Едно допитване за смяна на автомобил...
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като става въпрос за ралита - колите там какво общо имат със сериините.Zi написа:Да бе то цялата еволюция на Митсубиши Лансер е измислица. То затова всичко живо се състезава по ралитата със тях, щото за измислица.
И малко ОТ - като гледам каква е цената на Мондитата напоследък се чудя дали да не си взема още едно - по-евтино е от рено клио дори! В този смисъл се радвам на общото мнение че форд е боклук - мога да получа отлична кола за "без пари"



-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Ами аз вчера гледах репортаж от Рали Финландия...първите две места Форд,след това Ситроен,Субару ма Митсутата бяха нещо назаде....бая.Zi написа:Да бе то цялата еволюция на Митсубиши Лансер е измислица. То затова всичко живо се състезава по ралитата със тях, щото за измислица.
Между другото Форд имат около 40 години участие без прекъсване във Световния Рали Шампионат.Така че като традиции и успехи в моторните спортове,Форд са доста по-напред от Японските автомобили

И за да не съм съвсем оффтопк ще кажа че моя избор отива при Мондеото 2001+ година,но за предпочитане с по-мощен двигател.
Аудито също е добра кола и двигателя е много здрав и държи на тормоз,но съм чувал много лоши и скъпи истории относно предните алуминиеви носачи(8 мисля на брой).
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами не го мисля само аз ... Ауто Билд са немско списание и виж самите те какво са написали за "безпроблемния" монди ... ЦЪК. Статията е преведена с точките и запетайките. Ето и едно изследване за надежноста на японките сравнена с тази на Монди (оле майко) ЦЪКsiliev1 написа:"Примерата превъзхожда Монди във всяко едно отношение" лелелле и то от човек който е работил в сервиз, не се засягай моля те но мисля че мнението ти е базирано на емоций, не може да ги сравняваш дори. интериор, возия, качество на материалите. човек си купува кола със сърце а не със затворени очи позовавайки се на славата на япоснките автомобили.
По въпроса с локумите ... споделих мнение просто, че лично аз предпочитам Митсубиши. В анкетата няма опция "друг отговор" но това не значи, че няма други автомобили

ПС1: Всичко е измислица ... номера обаче е да знаеш как да измислиш нещо наистина добро

ПС2: Защо сравнявате WRC автомобилите със серийните? Колко от вас са рали пилоти? Говорим за автомобили в реалния живот все пак

- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Защо е нужно да се изброяват всички възможни марки и модели при положение че има конкретно питане. Че има комплексирани Форд собственици е ясно, техен си проблем, но защо вечно трябва да се спори за глупости. На крайния език се отвръща също с такъв и не очаквайте смислен спор при такова положение.
Колегата да не се обижда, но е смешно да седне във Фен клуба на Форд където сигурно повече от половината членове карат Мондео и да им обяснява как именно техния модел е пъти по-лош от незнам си кой друг и т.н. Аз лично мога да нямеря много повече плюсове в Мондеото спрямо твоя Нисан, но едвали това е което те интересува съдейки по начина по който се опитваш да се заядеш и обидиш колегите.
Колегата да не се обижда, но е смешно да седне във Фен клуба на Форд където сигурно повече от половината членове карат Мондео и да им обяснява как именно техния модел е пъти по-лош от незнам си кой друг и т.н. Аз лично мога да нямеря много повече плюсове в Мондеото спрямо твоя Нисан, но едвали това е което те интересува съдейки по начина по който се опитваш да се заядеш и обидиш колегите.
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Къде споменах моя Нисан?! ... аз просто казах, че предпочитам друга кола в същия клас ... темата за Нисан виж кой я повдигна и дори там нито веднъж не споменах моя Нисан. Аз споменах Митсубиши ... Идеята беше всеки да изкаже мнение нали? Изказах го! И аз съм карал форд, бях много доволен но не съм твърдял, че е върха и че няма по-добро! Ако бях написал БМВ или Мерцедес съм сигурен, че реакцията нямаше да е по-различна. Просто приемете, че има по-качествени автомобили от форд. Без лоши чувства!Rick написа:Аз лично мога да нямеря много повече плюсове в Мондеото спрямо твоя Нисан, но едвали това е което те интересува съдейки по начина по който се опитваш да се заядеш и обидиш колегите.
pantata, в случая друго спорехме ама ... както и да е.
- b2d
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Аз пък предлагам понеже исках мнение точно за тези автомобили не съм питал никой за нищо друго, както отбелязах имал съм възможността да карам доста различни автомобила и знам, ако има нужните пари (за подръжка и гориво) не за покупка за покупката лесно ше пестя от закуски още някой др. месец ще счупа касичката и ето я класата но не е там работата. На мнение съм, че човек трябва да кара това, което може да си позволи, защо? защото съм бил свидетел как човек с А8 му се прецаква нафтовата помпа и в сервиза му казват, че струва 8000лв. нова, намирам му 2-др вариянта 1-бош нова 4000лв. и 2-вт.употреба ориг. от същата А8 за 2500лв. и той пак се чуди така, че покупката е лесна, но като стане нещо колата на паркинга до като съберем пари... Някак си така се получава така, че нека Мод/Адм. да изтрият излишните мнения и да останат смислените. Нека колегата с Нисана не се обижда но доста глупости написа за кратко време така, че... Както написахме по-горе е ясно пари/качество/екстри няма др. автомобил като форда и това става въпрос най-вече за Мондеото. Локуми не искам да разтягам... Ще чакам още мнения за посочените автомобили. Който няма такова нека не поства за Митсубишита, Пежа, БМВ-та и т.н. питам за тези защото ги познавам от близо имал съм и А4 99 1.8Т за това пак се замислям за него, но пък ми харесва и новото Мондео както возия, така и интериор, аеродинамика и др.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
А така, b2d ви го каза най-добре. Кой в какви коли се е качвал, какво става по ралита... няма значение. Човека не пита за кола, с която да отиде на рали или на абитуриентска, а пита за кола, която има намерение да притежава, поддържа и ремонтира. Последните две са много важни, затова аз избрах Форд. 

-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 11 апр 2007, 14:22
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI 130hp, Mitsubishi Pajero 2008 3.2D, Mondeo Tit S
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
гласувах за по новото мондео. не мога да се похваля че съм карал ЧАК толкова много коли но откакто Мони съществува имам всичките. 1.8 са добри двигатели но моя съвет е 2.0, МК1 го продадох на 225 000 км без да е мръднал двигателя, МК2 сега е служебна кола при баща ми на 330 000 км УНИКАЛЕН авотмобил (може да приложа снимка), и двата двигателя са 2.0. Колкото до Аудито, зависи от къде се купува тъй като са доста купувани и все повече има такива в не добро състояние. А каквото и да избереш със здраве 

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
b2d, в един от последните броеве на българския AutoBild е препечатана подробна статия от немския на тема Mondeo 2001+ като употребяван автомобил. Призовавам те да намериш този брой, да се запознаеш със статията и след това да решиш. Има подробно описание на плюсове, минуси, препоръчвани модели и пр.
Ето и какво казва най-доброто английско списание по въпроса:
http://www.whatcar.co.uk/car-reviews-by-type.aspx?RG=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето и малко лично от мен:
Mondeo 2001 е един от най-перфектно проектираните автомобили през последните 15 години. Дори в края на жизнения му цикъл (съвсем наскоро), продължаваше да бъде еталон по отношение поведение на пътя и удоволствие от шофирането (за справка - произволен тест или сравнение на автомобилно списание от последните няколко години). На мастер теста на Auto Motor und Sport мин. година, завърши на 4-то място след премиум марките и новия Passat, изпреварвайки автомобили като Honda Accord, Toyota Avensis, Peugeot 407 и няколко други.
Друга силна черта е огромното пространство за пътници и багаж.
Има някои слабости в ергономично отношение (аудиосистемата е прекалено ниско и скрита зад скоростни лост напр.)
Малка слабост са аеродинамични шумове (от огледалата и уплътненията на задните врати) на моделите преди фейслифта 2004/2005 (познават се най-лесно по кръглите фарове за мъгла). После са коригирани, както и е повишено качеството на интериора чувствително.
Надеждността му е изключителна, особено при бензиновите двигатели (да се избягват дизелите от първите 1-2 години).
1. 8 си е цели 125 к.с. (има и 110 вариант) и е абсолютно безпроблемен. Дава прилична (не върхова динамика) - максимална скорост 205 км/ч, до 100 под 11 секунди. Има доста дълги предавки, респ. подозрително нисък разход на извънградско.
Чудесен автомобил. С малко късмет да не попаднеж на грешен екземпляр, няма да създава никаква проблеми. В продължителния тест на Ауто Билд е някъде в челото (точно с двигател 1.8 ), далеч пред всички Тойоти например.
Загубих доста време, но колегата с Нисана (нелош, но скучен и безличен автомобил) доста ме подразни.
Успех с покупката, каквото и да избереш!
П.С. Нещо за Audi-то: солиден автомобил, добре изработен, качествен интериор, добър имидж. Слабости: поведение ан пътя - 3 класи и 10 години след гореспоменатото Mondeo. Благодарение на торзионната си греда, която му служи за задно окачване, вози ЗЛЕ, но за сметка на това е НЕстабилно. Дори първото Mondeo '93 е с многоточково независимо задно окачване.
П.П.С. Забравих да спомена още един проблем с Mondeo-то, първите години на производство имат фабричен дефект и накои коли пускат ръжда по задните врати. Нищо страшно де. При голяма част от проявилите се, проблема е отстранен за сметка на производителя в съотв. сервиз.
Ето и какво казва най-доброто английско списание по въпроса:
http://www.whatcar.co.uk/car-reviews-by-type.aspx?RG=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето и малко лично от мен:
Mondeo 2001 е един от най-перфектно проектираните автомобили през последните 15 години. Дори в края на жизнения му цикъл (съвсем наскоро), продължаваше да бъде еталон по отношение поведение на пътя и удоволствие от шофирането (за справка - произволен тест или сравнение на автомобилно списание от последните няколко години). На мастер теста на Auto Motor und Sport мин. година, завърши на 4-то място след премиум марките и новия Passat, изпреварвайки автомобили като Honda Accord, Toyota Avensis, Peugeot 407 и няколко други.
Друга силна черта е огромното пространство за пътници и багаж.
Има някои слабости в ергономично отношение (аудиосистемата е прекалено ниско и скрита зад скоростни лост напр.)
Малка слабост са аеродинамични шумове (от огледалата и уплътненията на задните врати) на моделите преди фейслифта 2004/2005 (познават се най-лесно по кръглите фарове за мъгла). После са коригирани, както и е повишено качеството на интериора чувствително.
Надеждността му е изключителна, особено при бензиновите двигатели (да се избягват дизелите от първите 1-2 години).
1. 8 си е цели 125 к.с. (има и 110 вариант) и е абсолютно безпроблемен. Дава прилична (не върхова динамика) - максимална скорост 205 км/ч, до 100 под 11 секунди. Има доста дълги предавки, респ. подозрително нисък разход на извънградско.
Чудесен автомобил. С малко късмет да не попаднеж на грешен екземпляр, няма да създава никаква проблеми. В продължителния тест на Ауто Билд е някъде в челото (точно с двигател 1.8 ), далеч пред всички Тойоти например.
Загубих доста време, но колегата с Нисана (нелош, но скучен и безличен автомобил) доста ме подразни.
Успех с покупката, каквото и да избереш!
П.С. Нещо за Audi-то: солиден автомобил, добре изработен, качествен интериор, добър имидж. Слабости: поведение ан пътя - 3 класи и 10 години след гореспоменатото Mondeo. Благодарение на торзионната си греда, която му служи за задно окачване, вози ЗЛЕ, но за сметка на това е НЕстабилно. Дори първото Mondeo '93 е с многоточково независимо задно окачване.
П.П.С. Забравих да спомена още един проблем с Mondeo-то, първите години на производство имат фабричен дефект и накои коли пускат ръжда по задните врати. Нищо страшно де. При голяма част от проявилите се, проблема е отстранен за сметка на производителя в съотв. сервиз.
Ford. Feel the difference
- dimdonev
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 27 юли 2007, 14:48
- Модел на автомобила: Мондео МК1 комби 1.8 Зетек на метан
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да се изкажа и аз, че вкъщи жената не ми дава 
Гласувах за Мондео 2001+ , защото е по-добро от другите 2 предложения. А4 е хубав автомобил, но по возия не може да се мери с Мондео. Няма да разказвам какво сък карал и къде съм се возил, но мое лично мнение е, че Мерцедес наистина са по-добри. Наскоро едни приятели дадоха 1000лв за странични огледала за С-клас и 250лв за лайсна-няма да коментирам. Моето Мондео редовно го забравям отключено и с отворени прозорци.
ОТ Много ми се иска да пробвам новото, като дойде във Варна за демонстрацията, за да го сравня с мерцедесите.

Гласувах за Мондео 2001+ , защото е по-добро от другите 2 предложения. А4 е хубав автомобил, но по возия не може да се мери с Мондео. Няма да разказвам какво сък карал и къде съм се возил, но мое лично мнение е, че Мерцедес наистина са по-добри. Наскоро едни приятели дадоха 1000лв за странични огледала за С-клас и 250лв за лайсна-няма да коментирам. Моето Мондео редовно го забравям отключено и с отворени прозорци.
ОТ Много ми се иска да пробвам новото, като дойде във Варна за демонстрацията, за да го сравня с мерцедесите.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 02 юли 2007, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Focus'01 - 1.8 TDDI
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ако същата анкета се пусне във форума на нисан или ауди какви ли ще са отговорите там 
Не гласувах за нито един от трите автомобила поради простата причина че и трите са с бензинов двигател.
Моето мнение е че Всяка марка си има своите добри и не чак толкова добри модели и затова не робувам на марка. Фокуса ми е 5-тата кола която притежавам и досега не съм повтарял марка, не че не съм бил доволен от предишната, а просто защото ако едно поколение автомобил е ОК, то не значи че в следващото същия сравнен с конкурентите пак ще е най-добрия.
Друго сравнение което бих направил: А4 е нисък клас за АУДИ а Мондео е Висок за Форд мисля че бих избрал по високия за определена марка. Но това е само мое мнение.
Колега намери начин да ги покараш и 3-те, направи си сметка за подръжката след покупка и от там нататък слушай сърцето си където трепне там. Щото ти ще си я караш.
От всичките коли които съм имал и до ден днешен Москвича си го обичам най-много

Не гласувах за нито един от трите автомобила поради простата причина че и трите са с бензинов двигател.
Моето мнение е че Всяка марка си има своите добри и не чак толкова добри модели и затова не робувам на марка. Фокуса ми е 5-тата кола която притежавам и досега не съм повтарял марка, не че не съм бил доволен от предишната, а просто защото ако едно поколение автомобил е ОК, то не значи че в следващото същия сравнен с конкурентите пак ще е най-добрия.
Друго сравнение което бих направил: А4 е нисък клас за АУДИ а Мондео е Висок за Форд мисля че бих избрал по високия за определена марка. Но това е само мое мнение.
Колега намери начин да ги покараш и 3-те, направи си сметка за подръжката след покупка и от там нататък слушай сърцето си където трепне там. Щото ти ще си я караш.
От всичките коли които съм имал и до ден днешен Москвича си го обичам най-много

- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хора, не вярвайте на списанията пък били те и немски. Какво разбира един журналист от автомобили... освен да се вози!

Занимавам се с поддръжката на автомобилният парк в една фирма. Работя го вече 7 години. Когато започнах през 2000-та, имахме 13 Фокуса и 13 Фиести. Фокусите бяха мениджърските коли, а Фиестите бяха на техничарите. През 2003-та година, мениджърите решиха, че Фокуса не е достатъчно комфортен и престижен автомобил и се хвърлиха на Тойота Авенсис (второто поколение), защото била по-луксозна!

В момента никой в офиса не иска да чува за японски коли, особено за Тойота. Като чета суперлативите на Автобилд, направо се учудвам къде ги виждат тези качества в Тойота.

От миналото лято отново взехме Фокуси на мястото на Авенсисите. Направо се родихме. Вече една година и нито една от колите не е дала АБСОЛЮТНО никакъв дефект... даже и най-дребният. Дори крушките не горят толкова често като на Авенсиса. Нивото на оборудването на Фокусите ни е "Спорт" и, който от колегите се е качвал е възхитен. Тази кола има невероятно окачване, абсолютно несъизмеримо с Авенсиса, който на всичкото отгоре е един клас нагоре!!!

Надявам се да не съм ви отегчил

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
XN3K, колега, ти направи закопа Toyota. Чак ми идва да ги защитя.
Верно са скучни и безлични автомобили и неща като удоволствие от шофирането, поведение на пътя и пр. са на мнооого заден план при тях.
За Focus-а си прав. Няма такава кола за каране! В сравнение с него всички изглеждат тромави.
За шофиране, Ford-овете нямат равни, особено от Focus 1 насам
Верно са скучни и безлични автомобили и неща като удоволствие от шофирането, поведение на пътя и пр. са на мнооого заден план при тях.
За Focus-а си прав. Няма такава кола за каране! В сравнение с него всички изглеждат тромави.
За шофиране, Ford-овете нямат равни, особено от Focus 1 насам
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 авг 2007, 21:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TDI
- Местоположение: SOFIA
- Status: Извън линия
според мен и а4 и монди 2001+ са мн добри автомобили а като се замислиш мондито е по ново и малко по луксозно нз каква му е подружката но знам че а4 ако му се прецака турбото си ебало мамата а има вече мн случаи(3-4) с познати които имат такива а форда си е форд вс части са си евтинийка нема турбо и е лeсен за подружка а и чесно казано а4 му е малко дървено таблото иначе и двата автомобила са супер
- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да, но си е самата истина, Тойота не е автомобил!chaosdd написа:XN3K, колега, ти направи закопа Toyota. Чак ми идва да ги защитя.
Верно са скучни и безлични автомобили и неща като удоволствие от шофирането, поведение на пътя и пр. са на мнооого заден план при тях.
За Focus-а си прав. Няма такава кола за каране! В сравнение с него всички изглеждат тромави.
За шофиране, Ford-овете нямат равни, особено от Focus 1 насам

Виждам, че твоята кола е Фокус 2.0 TDCi... предполагам е от второто поколение?
Служебните ни са точно такива Фокус II Спорт 2.0 TDCi (136 коня)



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта