Регулиране на клапани

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Регулиране на клапани

Мнение от Overclock » 26 апр 2005, 17:36

На колко хил. км трябва да се регулират клапаните или като започне да трака като UMZ?Аз на Сиерата съм и направил 70хил., ако и преди това са минали 20-30хил. след като са регулирани клапаните стават много.В едно ръководство за Сиера пише, че на 20хил. трябва да се регулират.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 26 апр 2005, 18:30

И как става това регулиране? :?
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 27 апр 2005, 09:18

С две думи:има едни шайби (пулове)с различна дебелина, които определят хлабините на клапаните.Изпускателни клапани - 0.50мм, всмукателни клапани - 0.35мм.Тези хлабини се променят с времето и газоразпределението се променя.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 28 апр 2005, 18:27

Да, ама на 20 хил. надали ще се хванем да ги регулераме. На жигулито ги регулерах на 10 хил., та на тия отиде 50 хил. :)
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта