S-max sport wagon
- zambata
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 17 юли 2007, 13:19
- Модел на автомобила: S-MAX
- Контакти:
- Status: Извън линия
S-max sport wagon
в началото бях скиптичен "форд" все пак носи им се слава на калпави автомобили обаче от както вече година караме с-мах коренно си промених мнението за форд евала колата мие 2.0 тдци 143 hp голяма бела ви казвам
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- zambata
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 17 юли 2007, 13:19
- Модел на автомобила: S-MAX
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://youtube.com/watch?v=NKQKGYLdDro" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtube.com/watch?v=f9SyHABe4CA& ... ed&search=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtube.com/watch?v=f9SyHABe4CA& ... ed&search=" onclick="window.open(this.href);return false;
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Много поздрави за избора ти, колата е супер и си я взел с отличен двг, просто с този мотор колата при нужда върви като фурия, а при нормално каране е много икономична /всъщност като някой ти кажи, че Форд е скапана марка, попитай го той "лично" дали е имал Форд - в 90% от случаите този многознайко дори никога през живота си не се е качвал на Форд/
ПП: Сори за спама! Тигрите всъщност не са толкова бавни, просто това са опели и за да можеш да му пробваш зъбките трябва първо да му свикнеш /просто екотеците се събуждат чак след 3500обр, а за добър перформанс трябва да го държиш на 4000обр; докато фордовете си дърпат и от ниски обороти и затова когато от Форд се качиш на Опел ти се струва много скопен/ иначе реално Тигра 1.4 16В 90кс ускорява до 100 за 10сек и си вдига 200 /пробвано и то с мен, а аз тежа 145кг./, нещо което БМВ 318 е36 не може!
Коли като Тигра и Пума показват добър перформанс, защото съчетават относително мощен двг със ниско тегло и оптекаема каросерия
ПП: Сори за спама! Тигрите всъщност не са толкова бавни, просто това са опели и за да можеш да му пробваш зъбките трябва първо да му свикнеш /просто екотеците се събуждат чак след 3500обр, а за добър перформанс трябва да го държиш на 4000обр; докато фордовете си дърпат и от ниски обороти и затова когато от Форд се качиш на Опел ти се струва много скопен/ иначе реално Тигра 1.4 16В 90кс ускорява до 100 за 10сек и си вдига 200 /пробвано и то с мен, а аз тежа 145кг./, нещо което БМВ 318 е36 не може!
Коли като Тигра и Пума показват добър перформанс, защото съчетават относително мощен двг със ниско тегло и оптекаема каросерия
- zambata
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 17 юли 2007, 13:19
- Модел на автомобила: S-MAX
- Контакти:
- Status: Извън линия
значи вслушай се хубо в клипа аз се казвам милен приятно ми е. Момчето с тиграта се казва тихомир и в началото бяхме на кантар обаче след 50-тия метър форда се отлипи като самолет между впрочем тиграта е много читава 1.6 двигател е обаче задкормилното остроиство не става. Значи тиграта и с-маха варват на кантар. Благодаря за хубавите думи за автомобила на 2007 година
скаипа ми е wrc__rs с две долни черти
скаипа ми е wrc__rs с две долни черти
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
1.6 има 15-16 кончета в повече от 1.4 ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Така съм по съгласен все пак купето ти не е никак малко и докъто се заклатии![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Тия кадри не трябваше да ги публикуваш тук![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Има шпиони от МП ....
Тази тема малко идва като прецедент ли как да го наречем за раздела![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Колата не е представена със снимки ами с клип ... и то какви кадри![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Така съм по съгласен все пак купето ти не е никак малко и докъто се заклатии
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Тия кадри не трябваше да ги публикуваш тук
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Има шпиони от МП ....
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Тази тема малко идва като прецедент ли как да го наречем за раздела
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Колата не е представена със снимки ами с клип ... и то какви кадри
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Последна промяна от paci на 08 сеп 2007, 12:30, променено общо 1 път.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Споко, ще я оправят, а колкото до проблема, то и другите марки имат след родилни проблеми. Твоя пробле поне не е опасен /а и то сериозно захладня/, докато при ФВ има сериозен процент дефектни спирачни маркучета /вече близо 15г. се борят с този проблем/ и често дефектни ангренажни ремъци /много иначе добри ТДИ-та дават фира преждевременно/ - това наистина е притеснително!
- zambata
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 17 юли 2007, 13:19
- Модел на автомобила: S-MAX
- Контакти:
- Status: Извън линия
запознат сам с проблема щях да си вземам тоуран обаче случайно един приятел ми подхвърли един брой на аутобилд от февруари 2006 и се уплаших колко девекти е дал в списанието заглавието на статията за тоуран беше "моят дом беше сервизат" няма повече какво да говорим въпреки че старата ми кола бе пассат II и бях страшно доволен от издръжливост абе от вс и още я търкалям тъкаче малко останаха компаниете които предлагат количество и качество.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта