Форд Скорпио - мени оборотите на празен ход.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Форд Скорпио - мени оборотите на празен ход.
Дайте идеи, от къде може да ми идва проблема, преди да съм започнал да чопля.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Скорпио - мени оборотите на празен ход.
1. Моторче/клапан за празен ходnikolovvd написа:Дайте идеи, от къде може да ми идва проблема, преди да съм започнал да чопля.
2. Сцепено някое от вакуумните маркучлета (особено често се случва на Т-образното, под дросела)
3. Некоректна работа на EVAP системата (въгленовия филтър)-проявява се в движение
4. TPS
5. "Зависване" (неравномерно движение) на дроселовата клапа.
6. Ламбда сензор
7. МАФ
8. Утечки по запалителната система
В този ред са дадени причините в http://www.fordscorpio.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
идея
Няма какво да се добави след по-горното мнение но аз искам да те питам дали е възможно ти или някой друг да сте разкачали акумолатора. Имаше някакъв ремонт наскоро .А в дебелите книги пише - преди началото на ремонта разкачете плюсовия кабел на акумолатора.Успех
Наесен с песен в К1.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Колега, колата за 6 години от както я имам е зареждана само на Шел, 3 пъти на OMV с последващи подобни проблеми и 2 пъти на Лукоил (1 път на Лукоил - Варна миналата година и 1 път преди 2 месеца във Видин). За бензина много внимавам. Освен това би трябвало да ти изтегля ушите, че не си се обадил като си идвал до Видин, но няма да ти се размине.vladdko написа:Е колега и на теб да се случи да имаш проблем,![]()
На първо време смени бензиностанцията, аз събота заредих бензин на Видинския Лукойл и не съм доволен (на бензин много гадни ниски обороти, при положение че преди това не го правеше сипвано от шел), сега сипах в-пауър пък ще видя.

Колата бе в сервиз HACKO, но за накладки и амортисьори. За такива текущи ремонти не би трябвало да пипат по акумулатара, но ще направя едно обучение на компа.
cocoff, колата е с МАР и според мен работи. За сцепено маркуче ще проверя обстойно има резон в това - 17 години за една кола са добра възраст да почне с номерата, като се има впредвид, че до сега не е правила номера. Утечки по запалването няма. Оглеждал съм я на тъмно в гаража и то през нощта.
Ще си призная нещо, ама няма да ме освирквате.

Никога не съм сменял свещи от 2001, когато я докарах и дори не съм видял как изглеждат.
Като открия проблема ще пиша отново. Дано не се окаже комплексен от 2-3 отделни проблема.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Както cocoff, писа - 1. Моторче/клапън за празен ход.
И аз имах това съмнение, но понеже трудно се сваля при Скорпиото, все отлагах.
Накрая запретнах ръкави и разглобих целия въздуховод - от въздушния филтър до дроселовата клапа.
Отделих моторчето от клапъна и го смазах.
Самия клапън го промих два пъти с коресилин и го друсах 10-15 секунди. След това го продухах и подсуших.
Сглобих го и го монтирах, като гарнитурката я намазах с лепило за гума.
Смених и дунапренчето на маркуча от капака на клапъните до въздушния филтър и направих обучение на компа.
За сега всичко е наред, но има още какво да се направи.
Като да сменя свещите (от както съм я купил 2001 г. не съм ги виждал къде са
)
Да сменя бензиновия филтър. И други дребни на пръв поглед неща.
Сърдечни благодарности на колегите за напътствията и идеите.
Като се видим ще се отчета и по-така.

И аз имах това съмнение, но понеже трудно се сваля при Скорпиото, все отлагах.
Накрая запретнах ръкави и разглобих целия въздуховод - от въздушния филтър до дроселовата клапа.
Отделих моторчето от клапъна и го смазах.
Самия клапън го промих два пъти с коресилин и го друсах 10-15 секунди. След това го продухах и подсуших.
Сглобих го и го монтирах, като гарнитурката я намазах с лепило за гума.
Смених и дунапренчето на маркуча от капака на клапъните до въздушния филтър и направих обучение на компа.
За сега всичко е наред, но има още какво да се направи.
Като да сменя свещите (от както съм я купил 2001 г. не съм ги виждал къде са

Да сменя бензиновия филтър. И други дребни на пръв поглед неща.
Сърдечни благодарности на колегите за напътствията и идеите.
Като се видим ще се отчета и по-така.


-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Е добре че се оказа замърсен клапан - за почистване с кореселин става, но най добре е с обезмаслител "Меглио", четох тук от форума и найстина става най добре (пробвано с друга марка няма такъв ефект), но щом си свършил работа.
малко офф
да направим Видинска сбирка може би другата седмица, видях едно скорпио същият цвят и с газова, но нямаше стикери и не попитах - човека ми направи преглед на газовата.
малко офф
да направим Видинска сбирка може би другата седмица, видях едно скорпио същият цвят и с газова, но нямаше стикери и не попитах - човека ми направи преглед на газовата.
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
а
Направил си всичко наведнъж и свещите си отложил
.За моите след като счупих специално закупено за целта върточе с камък накрая отидох на сервиз да ми ги изкарат.
изводи-
ако закупваш върточе за вадене на свещи то трябва да е дългото
на сервиз ще ти излезе на цената на върточето но гарантирано ще ти го изкарат
Успех и поздравления за ремонта

изводи-
ако закупваш върточе за вадене на свещи то трябва да е дългото
на сервиз ще ти излезе на цената на върточето но гарантирано ще ти го изкарат
Успех и поздравления за ремонта

Наесен с песен в К1.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта