Въпрос относно синхронизаторите..

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Въпрос относно синхронизаторите..

Мнение от traqn_savov » 17 юли 2007, 16:01

Трета предавка, почна да влиза с шум, синхронизатора явно се е скапал, проблем е че във варна никой не е чувал да се продават такива...

Кво да правя :cry: :cry: :cry: кутия втора ръка 200-250 лева не я знаеш каква е, нова е към 3000 лева, а колата съм я взел за 2000.

Каква дилема само.

Както би казал шекспир, да бъдеш "с пари" или да не бъдеш, това!! е въпросът. :!:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gorskiq » 18 юли 2007, 08:44

При мен преди 2 години се получи същия проблем при 3 предавка. Прочетох разни статии, че при мондеото се случвало при 2-ра и 3-та предавка. Имам приятел майстор на който силно се доверявам и той ми обясни, че ако се отвори скоростната кутия за да се смени синхронизатора, има голяма вероятност след това да се прецака 5 предавка, която е по-важна. Затова от тогава като превключвам на 3-та два пъти натискам съединителя, един път като изключвач от скорост и втори като е на свободна. Така 3-та влиза без да хърка, без допълнителни ремонти и пари. Така съм свикнал с двойното натискане на педала на съединителя, че като се кача на друга кола по навик го правя същото.

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 18 юли 2007, 13:35

Зравейте .
Колегата е прав можеш да караш с двойноамбриране но това е опасно
защото може да скапиш муфата.Затова си купи нов синхрон и си намери добър майстор /не всеки/ и я отремонтираи. Синхрона в МПпреди година беше 72лв. Аз минах по тоя път. Успех!

bigmurzi
потребител
потребител
Мнения: 136
Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
Местоположение: София,Младост сити
Status: Извън линия

Мнение от bigmurzi » 18 юли 2007, 18:42

при мен пък 3та мн трудно влиза в "рейсинг мод" *00935* , смисал, като си правя стартчета и 1-ва ок, 2-ра ок, и на 3-та понякога не ми влиза от първия път, което прецаква цялата работа.. май и аз съм за синхронизаторчета..интересното е, че при ниска скорост, да не кажа не, но почти не ми се случва, дали има някакво значение?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 18 юли 2007, 18:51

Траяне, ти ма убиваш, веднъж обясняваш на всеки кое и как се прави (на темата за датчиците шапка ти свалям) , предлагаш монтьорски услуги и изведнъж забиеш някой банален въпрос.
Няма начин да няма никъде, въпроса е каква е цената, ако не ти оттърва търси читав синхронизатор втора употреба, не е най-правилното но все пак е решение.
П.П. Петта се сваля със специялно приспособление и с нищо друго, това и е философията.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 18 юли 2007, 20:30

HACKO, ма и ти ме убиваш начи :)
Ае сега ходя в МП че имат отстъпки и ми е изгодно но до преди тях си ходех при един майстор който е мноу печен и съм доволен от него.
Когато го закъсах със скоростната кутия на стария ескорт, човека не се нави да я разглоби и ремонтира.
Предимно ходова част и трансмисия ремонтира но за кутията отказа категорично.
Има си пиниз там защото сме забелязали по мануали и хайнеси няма инфо за кутийте.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 18 юли 2007, 21:05

HACKO: Аз ще си я направя, още повече че имам скобата за петата на фордовите кутии, и съм отварял фордови сменял съм лагери, и съм поправял вкючващият механизъм..

Проблема е друг, проблема е че в магазините като питам за синхронизатори ме гледат като натровени с гъби!!!

За това питах дали някой е търсил, дали е намирал, и на каква цена. Ако е 100 лева единият не си заслужава ремонт :))
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 18 юли 2007, 21:43

Кат`са замисля прав си. :lol:
Още повече, че и аз си мисля за подобна операция, въпреки че засега мойта все още е добре.
Явно не схванах питането ти.
Паци, няма информация щото по тяхните стандарти е практически "вечна" ама в наща реалност е друго. Те затова и пробка за маслото нямат-не е предвидено да се сменя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно синхронизаторите..

Мнение от venom4o » 18 юли 2007, 22:10

traqn_savov написа: Нещо което върви, не се пипа!!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно синхронизаторите..

Мнение от pepy1 » 18 юли 2007, 22:54

venom4o написа:
traqn_savov написа: Нещо което върви, не се пипа!!
щом иска даго пипа значи не върви
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 юли 2007, 00:15

е да знам ,но ако трябва да сменя скоростите може да си позволи тия да ги кара докато може стига това да не е вредно за някой друг компонент на авотмобила

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 19 юли 2007, 07:48

venom4o написа:е да знам ,но ако трябва да сменя скоростите може да си позволи тия да ги кара докато може стига това да не е вредно за някой друг компонент на авотмобила
Напротив, вредно е за муфите, тя за сега върви, но ако караш така заминават муфите, и после почва да плюе скоростите, тогава вече спасение няма......
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 юли 2007, 08:02

АКО можеш да намериш друга скоростна кутия с друга повреда и да направиш от 2-те 1-на е най добре ,но щом викаш ,че си обиколил моргите само мога да ти стискам палци да ги намериш! :P

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 19 юли 2007, 08:04

Няма повредени поне външно, а гаранция никой не дава, може да дадеш 250 лева, и да е по зле от твоята, зависи кой е я ръчкал!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 26 юли 2007, 08:42

Ъп на темата :!: :!:

Няма такива части, не се внасят, не се произвеждат "оригинални" от братският турски, или румънски народ..

По поръчка ако ги докарат, цената само на превоза без частите ще минамва стойноста на кутията втора ръка....


Загубена кауза да правиш кутия, караш доката се строши, взимаш една втора ръка за 200-250 лева, и се кръстиш да е читава.. :D :D :D
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта