Въпрос за задна скорост на Форд Фокус

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
amdinside
потребител
потребител
Мнения: 309
Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Въпрос за задна скорост на Форд Фокус

Мнение от amdinside » 30 юли 2007, 00:19

Гледах две коли Форд Фокус (1998-1999) и забелязях следната разлика при включване на задна скорост:
И при двете се мести лоста надясно и назад,
но при първата първо трябва да се вдигне някакъв механизъм на лоста и тогава се мести надясно и назад
При втората се мести спокойно от неутрално положение надясно и назад без да се вдига
Кой начин е стандартния за Форд Фокус и може ли разликата да се дължи на сменена скоростна кутия или има някаква разлика в изработката
Какво е вашето мнение?

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 30 юли 2007, 00:40

И двата варианта ги монтират стандартно на Фокус. Водят ги тип А и В /тази с лостчето/.

Потребителски аватар
amdinside
потребител
потребител
Мнения: 309
Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от amdinside » 30 юли 2007, 00:50

Благодаря за отговора

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 31 юли 2007, 09:51

Edit:
Вариантът без защита (пръстен) е при скоростна кутия тип IB5 - монтира се на 1,4 / 1,6 Zetec SE и 1,8 Zetec E. Тази със защитата е MTX-75 и се монтира на 1,8 Diesel и 2,0 Zetec E. При Focus ST се монтира шестскоростна МТ-285 - без защита (пръстен).
Изображение

Изображение

jackk
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 06 юли 2007, 10:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8TDCI,'02
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jackk » 31 юли 2007, 17:46

Има и вариант който е малко вероятен ,но пък на мен ми се случи.Когато взехме фокуса задна си влизаше на дясно и назад нормално,но в последствие се оказа (съвсем случайно разбрах,докато ръчках скоростния лост :D )че защитата която се повдига за да се включи на задна е застанала на страни в основата и е заяла точно под топката и не си личи изобщо че нещо се дърпа,повдига, ръчка и т.н.Но този вариант се среща доста рядко май :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта