голям проблем със скоростите на Фиеста !
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 19 сеп 2006, 20:49
- Модел на автомобила: VW Jetta
- Status: Извън линия
голям проблем със скоростите на Фиеста !
Здравейте. Наложи ми се тази година на пътувам до морето с Фиестата. Тя е 91-ва ,1.8 Д, 5 степенна скоростна кутия. След каране около 1 час по магистралата само на 5-та се получи следния дефект
При каране на всички по-долни скорости 4,3,2,1 започна да се чува едно адско стържене ,тракане, чукане ....все едно от машина за мелене на кафе,,,от най-китайските. Като шума става по-силен при всяка по ниска скорост...тоест най-гаден при 1-ва. Само на 5-та остана тихо, но когато скороста падне под 60-70 км започва да изключва. Друго което ми направи впечатление е когато колата е в покой и на свободна шума пак го има...когато натисна съединителя изчезва, когато го отпусна шума е адски силен ! На 1-ва до 3-та е невъзможна да се тръгне защото освен и адския шум почти няма и зацепване. Зацепването е на пресекулки. Интересното е че след 100-тина километра всичко се оправи от самосебеси
Направих няколко опита и установих че всичко това се получава когато карам продължително само на 5-та. 100-150 км. Някакви предположетия ?


- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Нещо в скоросната, или в съеденителя...
отваряй докато не е станало по зле.
отваряй докато не е станало по зле.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Предположения
Калпаво масло в кутията.
Загрява и прави глупости от калпаво масло.
Освен в такива случай друг път шум от кутията няма така ли? Дори и по лек?
Като натиснеш съединителя и шума изчезва тогава проблема е в кутията! Огледай пак и ела кажи но за да не отваряте кутията ще трябва да пробваш 1-во със смяна на маслото и ако не помогне ще се отваря но какво ще дирите вътре нямам идея.
Незнам колко време е карана така но тази кутия е пътник според мен .. ае дано не съм прав
Калпаво масло в кутията.
Загрява и прави глупости от калпаво масло.
Освен в такива случай друг път шум от кутията няма така ли? Дори и по лек?
Като натиснеш съединителя и шума изчезва тогава проблема е в кутията! Огледай пак и ела кажи но за да не отваряте кутията ще трябва да пробваш 1-во със смяна на маслото и ако не помогне ще се отваря но какво ще дирите вътре нямам идея.
Незнам колко време е карана така но тази кутия е пътник според мен .. ае дано не съм прав
- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отпуснат съединител има шум - заминал лагер на първичния вал в скоростната кутия,
натиснат съединител има шум - заминал аксиален лагер.
Защо :
като натиснеш съединитела натоварваш аксиалния лагер и ако е разбит шуми. Кагато отпуснеш съединителя аксиалния лагер не се натоварва а се върти първичния вал в скоростната кутия без значение дали са на свободна или на някоя скорост. Ако е разбит лагера му шуми той! Мисля че лагера не е много скъп, но играчката по смяната му е много голяма. Търси си читав сервиз да ти го оправят. А между другото това не би трябвало да стане отведнъж, но може и да се пукне или счупи отведнъж. гаранция нямаш!
Успех.
натиснат съединител има шум - заминал аксиален лагер.
Защо :
като натиснеш съединитела натоварваш аксиалния лагер и ако е разбит шуми. Кагато отпуснеш съединителя аксиалния лагер не се натоварва а се върти първичния вал в скоростната кутия без значение дали са на свободна или на някоя скорост. Ако е разбит лагера му шуми той! Мисля че лагера не е много скъп, но играчката по смяната му е много голяма. Търси си читав сервиз да ти го оправят. А между другото това не би трябвало да стане отведнъж, но може и да се пукне или счупи отведнъж. гаранция нямаш!
Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта