Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
hitman
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 15 окт 2006, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Escort MK3 XR3
-
Status:
Извън линия
Мнение
от hitman » 18 юни 2007, 16:12
Колеги от доста време имам проблем с температурата и ветилатора колата ми прегряваше смених няколко датчика за перката но явно ментетата си казват думата и от известно време съм на мост и перката постояно се варти но това товари акумулатора и днес си взех един германски.По същество къде по скалата е оптималната температура защото когато вентилатора работеше постояно седеше в повечето време по средата.
Днес правих тестов маршрут за да видя дали ще се пусне перката и стрелката мина малко над средата спирах но така и вентилатора не въртеше.На датчика за перката пише 92/87 градуса предполагам че това са добри граници за 1.6 бензин да не са ме метнали нещо ?
-
doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от doctordre » 18 юни 2007, 22:04
и аз съм с 1.6 бензин само че сиера (ако има значение), перката се включва някъде в началото на тва празното правоъгълниче
-
hitman
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 15 окт 2006, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Escort MK3 XR3
-
Status:
Извън линия
Мнение
от hitman » 19 юни 2007, 08:46
Случайно да знаеш какви са температурите на датчика пускащ перката
-
doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от doctordre » 19 юни 2007, 11:38
ами не
наскоро ми се прецака тоя датчик и си купих нов от ем-комплект. не знам никакви данни за него, просто го сложих и си работи супер
-
Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Rick » 19 юни 2007, 15:15
Вчера се оказа че и моя не работи и за малко да прегрея. Купих нов датчик днеска от МП 33 лв смениха го и правих тест перката включва точно на средата, като мине над R. doctordre предполагам ще се ориентира за какво говоря.
-
hitman
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 15 окт 2006, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Escort MK3 XR3
-
Status:
Извън линия
Мнение
от hitman » 19 юни 2007, 15:47
Незнам направо може и самата стрелка да не ми отчита съвсем точно и да остава малко но найстина ме хваща страх като подмине средата може би са му трябвали още няколко градуса но като реших да се връщам колата се охлади по надолнищата
-
doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от doctordre » 19 юни 2007, 21:06
Rick написа:Вчера се оказа че и моя не работи и за малко да прегрея. Купих нов датчик днеска от МП 33 лв смениха го и правих тест перката включва точно на средата, като мине над R. doctordre предполагам ще се ориентира за какво говоря.
при мен още преди N включва
-
веден
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от веден » 19 юни 2007, 23:15
Моята стрелка стои малко под средата на скалата, а перката ми включва на буквата N
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта