ремонти
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
ремонти
По мое скромно мнение имам да правя съединетил - приплъзва. Даваш газ и тя вдига обороти - движение малко. Оборотите падат и тя тогава поема.
Ако някой го е правил да каже особености по смяната. Колата е от подписа.
Какво усложнява положението - идва време за ангренаж - 60к и 3г. Другото неприятно е, че ми се иска да си направя Донякъде профилактича смяна на гарнитури и семеринги. Маслото ми е на 5к.
В тази връзка - да покарам ли още 5к?
Идеи и съвети приемам всякакви.
Ако някой го е правил да каже особености по смяната. Колата е от подписа.
Какво усложнява положението - идва време за ангренаж - 60к и 3г. Другото неприятно е, че ми се иска да си направя Донякъде профилактича смяна на гарнитури и семеринги. Маслото ми е на 5к.
В тази връзка - да покарам ли още 5к?
Идеи и съвети приемам всякакви.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Зравей Ред,
това начинание е сложно за не специялист тъи като не знам твойте
тех. способности.Откачаш цялата цялата носеща греда на управлението която се държи на 4 болта в краищата на коша. Сваляш
полуоските и източваш антифриза защото отдолу има маркучи които
ще ти пречат.Откачаш долния демфер надвигателя така че дв. да увисне от страна на сскоростната кутия.Откачаш всички кабели от нея и я сваляш.Това се сещамна първо време.Имаи предвид че с смяна на съединителя ,ако е над 150000км. върви и смяна на хидро усилитела
демек при старите коли коксовия лагер.Купуваи качествени части
защото е многоработа.Ако имаш средства бих те посъветвал да отидиш на сервис но проучи свестен.Отностно теча мини на малко по-гсто масло или с прибавки за течове но проучи въпроса много бобре.
Не бързаи виж колко масло доливаш на 1000 км. ако е 100-150 грама не пипаи нищо ако е повече от 300-400 гр. отиваш към сваляне на мотор.Аз вмомента правя основен ремонт на мотора и ми пламнала главата. Не бързай огледаи нещата добре и тогава взимай решение
Успех.
това начинание е сложно за не специялист тъи като не знам твойте
тех. способности.Откачаш цялата цялата носеща греда на управлението която се държи на 4 болта в краищата на коша. Сваляш
полуоските и източваш антифриза защото отдолу има маркучи които
ще ти пречат.Откачаш долния демфер надвигателя така че дв. да увисне от страна на сскоростната кутия.Откачаш всички кабели от нея и я сваляш.Това се сещамна първо време.Имаи предвид че с смяна на съединителя ,ако е над 150000км. върви и смяна на хидро усилитела
демек при старите коли коксовия лагер.Купуваи качествени части
защото е многоработа.Ако имаш средства бих те посъветвал да отидиш на сервис но проучи свестен.Отностно теча мини на малко по-гсто масло или с прибавки за течове но проучи въпроса много бобре.
Не бързаи виж колко масло доливаш на 1000 км. ако е 100-150 грама не пипаи нищо ако е повече от 300-400 гр. отиваш към сваляне на мотор.Аз вмомента правя основен ремонт на мотора и ми пламнала главата. Не бързай огледаи нещата добре и тогава взимай решение
Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта