Високи обороти при Форд Фокус
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Високи обороти при Форд Фокус
Това става само след първо палене за деня (сутрин):
За няколко секунди вдига високи обороти над 2000 и след това ги сваля и продължава нормално.
Колата е пълен инжекцион.
Може ли някой да изброи няколко възможни причини за това?
За няколко секунди вдига високи обороти над 2000 и след това ги сваля и продължава нормално.
Колата е пълен инжекцион.
Може ли някой да изброи няколко възможни причини за това?
Don't worry, be happy!
- iv4oto76
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
и при мен е така само че стигат до 1700-1800 и почти веднага падат на 1200 но си мисля че това не е проблем а просто този двигател е така нека споделят и други колеги. Преди карах Голф и оборотите бяха много по ниски но загряваше много бавно а сега Фокуса е загрява много по бързо поне така си мисля аз 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Защо мислиш, че това е проблем който трябва да се отстрани. Виж тази тема и си прави изводи, твойта е Фокус, мойта е Ескорт а на колегата Фиеста .
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#92720" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#92720" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Със сигурност това не е нормално, защто преди 10-ина дни не беше така.
Не са точно няколко секунди, на работата е че като тръгна на 1-ва и ги вдига оборотите над 2000, дори към 3000
На 2-ра също стоят високи и вече след около минута от тръгването влизат в норма (нормално е 700-800 оборота на празен ход)
Това става само при студен двигател при първото палене
Чудя се дали не е някой датчик да подава грешна информация и компютъра да подава газ
Кой може да е този датчик? Дали отнякъде не влиза въздух?
Не са точно няколко секунди, на работата е че като тръгна на 1-ва и ги вдига оборотите над 2000, дори към 3000
На 2-ра също стоят високи и вече след около минута от тръгването влизат в норма (нормално е 700-800 оборота на празен ход)
Това става само при студен двигател при първото палене
Чудя се дали не е някой датчик да подава грешна информация и компютъра да подава газ
Кой може да е този датчик? Дали отнякъде не влиза въздух?
Don't worry, be happy!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта