смяна на ангр. ремък на Zetec
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 юли 2007, 23:26
- Модел на автомобила: escord
- Status: Извън линия
смяна на ангр. ремък на Zetec
Има ли проблеми при смяната на ангр. ремък на ЗЕТЕК 1.6 16в? Необходим ли е специализиран instrument? Ако някои го е правил в домашни условия нека се обади на cgergov@abv.bg
-
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
еееее вие го стреснахте човека от всякъде,той явно е техн.грамотен за да иска сам да си ги сменя.
Колега,нее трудно кой знае колко,играчка е да свалиш всичките капаци,туби за маслото на хидравликата,отдолу има 1 капак също,после идва задължителното белязване на зъбите на валовете с корпуса,както и шайбата на коляновия вал(белязва се с лак за нокти-изчакваш 5 мин да засъхне),за да няма после нередности.
Сваляш ролките с торкс като им запомниш мястото разбира се,сваляш ремъка,слагаш новия ако са се разместили валовете ги нагласяш,новите ролки,обтягаш (не много да може ремъка да потъне при натиск 1-2см-имай в предвид и че се отпуска малко с времето)
За човек,който не се е занимавал ще му мине деня в работа,иначе се разделяш с поне 50лв за труд в сервиз.
Аз лично съм си сменял ремъка сам на стария ескорт(1.6EFi CVH),но на сегашния се доверих в сервиз при приятели.....някак не ми се цапаше 1 ден,пък както каза колегата дават и гаранция за ремонта.
Колега,нее трудно кой знае колко,играчка е да свалиш всичките капаци,туби за маслото на хидравликата,отдолу има 1 капак също,после идва задължителното белязване на зъбите на валовете с корпуса,както и шайбата на коляновия вал(белязва се с лак за нокти-изчакваш 5 мин да засъхне),за да няма после нередности.
Сваляш ролките с торкс като им запомниш мястото разбира се,сваляш ремъка,слагаш новия ако са се разместили валовете ги нагласяш,новите ролки,обтягаш (не много да може ремъка да потъне при натиск 1-2см-имай в предвид и че се отпуска малко с времето)
За човек,който не се е занимавал ще му мине деня в работа,иначе се разделяш с поне 50лв за труд в сервиз.
Аз лично съм си сменял ремъка сам на стария ескорт(1.6EFi CVH),но на сегашния се доверих в сервиз при приятели.....някак не ми се цапаше 1 ден,пък както каза колегата дават и гаранция за ремонта.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
смени си го
после да не ти трябват клапани...



Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта