колко конски сили е мотора на форд ескорт 1.6I DOHC 16V 1994
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 12 сеп 2007, 12:24
- Модел на автомобила: audi a4 i escort
- Местоположение: haskovo
- Status: Извън линия
колко конски сили е мотора на форд ескорт 1.6I DOHC 16V 1994
искам да питам ако някои може да ми каже на форд ескорт 1994година 1.6I DOHC 16V колко коня точно ми е двигателя!!!
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
90 коня излиза . ето виж сам
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3319.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3319.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Be happy
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ford Escort ’93 (Mk6, Facelift)
Benziner:
1,3 l, 8V – 44 kW (60 PS), Bauform/ Ventilsteuerung: OHV-Motor mit untenliegender Nockenwelle, GG-Zylinderkopf und kurzer Einfachrollenkette
1,4 l, 8V – 55 kW (75 PS), CVH-Motor mit obenliegender Nockenwelle, hydr. Kipphebeln und Zahnriemenantrieb
1,8 l, 8V – 77 kW (106 PS), siehe 75-PS-Motor
1,6 l, 16V – 66 kW (90 PS), DOHC-Motor mit obenliegenden Nockenwellen, hydr. Tassenstößeln und Zahnriemenantrieb
1,8 l, 16V – 77 kW (105 PS), siehe 90-PS-Motor
1,8 l, 16V – 95 kW (130 PS), siehe 90-PS-Motor
2,0 l, 16V – 110 kW (150 PS) – RS2000, DOHC-Motor mit obenliegenden Nockenwellen, hydr. Tassenstößeln und Kettenantrieb
2,0 l, 16V – 162 kW (220 PS) – RS Cosworth, Cosworth-DOHC-Motor mit obenliegenden Nockenwellen, Garrett-T3-Turbolader
Забележка:
В мобиле.бг се намират доста интересни модели и изпълнения.
Benziner:
1,3 l, 8V – 44 kW (60 PS), Bauform/ Ventilsteuerung: OHV-Motor mit untenliegender Nockenwelle, GG-Zylinderkopf und kurzer Einfachrollenkette
1,4 l, 8V – 55 kW (75 PS), CVH-Motor mit obenliegender Nockenwelle, hydr. Kipphebeln und Zahnriemenantrieb
1,8 l, 8V – 77 kW (106 PS), siehe 75-PS-Motor
1,6 l, 16V – 66 kW (90 PS), DOHC-Motor mit obenliegenden Nockenwellen, hydr. Tassenstößeln und Zahnriemenantrieb
1,8 l, 16V – 77 kW (105 PS), siehe 90-PS-Motor
1,8 l, 16V – 95 kW (130 PS), siehe 90-PS-Motor
2,0 l, 16V – 110 kW (150 PS) – RS2000, DOHC-Motor mit obenliegenden Nockenwellen, hydr. Tassenstößeln und Kettenantrieb
2,0 l, 16V – 162 kW (220 PS) – RS Cosworth, Cosworth-DOHC-Motor mit obenliegenden Nockenwellen, Garrett-T3-Turbolader
Забележка:
В мобиле.бг се намират доста интересни модели и изпълнения.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта