Гумички на клапани - Focus 1.6i
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Гумички на клапани - Focus 1.6i
Колеги, някой сменял ли ги е и да каже ориентировъчно колко пари са в МП, че нещо фокусника взе да пипа повече от разрешеното масло.
Трудно ли се сменят, в смисъл можем ли да се оправим в средностатистически сервиз с работата ?
Благодаря ви предварително.
Трудно ли се сменят, в смисъл можем ли да се оправим в средностатистически сервиз с работата ?
Благодаря ви предварително.
HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Не смяната им обаче в моя случай доведе до смяна на двигателя - светна ми лампата на Шипка и до Пловдив замина биелен лагер барабар с коляновия вал.
Смяташ ли да сваляш главата и да припасваш клапаните или ще се правят някакви изпълнения на място? По спомен гарнитурата за капака на клапаните беше около 40 лв (евентуално може да се използва и повторно), а за главата -120. Самите гумички не ги помня
Обаче ако се сваля главата има още една гарнитура откъм ангренажния ремък - сложи я и нея ~40 лв.
Мисля, че в добър сервиз не биха имали проблем да направят процедурата, само центровката на газо-разпределителния механизъм изисква някаква планка с белязки за фиксиране на валовете. Аз смених двигателя в друг сервиз, а не МП, и нямах проблеми след това.
Смяташ ли да сваляш главата и да припасваш клапаните или ще се правят някакви изпълнения на място? По спомен гарнитурата за капака на клапаните беше около 40 лв (евентуално може да се използва и повторно), а за главата -120. Самите гумички не ги помня

Мисля, че в добър сервиз не биха имали проблем да направят процедурата, само центровката на газо-разпределителния механизъм изисква някаква планка с белязки за фиксиране на валовете. Аз смених двигателя в друг сервиз, а не МП, и нямах проблеми след това.
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
debug написа:Не смяната им обаче в моя случай доведе до смяна на двигателя - светна ми лампата на Шипка и до Пловдив замина биелен лагер барабар с коляновия вал.


HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
никой не сваля глава за да смени гумичките.На място се прави това,двигателя се завърта за да се затвори съответния клапан,със скоба се натиска пружината на повдигача,има 2 черупки,с магнитна отверка се вадят,сменя се гумичката и се сглобява отново.В другите отворени клапани се тъпчат чисти парцали за да не падне нещо.
Това със свалянето на глава и др. чудесий само в МП го правят щото режат от кръста за работата,която наистина си е много.При това и слагат един куп гарнитури.
На стария ескорт ги сменях в едно сервизче на мой познат,справи се чудесно.Преди тази процедура доливах 0,5л/1000км масло,после започна да не спада нивото и с една смяна си изкарваше целия пробег без доливане.
Това със свалянето на глава и др. чудесий само в МП го правят щото режат от кръста за работата,която наистина си е много.При това и слагат един куп гарнитури.
На стария ескорт ги сменях в едно сервизче на мой познат,справи се чудесно.Преди тази процедура доливах 0,5л/1000км масло,после започна да не спада нивото и с една смяна си изкарваше целия пробег без доливане.
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
На Зетек обаче май няма да мине без сваляне на главата. Свещите са централно и право надолу и няма как да се бръкне да се подложи с нещо под клапаните. Друг вариант е да се докара буталото в ГМТ за да опре клапана в него, но така има голяма вероятност да се нарани челото на буталото. В сервизите може и да го правят, но си е палачорска работа.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...за гумичките...
Препоръчително сваляне на главата, при което:
16 бр. гумички към 30лв.
шлайф и легла на клапани - ??лв
гарнитура глава - около 50лв
гарнитура изпускателен колектор - към 30-40
гарнитура всмукателен - пак толкова
евентуално О-пръстен (ако не е сменян) - 20-25лв
задължително нови болтове за главата - 8 или 10бр (забравих) по спомен към до 40-50лв(може и по-малко)
труд.
Това по груб спомен цени МП оригинал. Възможно е да съм пропуснал нещо. Цялата процедура в МП ми оферираха 1000 и отгоре, същото в друг доверен (за мен) сервиз - 600 с материалите......
Не съм извършвал тази дейност - събирах инфо и оферти за приятел...
Препоръчително сваляне на главата, при което:
16 бр. гумички към 30лв.
шлайф и легла на клапани - ??лв
гарнитура глава - около 50лв
гарнитура изпускателен колектор - към 30-40
гарнитура всмукателен - пак толкова
евентуално О-пръстен (ако не е сменян) - 20-25лв
задължително нови болтове за главата - 8 или 10бр (забравих) по спомен към до 40-50лв(може и по-малко)
труд.
Това по груб спомен цени МП оригинал. Възможно е да съм пропуснал нещо. Цялата процедура в МП ми оферираха 1000 и отгоре, същото в друг доверен (за мен) сервиз - 600 с материалите......
Не съм извършвал тази дейност - събирах инфо и оферти за приятел...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта