ДЮЗИ!
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ДЮЗИ!
Искам да споделя малко опит,който се надявам да спести много нерви на ескортаджиите. Малко предистория. Около месец след като си взех колата имах следния проблем - работа на 2-3 цилиндъра.Лошото беше, че се появаваше само от време на време и по законите на мърфи като ходех на диагностика го нямаше и съответно не можеше да бъде диагностицирано
Проблема си отмря с времето, но вчера ми се случи отново докато проверявах датчика за охл течност. За щастие вече имам доста опит и познания за моята кола и за щастие разреших проблема сам! Оказа се, че буксите на дюзите на 1-ви и 2-ри цилиндър са хлабави и при проверката на другите кабели съм ги разхлабил. Откачих ги и ги прекарах както трябва, като внимавах да не се допират до други кабели и всичко беше ок.
Дано да съм полезен

Дано да съм полезен
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 май 2009, 15:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 2003
- Status: Извън линия
Re: ДЮЗИ!
Здравей,
И аз имам подобен проблем - при вкл. на двигателя в началото е добре, но когато започне да спада оборотите от време на време започва да прекъсва (не винаги). Това ми се случва само на студен мотор. Водих колата на диагностика във Форд, но така и не откриха нищо (тя разбира се само там рабори перфектно). Въпросните букси - трудно ли е да бъдат открити - говорим за фиеста 2003 1,25 бензин ?
И аз имам подобен проблем - при вкл. на двигателя в началото е добре, но когато започне да спада оборотите от време на време започва да прекъсва (не винаги). Това ми се случва само на студен мотор. Водих колата на диагностика във Форд, но така и не откриха нищо (тя разбира се само там рабори перфектно). Въпросните букси - трудно ли е да бъдат открити - говорим за фиеста 2003 1,25 бензин ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта