Помощ! Изгуби мощност.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Помощ! Изгуби мощност.

Мнение от technik » 12 юни 2007, 06:07

Здравейте! Имам проблем. Вчера докато си карах колата изведнъж изгуби мощност и заби нос, буквално започна да пъпли. Едвам стига 3000 оборота, не може да се изфурсира, трудно държи ниските обороти и гасне. Случи се докато я бах настъпил на 2-ра с около 3500об. Беше ми се случило същото преди 3 седмици при същите обстоятелства, но след малко каране се оправи сама. Случая точно беше, че давах назаде и понеже не държи обороти и не подадох газ и загасна, след като е запалих всичко си беше пак по старому. Но сега неще. Пробвах да я поразтъпча 30-40км но не подейства. Пробвах да я загася пак по грубия начин...е и това не подейства. Моите предположения са или запушен горивен вилтър или може би запушен катализатор!?! Интересен факт е че след вчерашния инцидент не ми свети осветлението на таблото и не бачка зумера. Лампичките като мигачи, дълги и ръчна си бачкат обаче. Не виждам каква е връската и въобще има ли такава. Вие имате ли някакви идеи? Мерси предварително! :)
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 12 юни 2007, 08:19

бушони..?
филтри ?
кабели ?

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 12 юни 2007, 08:51

EscortMK51.3 написа: кабели ?
Не е ли дизел :? :? :?
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 12 юни 2007, 09:21

Контактния ключ да не би да ти прави мизерии, щом няваш туй онуй по осветление и тем подобни...., щото ако е от него много вероятно и двига да ти спре все едно си си извадил ключа!?

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 13 юни 2007, 05:58

gogo_21011 написа:Контактния ключ да не би да ти прави мизерии, щом няваш туй онуй по осветление и тем подобни...., щото ако е от него много вероятно и двига да ти спре все едно си си извадил ключа!?
Ама не тя си пали и си гасне без проблеми. Тва само некаде се е запушило. Пробвах да махна въздушния филтър, но нямаше ефект. Попринцип не мисля че е от електроника щот единственото което оправля вдигателя с ток е клапана на помпата, другото са все датчици (поне аз така си мисля :) ). Въпросния клапан го смених миналата седмица, но това ми го беше направило и със стария. Сега сякаш не му стига нафта на двигателя. Спомням си че преди месеци като имах отново проблеми с оня клапан така като загася двигателя и клапана не затваряше напълно и двигателя продължаваше да работи но ако тръгнеш да я караш така е пак спъната както сега.
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Мнение от vvasilev » 13 юни 2007, 20:10

Сменяй горивния филтър.

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 15 юни 2007, 07:17

Точно това направих и аз онзи ден. Отидох при моя майстор и той ми смени горивния филтър. След като изсипахме съдържанието на стария в едно шише, на дъното ми имаше почти 100г мътилка (вода). От каде се е взела тая вода си немам и на идея! След тази процедура двигателят вече можеше малко от малко да се форсира повече и не гаснеше вече. Та пича ми каза да отида при един майстор кадето уш бил бог на дизелите. Та ме прати някаде на-майната-си в кв.Хладилника. Хубаво, отивам аз там при тоя майстор и погледна той за ко иде реч и ми вика така. Проблема бил че помпата била замърсена и или трябва да я изчистя с някви добавки и малко масълце в горивото или...200лв за ръчно почистване. И направо кат го чух тва и ми причерня направо. Ужас! Е сега сложих тия щуротии в горивото и малко се пооправи хаха в смисъл вече мога да вдигам 100 ама не е като преди та явно нама да ми се размине ремонта :( Някакви мнения?
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 15 юни 2007, 08:31

technik написа:... та явно нама да ми се размине ремонта :( Някакви мнения?
Че ще има ремонт е явно, но какво ще ремонтираш? Не е ли по-добре една хубава диагностика да те насочи нанякъде...

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 15 юни 2007, 08:52

Не давай да ти пипат помпата сульо и пульо, че после да не търсиш друга, или най-малкото да се чудиш от де ти е дошло. Ако можеш посъбери информация за този "баш" майстор, ако не поослушай се още малко за други, вземи им техните мнения и тогаз решавай какво да правиш! Поне за питане пари не вземат! Не се хвърляй на първия срещнат, особенно за ГНП - то, щото читави майстори за тях май са малко а и ако е Лукас не може да ти я настрой без специални уреди. Опитай известно време с добавки, може и да се поочисти а пред това време търси майстор/сервиз, а ако се оправи от добавките, поне ще си намерил някой добър майстор/сервиз за в бъдеще!

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 17 юни 2007, 05:44

gogo_21011 написа:Не давай да ти пипат помпата сульо и пульо, че после да не търсиш друга, или най-малкото да се чудиш от де ти е дошло. Ако можеш посъбери информация за този "баш" майстор, ако не поослушай се още малко за други, вземи им техните мнения и тогаз решавай какво да правиш! Поне за питане пари не вземат! Не се хвърляй на първия срещнат, особенно за ГНП - то, щото читави майстори за тях май са малко а и ако е Лукас не може да ти я настрой без специални уреди. Опитай известно време с добавки, може и да се поочисти а пред това време търси майстор/сервиз, а ако се оправи от добавките, поне ще си намерил някой добър майстор/сервиз за в бъдеще!
Ами да ти кажа ми изглеждаше че си разбират там от тработата щот имаха някаква машина кадето качваха помпите и има правеха диягностика, другото което видях е че имат и компютърна диагностика. Докато чаках видях как бяха вързали един Пасат ТДИ към лаптоп и с няква програма му правеха диагностиката. А иначе днеска след дълго каране бях спрял за малко и след тва като запалих и тръгна пак да върви както преди обаче на някакви проблясаци. Смисъл ту върви ту не върви. Явно има светлина в тунела. Ще пробвам да изпапкам още един резервоар с добавки и масла пък дано се оправи. Лошото е че не знам ако се оправи до кога ще е наред. Ако е нещо временно и после пак так по добре да прежаля кинтите и да ми я оправят че поне да знам че е читава. :)
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 19 госта