капака на карбуратора е закрепена една тръба (ако мойе така да се нарече) през коqто засмуква въздух, а също така е сжързана с друга тръбичка към изпускателните колектори, и искам да запитам как да махна цялта таq пластмаса, да смуче поBече Bъздух, и да не смучи топлите газове от колекторите, също така да ги запуша за по-голqмо налягане B системата.
забелязах че като оставиш малък отвор се вдигат оборотите - следожателно смуче пожече газ и се опитва да засмуче повече Bъздух за да не изгасне, както и като махна съединителната тръбичка с колекторите оборотите падат, следователно има по-голям приток на въздух - повече мошност при настъпване.
та в краина сметка целта ми е да запуша колекторите и да увелича всмукването чрез премахването на тази "тръба". Как да q махна, ще навреди ли и с какжо да запуша колекторите

п.п. надqBам се да сте ме разбрали


извинявам се много за правописните грешки ама вградения кирилизатор нещо не ме радва

не може ли да се направи като на тунинг.бг-то..
п.п. 2 между другото без музика и без рез. гума и крик (около 50-60kg общо) разликата е много голяма при малък двигател като моя
Последна промяна от EscortMK51.3 на 12 юни 2007, 00:09, променено общо 1 път.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Разбрах, че не ползваш клавиатурата по предназначение!!

На теория няма смисъл от това да се вдигне мощността.


На теория няма смисъл от това да се вдигне мощността.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
До колкото схващам искаш да запушиш всмукателя за да работи по стабилно на газ. Отговорът е не можеш да навредиш повече от слагането на газова уредба.
По принцип се намаля сечението на смукателя за да работи газовата уредба, което игнорира всякаква възможност за работа на Бензин.
По принцип се намаля сечението на смукателя за да работи газовата уредба, което игнорира всякаква възможност за работа на Бензин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
На газ по-големия приток на въздух ще влоши работата. Трудно ще пали, става много тромава, склонна към огасване по кръстовищата при потегляне. Единствено при висока скорост като че ли върви по-добре, обаче докато я достигне е скръб.
За бензин по-добре да си стои. Топъл въздух постъпва само когато д-ля е студен, което способства за по-бързо постигане на работна температура.
Когато махнеш смукателя работата на бензин се подобрява най-вероятно защото при монтиране на газовата у-ба по някакъв начин са ограничили пропускливоста на тръбата.
За бензин по-добре да си стои. Топъл въздух постъпва само когато д-ля е студен, което способства за по-бързо постигане на работна температура.
Когато махнеш смукателя работата на бензин се подобрява най-вероятно защото при монтиране на газовата у-ба по някакъв начин са ограничили пропускливоста на тръбата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Не знам наско, как ги монтирам тези уредби но газ бензин няма разлика, който е от варна да дойде и да провери ако не вярва.HACKO написа:На газ по-големия приток на въздух ще влоши работата. Трудно ще пали, става много тромава, склонна към огасване по кръстовищата при потегляне. Единствено при висока скорост като че ли върви по-добре, обаче докато я достигне е скръб.
За бензин по-добре да си стои. Топъл въздух постъпва само когато д-ля е студен, което способства за по-бързо постигане на работна температура.
Когато махнеш смукателя работата на бензин се подобрява най-вероятно защото при монтиране на газовата у-ба по някакъв начин са ограничили пропускливоста на тръбата.


не че се хваля, просто чета

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Който не вярва да дойде да направи кръгче с моята кола.
Единственият минус, е че мъкнеш една бутилка навсякъде с теб.
Единственият минус, е че мъкнеш една бутилка навсякъде с теб.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
бас ловя че има разлика, и ако не си убеден - пробвай - вземи някои със себе си и върви на някои як баир, спри и потегли на газ и ускори до 60-70 да кажем, после повтори на бензин, ще забележиш че тръгването е по-лесно и ускорява по бързо (макар и 50-60 коня да не ускоряват кой знае колко бързо
) поне при мен тогава се забелязва разликата 


- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
нееее аз точно обратното пробвам, нали попринцип газ-та е много взискателна към въздуха, точно и затова се сменя по-често филтър, и си мисля че ако има повече въздух ще върви повече, затова искам да сваля тая приставка към капака на филтъра, дето ти я нямаш, а може би и тогава точно на тоя елипсовиден отвор (на които се прикача приставката) да си сложа със скоба конусовиден филтър (нали имали по-голяма пропускливост).
А и разхода би-трябвало да не се увеличи, точно обратно - когато не и достига въздух смуче повече газ - пробвайте да запушите дупката и ще видите че се качват оборотите и колата се мъчи да засмучи повече въздух и компенсира с газ.
нещо такова се получава
А и разхода би-трябвало да не се увеличи, точно обратно - когато не и достига въздух смуче повече газ - пробвайте да запушите дупката и ще видите че се качват оборотите и колата се мъчи да засмучи повече въздух и компенсира с газ.
нещо такова се получава

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта