2.0 DOHC 8V

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cossie » 29 юли 2007, 00:27

Обаче се появи проблем :!: Сложих нова верига, успокоители и обтегач, обаче обтегача си седи прибран и веригата е много хлабава, при опит да отворим леко обтегача той излезе целият, и сега кво правиме :evil:
Изображение

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tomny » 30 юли 2007, 10:51

cossie написа:Обаче се появи проблем :!: Сложих нова верига, успокоители и обтегач, обаче обтегача си седи прибран и веригата е много хлабава, при опит да отворим леко обтегача той излезе целият, и сега кво правиме :evil:
Ъъ, тук вече ще ти говоря наизуст, защото съм мнооого далече от сглобяването още, но знам, че обтегача опъва веригата, чак след като маслото вдигне налягане.

Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cossie » 01 авг 2007, 18:50

По принцип, когато си купиш обтегач, той е прибран а когато е прибран веригата е много хлабава, и е много опасно да разчиташ на маслото да го напълни и разтегне, затова когато се сложи на мястото си и се нареди ангренажа, обтегача трябва да се почукне отгоре догато не се разпъне достатъчно иначе при запалването веригата ще прескочи и ще изпомачкаш лапани :wink:


Изображение

А иначе мотора е готов но стартера ни предаде и не можахме да я запалим вчера :oops:
Изображение

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tomny » 02 авг 2007, 22:02

cossie написа:обтегача трябва да се почукне отгоре догато не се разпъне достатъчно иначе при запалването веригата ще прескочи и ще изпомачкаш лапани :wink:
Ценна информация, ще го имам предвед като(ако) тръгна да сглобявам

shmoker
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
Модел на автомобила: ford siera 1.6
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от shmoker » 12 фев 2008, 21:03

2-ва пъти съм късал ремък и после само го сменям и центровка,...и после газ на десния педал.майстора дето го сменя каза че не съм само аз така/става въпрос за коли като моята/ сменя се само ремъка и тва е
ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?

karabuz
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 03 мар 2008, 21:02
Модел на автомобила: ford scorpio 2.0i
Status: Извън линия

Мнение от karabuz » 04 мар 2008, 00:09

та значи за хидравличния обтегач.. аз като си сменях гарнитурата на главата ми стана интересно как? ли работи, и докато си играя тои просто "фръкна и ...не можах да го прибера на място като хорат но...пак не го смених та около 4-5 пъти настроивах веригата, паля играя си и не върви и не вирви пали на 1,2,3 и по ръдко на 4 цилиндъра ..просто ужас и всеки път като махна главата се оказваше че са прескочили произволен брои зъби на веригата :) но и така не ми направи нищо нито на клапаните нито на нищо дуго..даже драскотина нямаще по дях. след ЗАКУПУВАНЕ на нов обтегач и регулиране на веригата двигателя просто си мъркаше като котенце и беше супер "нервна" :)

пп.не съм майстор и не разбирам от коли, просто исках да си поиграя но вярваите що форуми, книги, пдф'ки съм прочел вече мога да различавам това и онова и новото скорпио си го пазим вече.(старото малко излетяхме с него 4 дена след ремонта Х пъти по таван и Х канавки ...никои не помни колко 120-130кмч. и слава на бога че е голяма кола бяхме трима и след катастрофата на кафе излязохме на никои нищо му нямаше...а колата ...... ако на някои му трябва нещо от авоматика да пише :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта